Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزاری خبرنگار مهر، با حکم حسن عابدی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم، سجاد محمدی مسئولیت امور باشگاه‌ها را در این اداره کل بر عهده گرفت، ضمن اینکه محمدی همزمان عضو کمیسیون استانی ماده ۵ اداره کل ورزش و جوانان نیز شد تا امور درخواستی مراجعین تأسیس، احداث و تمدید باشگاه و ورزشگاه و موارد مربوط به کمیسیون ماده (۵) را بر عهده بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افق قم از تهران به لیگ دسته اول جوانان می‌رود

تیم والیبال افق قم با همکاری هیئت والیبال جنوب غرب تهران به مسابقات لیگ دسته اول والیبال جوانان ایران اعزام می‌شود.

هدایت تیم افق قم به عهده داوود نوری رئیس هیئت والیبال جنوب غرب استان تهران است. تمرینات این تیم با توافق نماینده قم از روز جمعه در سالن شهدای هویزه تهران واقع در نازی آباد تهران آغاز شد و در این تیم بازیکنان بومی نیز حضور دارند.

چهار شکست برابر تیم اینلاین هاکی بانوان قم

مرحله اول لیگ برتر اسکیت اینلاین هاکی بانوان آغاز شد و  تیم هیئت اسکیت قم برای اولین بار در این مسابقات شرکت کرد. در آغاز لیگ اسکیت اینلاین هاکی بانوان تیم قم برابر تیم‌های انقلاب و آی فیت پرو مغلوب شد.

این تیم سپس ۲ بازی دیگر برگزار کرد و با شکست برابر تیم‌های بوم باکس و ام دات آی آر به کار خود در این مرحله پایان داد.

شکست نماینده قم در رشت

در ادامه دیدارهای لیگ دسته اول فوتسال ایران تیم الماس شهر قم در رشت ۳ بر ۲ برابر شهرداری این شهر شکست خورد. گل سوم تیم شهرداری رشت در فاصله ۳ ثانیه به پایان بازی وارد دروازه نماینده فوتسال قم در لیگ یک شد.

این بازی در چارچوب هفته سیزدهم لیگ دسته اول برگزار شد و کار بقای این تیم در لیگ اکنون پیچیده‌تر شده است. الماس شهر قم در جمع تیم‌های فانوس به دست لیگ دسته اول فوتسال قرار دارد.

آغاز لیگ فوتسال نونهالان قم

در آغاز فصل جدید لیگ فوتسال نونهالان زیر ۱۴ سال استان قم ۵ بازی برگزار شد که در پرگل ترین بازی تیم مهدیار ۶ بر صفر برابر تیم آتیه سازان پیروز شد. مرصاد نیز مقتدرانه ۵ بر صفر برابر انصار صاحب برتری شد.

تیم المپیاد ۲ بر صفر سید ذاکر را برد و دیدار تیم های منتظران با میلاد نور و الوند با میعاد با نتایج مشابه یک بر یک به تساوی انجامید.

کد خبر 4491686

منبع: مهر

کلیدواژه: اسکیت اینلاین فوتسال والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۵۹۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: به بازیکنانم ایمان دارم/ با شرایط سختی روبه‌رو هستیم

به گزارش خبرنگار مهر، وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در گفت‌وگو با رسانه کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) درخصوص دیدار تیم ملی ایران برابر بحرین که با برتری ۵ بر ۳ ایران به پایان رسید گفت: به دلیل فشاری که بازیکنان برای صعود به دور بعد داشتند، بازی برای ما سخت شد. در ابتدا در دقایق اول، دوم و سوم عملکرد خوبی داشتیم، اما پس از دریافت گل شرایط برای ما تغییر کرد.

او ادامه داد: به بازیکنانم ایمان دارم. آنها برابر بحرین خوب بازی کردند. ما با شرایط سختی روبه‌رو هستیم زیرا این رقابت‌ها حکم مقدماتی جام جهانی را دارد. می‌خواهم به بازیکنانم بگویم که اگر با توانایی‌هایشان بازی کنند، برنده می‌شویم.

سومین دیدار تیم ملی فوتسال کشورمان فردا دوشنبه از ساعت ۱۷:۳۰ برابر کویت برگزار خواهد شد. صعود شاگردان شمسایی به مرحله یک چهارم نهایی قطعی شده است و این دیدار برای این حکم تعیین صدرنشین را دارد.

کد خبر 6084588

دیگر خبرها

  • سرمربی قرقیزستان: می‌خواهیم برابر ایران بدون استرس بازی کنیم
  • تیم فوتسال افغانستان به مرحله حذفی صعود کرد
  • رکورد منفی ژاپن برای اولین بار/ شمشیر سامورایی ها دیگر برنده نیست
  • حذف غیرمنتظره ژاپن از فوتسال آسیا
  • پیروزی پرگل تیم فوتبال جوانان دختر ایران برابر ترکمنستان
  • دریاچه آزادی، میزبان آب های‌آرام بانوان قهرمانی کشور جوانان
  • ژاپن حریفی برای فوتسال ایران نیست/ از حریفان آسیایی ترس نداریم
  • پیروزی پرگل دختران فوتبال ایران برابر ازبکستان
  • پیروزی تیم فوتبال جوانان بانوان برابر ازبکستان
  • شمسایی: به بازیکنانم ایمان دارم/ با شرایط سختی روبه‌رو هستیم