Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-08@14:28:03 GMT

کشف بیش از 3 تن مواد افیونی در هرمزگان

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۵۹۳۹۸

کشف بیش از 3 تن مواد افیونی در هرمزگان

رکنا: فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف ۳ تن و ۱۰۶ کیلو مواد افیونی طی اجرای طرح‌های پاک سازی و عملیات موفق پلیسی در ۷۲ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش رکنا، سردار عزیزاله ملکی اظهار داشت: به منظور مبارزه جدی با سوداگران مرگ به مدت ۷۲ ساعت طرح تشدید پاک سازی نقاط آلوده در شهرستان‌های میناب، حاجی آباد و بندرخمیر به مرحله اجرا گذاشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی هرمزگان افزود: مأموران در این مدت ضمن متوقف کردن ۲۱ دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل موادمخدر، موفق به کشف ۲ تن و ۷۸۰ کیلو تریاک، ۳۲۰ کیلو حشیش، ۵ کیلو هروئین و یک کیلوگرم سایر مواد شدند.

به گفته سردار ملکی، در این طرح با تلاش مأموران طی پاک سازی محله‌های آلوده و جرم Crime خیز، ۴۷ قاچاقچی Smuggler موادافیونی دستگیر شدند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

سهیل مرا به همخوابی با دوستانش می فرستاد / نوشین قبل از اعدام چه گفت ؟ باقری درمنی اعدام شد رفتار بد زن مو طلایی باعث شد سرش از تنش جدا شود+ عکس دام الینا مقابل باشگاه های ورزشی برای پسران خوشتیب و پولدار تهرانی+ عکس سلطان قیر چگونه اعدام شد ؟ / سرنوشت 5 همدست حمید رضا باقری درمنی چه شد؟ + تصاویر مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا مستوره عاشق همسرم شده بود برای همین آن کار شیطانی را انجام داد مادر خوشگذران باعث مرگ 2 دختر خردسالش شد+عکس اقدام عجیب زن جوان در اتوبان پس از درگیری با همسرش! + فیلم شلیک مرگبار در اندیمشک/ صورت مرد 35 ساله متلاشی شد ! مردی مادرش را پس از مرگ زنده کرد! بخشش فرید در یک قدمی چوبه دار+ عکس قتل وحشتناک توحید 3 ساله و خدیجه 2 ساله توسط نامادری + عکس 25 سال زندان برای شوهر بی رحم / این مرد کاش همسرش را می کشت+ عکس جزییات پرونده میلیاردر اعدامی از زبان بازپرس پرونده !

منبع: رکنا

کلیدواژه: جرم Crime قاچاقچی Smuggler اخبار حوادث مواد کشف هرمزگان افیونی ساعت عکس فیلم زن جوان قتل خانواده در خیابان پسر همسرش جسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۵۹۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر ۲ جوان غرق شده در رودخانه نیاتک هیرمند پیدا شد

آفتاب‌‌نیوز :

سیدمحمد مهدی سجادی روز دوشنبه افزود: عصر روز گذشته اعضای یک خانواده چهار نفره در رودخانه نیاتک هیرمند برای شنا رفته بودند که نوجوان ۱۳ ساله دچار غرق‌شدگی می‌شود و برادر ۱۹ ساله آن به کمک برادر می‌رود.

وی ادامه داد: در این حادثه هر ۲ برادر غرق شدند و پدر خانواده که خودش را به آب می‌زند توسط یکی از اهالی محل نجات پیدا می‌کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: پیکر یکی از این افراد شب گذشته پیدا شد و پیکر دیگر شب گذشته به دلیل تاریکی مقدور نبود و امروز پیدا شد.

وی بیان کرد: با توجه به آشنا نبودن مردم از وضعیت رودخانه‌ها از خانواده‌ها تقاضا می‌شود از تردد در محدوده رودخانه‌های محلی پرهیز کنند.

ورود سیلاب ناشی از بارندگی‌های اسفند و اوایل فروردین سبب جاری شدن سیلاب در رودخانه هیرمند و کانال‌ها و انهار منطقه سیستان شده است و با وجود هشدار‌های متعدد از سوی دستگاه‌های امدادی برخی شهروندان بدون رعایت نکات ایمنی به کنار رودخانه ها، کانال‌ها و انهار می‌روند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • جوابیه غذا و دارو در خصوص روغن های تاریخ مصرف گذشته
  • تجربه دزد آمریکایی از سرقت خودروهای گران / سرقت در 6 ثانیه، درآمد 50 هزار دلار کمتر از یک ساعت (فیلم)
  • شانس بالای ایران برای تصاحب مدال‌های طلای آمریکا و ژاپن
  • رهایی گروگان ۶ ساله و دستگیری گروگانگیران در هرمزگان
  • رهایی گروگان ۶ ساله و دستگیری گروگانگیران‌ در هرمزگان
  • رهایی گروگان۶ ساله و دستگیری ۲ آدم ربا با عملیات پلیس هرمزگان
  • میزان تولید برق نیروگاه بیستون از مرز ۲۱۴ میلیون کیلو وات ساعت گذشت
  • پیکر ۲ جوان غرق شده در رودخانه نیاتک هیرمند پیدا شد
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای؛ کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • قیمت هر کیلو گندم ۱۷ هزار و پانصد تومان/ آغاز خرید از هفته آینده