Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@16:19:09 GMT

مشکل سرمایه‌گذاری فرودگاه قم حل شد

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۵۸۸۲۲

مشکل سرمایه‌گذاری فرودگاه قم حل شد

نماینده مردم قم در مجلس گفت: مشکل سرمایه‌گذاری فرودگاه قم حل شد. ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مجتبی ذوالنور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به نیاز استان به راه‌اندازی فرودگاه اظهار داشت: مشکلات حقوقی احداث فرودگاه قم تا حدود بسیار زیادی برطرف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر تکمیل و کامل‌بودن مجوزهای احداث فرودگاه قم و برخی از ابهامات و سؤالات پیرامون در این زمینه افزود: برای احداث فرودگاه هیچ نیازی به اخذ مجوزهای مجدد نبوده و مجوزهای فعلی این فرودگاه کاملاً قابلیت اجرایی دارد.

نماینده مردم قم در مجلس با اشاره به ظرفیت قم برای راه‌اندازی فرودگاه ابراز کرد: وسعت جغرافیایی و جایگاه استان قم نیاز به احداث فرودگاه را کاملاً ضروری کرده است، مشکلی از حیث مجوز برای احداث فرودگاه در قم وجود ندارد.

2 هزار و 500 تاکسی درون‌شهری قم نوسازی شد66 نقطه حادثه‌خیز در استان قم شناسایی‌شدکمربندی حادثه‌خیز امام علی(ع) قم ساماندهی می‌شود

ذوالنور توریست پذیری شهر قم و حضور میلیون‌ها زائر ایرانی و خارجی به شهر قم را موردتوجه قرار داد و تأکید کرد: با توجه به این‌که قم محور مواصلاتی 17 استان کشور بوده و سالانه بیش از 20 میلیون زائر وارد این شهر می‌شود نیاز به راه‌اندازی فرودگاه را کاملاً ضروری کرده است.

وی اضافه کرد: قم باید به بارانداز توریست مذهبی کشور تبدیل شود که نیاز اولیه آن احداث و راه‌اندازی فرودگاه است، فرودگاه قم قابلیت تبدیل‌شدن به فرودگاه بین‌المللی با توجه به موقعیت جغرافیایی و فضایی موردنیاز را دارد.

نماینده مردم قم در مجلس ابراز کرد: تولیت و پشتیبانی فرودگاه قم از ابتدا قرار بود به منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان واگذار شود که متأسفانه دولت با این تصمیم منطقی مخالفت کرده و از واگذار . پشتیبانی آن به منطقه ویژه مخالفت کرد.

ذوالنور با انتقاد از روند کند سرمایه‌گذاری در قم گفت: فرودگاه قم مشکل سرمایه‌گذار ندارد اما حقیقت این بوده در استان قم مشکل بروکراسی سرمایه‌گذاری وجود دارد که سبب می‌شود تا روند سرمایه‌گذاری و راه‌اندازی فرودگاه قم در زمان پیش‌بینی‌شده انجام نشود.

وی ابراز کرد: یکی از بانک‌های صاحب سرمایه استان به‌عنوان سرمایه‌گذار فرودگاه قم انتخاب‌شده و نمایندگان قم نیز برای تکمیل و راه‌اندازی این پروژه ملی تمام توان و ظرفیت‌های خود را به کار خواهند بست.

انتهای پیام/ ز

R7854/P41362/S6,62/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۵۸۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۲۵۵ زائر از فرودگاه بندرعباس به سرزمین وحی

مدیرکل فرودگاه‌های هرمزگان از اعزام ۲۵۵ نفر از زائران بیت الله الحرام به سرزمین وحی از طریق فرودگاه بین المللی بندرعباس پس از وقفه ۹ ساله خبر داد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077073 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • اعزام ۲۵۵ زائر از فرودگاه بندرعباس به سرزمین وحی
  • راه‌اندازی مرکز نوآوری ملی و تخصصی حوزه فناوری‌های شناختی در شمال کشور
  • پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا
  • راه اندازی فرودگاه به توسعه میناب کمک می‌کند
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • شناسایی ورفع موانع ومشکلات قبل سرمایه گذاری
  • ۵ هزار خوابگاه متأهلی تا پایان دولت سیزدهم احداث می‌شود
  • راه‌اندازی فاز دوم کارخانه فولاد بافت مصداق«جهش تولید با مشارکت مردم» است
  • ناحیه صنعتی ‌در «جویم» فارس احداث می‌شود