Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از کارگزاران اصلی گرجستان که ترجیح داد نامش محفوظ بماند نیز گفته است: «پروازهای گرجستان پس از بازگرداندن تعداد زیادی از اتباع ایرانی، همچنان برقرار است اما تقاضا کمتر شده. البته این روزها تعداد کمتری بازگردانده شده‌اند. دو هفته پیش این تعداد خیلی بیشتر بود.» وزارت کشور گرجستان گزارش کرده است که ۱۱۵۱ تبعه خارجی ماه گذشته از ورود به این کشور منع شده‌اند که بیشترین آمار با ۴۳۴ نفر به اتباع ایرانی اختصاص داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بین ایرانی‌های دیپورت شده افرادی بوده‌اند که از طریق سرمایه‌گذاری ملک به این کشور مهاجرت کرده‌اند. گزارش کوتاه وزارت کشور گرجستان مشخص کرده جلوگیری از ورود اتباع خارجی به این کشور تنها به ایرانی‌ها محدود نشده و شهروندانی از هندوستان، ترکیه، جمهوری آذربایجان، روسیه، ازبکستان، پاکستان و ارمنستان هم در یک ماه گذشته از ورود به گرجستان منع شده‌اند. در همین حال، به گزارش چمدان، سفارت ایران در تفلیس تاکید کرده که «ایرانی‌ها مراقب سودجویانی که با انتساب یا ارتباط خود به سازمان‌‌های مسوول در تفلیس اقدام به کلاهبرداری می‌کنند، باشند.» سفارت ایران در تفلیس همچنین توصیه کرده که هموطنان کلیه امور تجاری، اقامتی و سایر پیگیری‌های خود را تنها از طرق قانونی پیگیری کنند و به هیچ عنوان به وعده‌های برخی افراد مبنی بر تسهیل امور از طرق غیرقانونی و معمول توجه نکنند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۵۹۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدود ۵۰ درصد اتباع در تهران ساکن هستند

علیرضا فخاری، استاندار تهران در نخستین جلسه شورای اداری ۱۴۰۳ که با حضور وزیر کشور برگزار شد گفت: نزدیک به ۵۰ درصد از اتباع حاضر در کشور در استان تهران ساکن هستند و اقدامات لازم به کمک سایر نهادها در حال انجام است که اتباع غیرمجاز را دستگیر و از کشور خارج شوند.

به گفته وی، اتباع مجاز را نیز چه در حوزه اقتصادی چه در حوزه اجرایی و فرهنگی باید سازماندهی کنیم، بخشی از ظرفیت‌های ما اکنون در اختیار اتباع است که باید برون دادهایشان را در این زمینه نمایان کنند.

این درحالیست که روز گذشته وحیدی، وزیر کشور نیز اعلام کرد ما واقعا ظرفیت میزبانی بیش از این برای اتباع را نداریم و کشورمان اشباع شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ۲۸ زندانی پاکستانی آزاد می‌شوند
  • مراسم روز معلم در مدارس دانش‌آموزان اتباع + فیلم
  • تجمع اعتراضی گرجی‌ها مقابل سفارت اسرائیل در تفلیس
  • تجمع اعتراضی گرجی‌ها مقابل سفارت رژیم اسرائیل در تفلیس
  • واکنش مقام اتحادیه اروپا به حوادث گرجستان
  • ساماندهی اتباع مجاز در کرمانشاه
  • حدود ۵۰ درصد اتباع در تهران ساکن هستند
  • ترفندهای کاربردی تربیتی برای جلوگیری از لجبازی کودک
  • تشدید تنش در تفلیس/ پلیس با اشک‌آور معترضان را متفرق می‌کند!
  • پلیس و معترضان گرجستانی در تفلیس درگیر شدند