Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@23:59:51 GMT

اعلام فهرست بازی‌های ملی آلمان در سال 2019

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۵۹۰۳۲

اعلام فهرست بازی‌های ملی آلمان در سال 2019

تیم ملی آلمان که بی‌صبرانه منتظر است تا سال 2018، سال تلخ فوتبال این کشور را به فراموشی بسپارد سال 2019 را با دیدار مقابل صربستان آغاز خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان با هدایت یواخیم لوو بعد از پشت سر گذاشتن یک سال تلخ و سراسر ناکامی در حالی آخرین روزهای سال 2018 را پشت سر می‌گذارد که مصمم است در سال 2019 خاطرات امسال را به فراموشی سپرده و بار دیگر به روند همیشگی‌ای که از مانشافت انتظار می‌رود برگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون فوتبال آلمان روز جمعه اعلام کرد که اولین مسابقه‌ی تیم ملی آلمان در سال 2019 روز بیستم ماه مارس در مقابل صربستان انجام خواهد شد.

 

ورزشگاه ولفسبورگ از سوی فدراسیون فوتبال آلمان به عنوان محل برگزاری بازی دوستانه‌ی دو تیم انتخاب شده است. آلمان و صربستان تا کنون دو بار با هم بازی کرده‌اند، آلمان‌ها در سال 2008 صربستان را شکست داده و در جام جهانی 2010 مقابل صربستان شکست خورده‌اند.

 

 

شاگردان یواخیم لوو چهار روز بعد از این بازی مقابل صربستان در اولین بازی رسمی خود در شروع رقابتهای انتخابی جام ملتهای اروپا روز بیست و چهارم مارس در آمستردام به مصاف هلند خواهد رفت.

 

 

در فهرست اعلام شده از طرف فدراسیون فوتبال آلمان، بازی‌های تیم ملی این کشور در سال 2019 به قرار زیر است:

 

20 مارس: بازی دوستانه با صربستان در ولفسبورگ

 

24 مارس: هلند

 

8 ژوئن: بلاروس

 

11 ژوئن: استونی

 

6 سپتامبر: هلند

 

9 سپتامبر: ایرلند شمالی

 

9 یا 10 اکتبر: بازی دوستانه احتمالی

 

13 اکتبر: استونی

 

16 نوامبر: بلاروس

 

19 نوامبر: ایرلند شمالی

 

تیم ملی آلمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۵۹۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از گزینه جذاب تراکتور؛ اسطوره فوتبال آلمان به تبریز می‌آید؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باشگاه تراکتور پس از قطع همکاری با پاکو خمز، با وجود مذاکره با گزینه‌های مختلف همچنان سرمربی جدیدش را انتخاب نکرده است.

به نقل از فارس این باشگاه روز گذشته در خبری مدعی مذاکره با یک گزینه پرافتخار و تلاش‌ها برای رفع موانع انتخاب وی خبر داده بود. ظاهرا باشگاه تراکتور مذاکرات مثبتی با یحیی گل‌محمدی انجام داده اما تاکنون موفق به کسب جواز نشستن سرمربی پیشین پرسپولیس روی نیمکت خود نشده است.با این وجود از روز گذشته اتفاق جالبی در تراکتور رخ داده و آن هم آغاز مذاکرات هوشنگ نصیرزاده با یورگن کلینزمن، سرمربی پیشین تیم‌های ملی کره جنوبی، آلمان، آمریکا و بایرن مونیخ برای حضور در تبریز است.حال باید دید مدیران این باشگاه می‌توانند این سرمربی ۵۹ ساله سرشناس را راضی به حضور در تراکتور کنند؟کلینزمن پس از حذف تیم ملی کره در نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا به دلیل نارضایتی کمیته فنی این فدراسیون ، مجبور به قطع همکاری شد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898673

دیگر خبرها

  • ماجرای عکس تکان دهنده اسطوره سینمای جهان چه بود؟
  • ماجرای عکس تکان دهنده «آلن دلون» چه بود؟
  • تقلای باشگاه پرهوادار آلمانی برای زنده ماندن
  • بهره برداری از بزرگترین مزرعه خورشیدی برای نمک زدایی در عمان
  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان
  • رانگنیک به نیمکت بایرن مونیخ نزدیک شد
  • رونمایی از گزینه جذاب تراکتور؛ اسطوره فوتبال آلمان به تبریز می‌آید؟
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم
  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا
  • اعلام همبستگی کامل صربستان با ایران