Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلم «همه می‌دانند» پس از نمایش در افتتاحیه هفتادویکمین دوره جشنواره فیلم کن و اکران عمومی در سینماهای فرانسه، از تاریخ ۱۴ سپتامبر در سینماهای اسپانیا اکران خود را آغاز کرد.

«همه می‌دانند» ساخته جدید اصغر فرهادی یکی از ۱۰ فیلم سینمای داخلی اسپانیاست که بیشترین فروش را در گیشه سینماهای این کشور در سال ۲۰۱۸ داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۰ فیلم پرفروش داخلی گیشه سینمای اسپانیا 

این فیلم با بازی دو چهره مطرح سینمای اسپانیا یعنی خاویر باردم و پنه‌لوپه کروز در نهایت به فروش ۳.۵ میلیون دلاری در گیشه سینمای این اسپانیا دست یافت تا یکی از ۱۰ فیلم پرفروش داخلی گیشه سینمای اسپانیا در سال ۲۰۱۸ نام بگیرد.

ساخته اسپانیولی‌زبان فرهادی در جوایز سینمایی «گویا» موسوم به اسکار سینمای اسپانیا نیز در هشت بخش از جمله بهترین فیلم و کارگردانی نامزد کسب جایزه شده و قرار است از تاریخ ۸ فوریه ۲۰۱۹ (۱۹ بهمن) به صورت گسترده در آمریکا اکران شود.

کمدی ورزشی رقیب همه می دانند

کمدی ورزشی «قهرمانان» به کارگردانی خاویر فسر که امسال به عنوان نماینده سینمای اسپانیا در شاخه بهترین فیلم خارجی جوایز اسکار انتخاب شد و نتوانست به فهرست کوتاه نامزدهای این شاخه راه یابد، با فروش ۲۱.۶ میلیون دلار به عنوان پرفروش‌ترین محصول داخلی سینمای اسپانیا در سینماهای این کشور در سال جاری میلادی نام گرفت. این فیلم درباره یک مربی بسکتبال است که پس از ارتکاب جرم به انجام خدمات عمومی محکوم می‌شود و باید یک تیم بسکتبال متشکل از معلولان ذهنی را هدایت کند. این فیلم با بازی بسیاری از بازیگران آماتور و دارای معلولیت ساخته شده است.

دیگر رقیبان فیلم همه می دانند

گیشه سینمای اسپانیا در سال ۲۰۱۸ تحت تاثیر حضور قدرتمند آثار کمدی در گیشه قرار گرفت و علاوه بر فیلم «قهرمانان»، آثار کمدی دیگری چون «بهترین تابستان زندگی من» و «غریبه‌های فوق‌العاده» نیز عملکرد خوبی داشتند. از دیگر فیلم‌های پرفروش داخلی در سینمای اسپانیا در سال ۲۰۱۸ می‌توان به «یوکاتان» (۵.۸ میلیون دلار)، «سوپرلوپز» (۵.۳۹ میلیون دلار)، «توانمند» (۵.۱ میلیون دلار) و «فوتبالیست» (۳.۹ میلیون دلار) اشاره کرد.

در میان ۱۰ فیلم پرفروش داخلی سینمای اسپانیا تنها فیلم «همه می‌دانند» و «دفترچه سارا» (۵.۹ میلیون دلار) آثاری درام هستند و سایر آثار در ژانر کمدی قرار دارند. هم‌اکنون رکورددار فروش آثار داخلی سینمای اسپانیا در تمام ادوار با ۷۰ میلیون دلار در اختیار کمدی «رسوایی اسپانیایی» قرار دارد که در سال ۲۰۱۴ اکران شد.

در میان آثار هالیوود نیز امسال «پارک ژوراسیک: قلمرو سقوط کرده» (۲۷.۵ میلیون دلار)، «شگفت‌انگیزان ۲» (۲۴.۱ میلیون دلار) و «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» (۲۳.۲ میلیون دلار) در رتبه‌های اول تا سوم پرفروش‌ترین فیلم‌ها در گیشه سینمای اسپانیا قرار گرفتند./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۵۹۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای یک میلیارد دلار قرارداد نفتی با ۶۷۰ شرکت دانش‌بنیان

وزیر نفت گفت: وزارت نفت تاکنون یک‌هزار قرارداد با بیش از ۶۷۰ شرکت دانش‌بنیان به ارزش یک میلیارد دلار امضا کرده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، جواد اوجی، وزیر نفت در حاشیه بازدید از بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: وزارت نفت اکنون در مقابل خود 130 میلیارد دلار پروژه نیمه‌تمام با تعداد 300 پروژه و یکصد پروژه جدید دارد، ازاین‌رو این اطمینان را به شرکت‌ها و سازندگان داخلی می‌دهیم، همان‌طور که تاکنون از ظرفیت آن‌ها بهره برده‌ایم، از این پس نیز به این روال ادامه دهیم.

وزیر نفت ادامه داد: وزارت نفت با اتکا به شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی، برنامه‌های افزایش تولید نفت، گاز و فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی را در دستور کار خود داشته است و هزار قرارداد با بیش از 670 شرکت دانش‌بنیان به ارزش یک میلیارد دلار امضا کرده‌ است.

اوجی با بیان اینکه وزارت نفت در سال 1402 در موضوع ساخت کالا برای بار اول در میان دستگاه‌های اجرایی کشور مقام نخست را کسب کرد، گفت: پارسال از واردات 200 قلم کالای مهم صنعت نفت که در داخل تولید می‌شد، جلوگیری کردیم.‌

وی خطاب به سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی صنعت نفت اظهار کرد: هیچ محدودیتی برای شما در این صنعت وجود ندارد؛ الحمدالله اواخر سال 1402 وزارت نفت 20 میلیارد دلار در طرح ملی فشارافزایی میدان گازی پارس جنوبی، 13 میلیارد دلار در توسعه میدان‌های نفتی و 6 میلیارد دلار با شرکت‌های پتروشیمی برای توسعه 16 مخزن گازی با اتکا به توان داخلی قرارداد امضا کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امضای یک میلیارد دلار قرارداد نفتی با ۶۷۰ شرکت دانش‌بنیان
  • امضای هزار قرارداد نفتی با ۶۷۰ شرکت دانش‌بنیان
  • امضای هزار قرارداد نفتی با بیش از ۶۷۰ شرکت دانش‌بنیان
  • از واردات ۲۰۰ قلم کالای مهم صنعت نفت جلوگیری شد
  • امضای یک هزار قرارداد با شرکت های دانش بنیان
  • آمارسازی فروش به نفع سینمای مستند نیست/ نشانی غلط ندهیم
  • آیفون ۱۵پرومکس، پرفروش‌ترین گوشی جهان شد
  • واکنش رئیس سازمان سینمایی به اظهارنظرها درباره بیکاری سینماگران و زیر سوال بردن فروش فیلم‌ها
  • بیکاری سینماگران ربطی به رونق اقتصاد و فروش فیلم‌ها ندارد
  • قیمت خودرو امروز ۱۷ اردیبهشت +جدول