Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی در جمع تعدادی از طلاب حوزه علمیه امام صادق(ع) با بیان اینکه یوم الله نهم دی ماه، روز بصیرت و هوشیاری ملت ایران است و این حماسه باید هرساله باشکوهتر گرامی داشته شود و این روش باید به نسل های آینده نیز منتقل بشود، بیان کرد:دشمنان اسلام و انقلاب باید بدانند که مردم کشورمان با همه توان از ارزشهای اسلام، انقلاب، ولایت فقیه دفاع می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان ورامین با بیان این که اسلام، ولایت فقیه و مردم سه رکن اصلی انقلاب اسلامی است، اضافه کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، نظام وابسته به ولایت است و ملت غیور کشورمان همواره برای دفاع از آرمان ها و ارزشهای انقلاب اسلامی در صحنه حاضر می شوند.

وی ادامه داد: هتک حرمت فتنه‌گران در روز عاشورا به اسلام و امام حسین (ع) دل همه مردم و عزاداران حسینی را به درد آورد، اما مردم ایران و کفن پوشان ورامینی در صحنه حاضر شدند و سیلی محکمی به فتنه گران و دشمنان زدند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین با اشاره به این که انقلاب هدیه ای الهی به مردم ایران بود، افزود: مردم ایران قدران این انقلاب و حکومت علوی هستند و ان شاالله این انقلاب به انقلاب مهدوی امام زمان(عج) تبدیل خواهد شد.

انتهای پیام/
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۵۹۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات جهاد سازندگی ماندگار است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در پیام سردار حسین زارع کمالی به مناسبت هفته بسیج سازندگی آمده است: به یقین، بسیج سازندگی یکی از دستاورد‌ها و افتخارات عظیم انقلاب اسلامی ایران است که با دستور مستقیم امام حکیم این انقلاب، خمینی کبیر، پا به عرصه خدمتگزاری نهاد.

نهادی برخاسته از دل انقلاب، فرهنگ اصیل ایرانی و نیروی انسانی متعهد و متخصص.

این جریان پویا و ارزشمند، در طول سالیان متمادی توانسته با تکیه بر جریان عظیم بسیج مردمی، خدماتی ماندگار را ثبت نماید و حتی در بسیاری از موارد، در مقایسه با فعالیت‌های سازمان‌ها و نهاد‌های متولی نیز دستاورد‌های ویژه‌ای را ارائه نموده است؛ این امر نشان از اخلاص و مدیریت مردمانی دارد که در هر برهه از زمان، جسم و جان خویش را در مسیر فتح قله‌های افتخار ایران اسلامی عزیز تقدیم میدارند.

بر خود لازم می‌دانم که هفته بسیج سازندگی را به تمام نیرو‌های مخلص، مستعد و پرتلاش بسیج مردمی، بخصوص جهادگران دریادل استان دارالعلم و دارالعباده یزد تبریک و تهنیت گفته و از خداوند متعال برای شما بزرگواران، خدمتگزاری در سپاه امام عصر (عج) را مسئلت نمایم.

دیگر خبرها

  • خدمات جهاد سازندگی ماندگار است
  • برای نخستین‌بار؛ انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری+عکس
  • برای نخستین‌بار؛ انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری | تصاویر
  • حامیان دروغین زنان ایران دختران دانشجورا در خیابان لگدمال می کنند
  • حامیان آزادی زنان ایران دختران دانشجورا در خیابان لگد مال می کنند
  • عزاداری ورامینی‌ها در سالروز شهادت امام صادق (ع) + فیلم
  • سه جریان مخالف استاد مطهری
  • انقلاب اسلامی تبلور مکتب سیاسی امام صادق(ع)
  • پایگاه مسجد باید محور همه فعالیت‌ها قرار بگیرد
  • گفتمان انقلاب اسلامی روز به روز در حال گسترش است