Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@03:24:28 GMT

آرامش روزهای زمستانی با دم کرده بابونه

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۵۹۱۲۸

آرامش روزهای زمستانی با دم کرده بابونه

رکنا: آرامش روزهای زمستانی و لذت بردن از هوای سرد را با نوشیدن گیاه بابونه دو چندان کنید.

برای دور زدن افسردگی فصلی می‌توانید از گیاهان دارویی هم کمک بگیرید. دم‌نوش بابونه، یکی از داروهای طبیعی افسردگی فصلی است. شما در چنین شرایطی به کاهش مصرف قهوه و نوشیدنی‌های محرک نیاز دارید و می‌توانید با کمک نوشیدنی‌های آرامش‌بخش، آرامش بیشتری را در روزهای زمستان تجربه کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درصورتی که بیشتر از شش ماه است که با افسردگی درگیر هستید، نمی‌توانید خلق پایین‌تان را به افسردگی فصلی نسبت دهید و تنها با تغییر رژیم غذایی به دنبال بهبود حالتان باشید.

غمزدگی، بی‌حوصلگی، اختلالات خواب، بی‌اشتهایی یا پراشتهایی شدید یا میل به پایان یافتن زندگی، درصورتی که بیشتر از شش ماه با شما باشد، از نیاز جدی شما به درمان‌های تخصصی و کمک گرفتن از روانپزشکان حکایت می‌کند. پس به بهانه شیوع افسردگی در زمستان، از کنار این نشانه‌ها عبور نکنید.

منبعاخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

سهیل مرا به همخوابی با دوستانش می فرستاد / نوشین قبل از اعدام چه گفت ؟ باقری درمنی اعدام شد رفتار بد زن مو طلایی باعث شد سرش از تنش جدا شود+ عکس دام الینا مقابل باشگاه های ورزشی برای پسران خوشتیب و پولدار تهرانی+ عکس سلطان قیر چگونه اعدام شد ؟ / سرنوشت 5 همدست حمید رضا باقری درمنی چه شد؟ + تصاویر مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا مستوره عاشق همسرم شده بود برای همین آن کار شیطانی را انجام داد پشت پرده کما رفتن نوزاد در بناب؟ سرنوشت شوم پسر بچه سیستانی در چنگال 5 مرد مخوف مادر خوشگذران باعث مرگ 2 دختر خردسالش شد+عکس اقدام عجیب زن جوان در اتوبان پس از درگیری با همسرش! + فیلم گفتگو با لیلا که زورگیرها او را به خلاف کشاندند + فیلم و عکس قتل وحشتناک توحید 3 ساله و خدیجه 2 ساله توسط نامادری + عکس بخشش فرید در یک قدمی چوبه دار+ عکس شلیک موشک‌های ایرانی بیخ گوش ناو هواپیمابر امریکا

منبع: رکنا

کلیدواژه: قهوه افسردگی رژیم غذایی کاهش زمستانی ماه گیاه بابونه عکس فیلم زن جوان قتل خانواده در خیابان پسر همسرش جسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۵۹۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| جاری شدن رودخانه فصلی رفسنجان در پی بارش باران

در پی بارش باران اردیبهشتی در رفسنجان، رودخانه گیودری که از مرکز شهر عبور می‌کند، جاری شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، در ادامه تصاویری از جاری شدن رودخانه فصلی در شهر رفسنجان را ببینید:

کد خبر 747975

دیگر خبرها

  • فیلم| جاری شدن رودخانه فصلی رفسنجان در پی بارش باران
  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • گرما موجب افزایش افسردگی و خشونت
  • پایش سلامت روان ایرانی ها/ رتبه افسردگی در کشور
  • اعلام نتایج پایش سلامت روان ایرانی ها/ رتبه افسردگی در کشور
  • اعلام نتایج پایش سلامت روان ایرانی ها/ وضعیت افسردگی در کشور
  • مونوریل قم از خواب زمستانی بر می‌خیزد
  • چگونه افسردگی را از خود دور کنیم؟
  • افسردگی پس از زایمان و ضرورت‌های درمانی و حمایتی 
  • خطر بروز افسردگی در میانسالی در اثر ساعت کار طولانی در جوانی