Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@08:34:32 GMT

پیش بازی رئال مادرید - العین امارات

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۵۹۸۳۰

پیش بازی رئال مادرید - العین امارات

رئال مادرید برای کسب سومین قهرمانی خود در جام جهانی باشگاه‌ها، امشب مقابل العین امارات به میدان خواهد رفت.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان سانتیاگو سولاری که فصل گذشته قهرمان چمپیونزلیگ شده اند، به عنوان نماینده اروپا در این رقابت ها حضور داشتند و موفق شدند با غلبه بر کاشیما آنتلرز، نماینده آسیا را شکست داده و راهی فینال شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در آن سو نیز العین که به عنوان نماینده میزبان در این رقابت ها شرکت کرده، موفق شد ریورپلاته، نماینده آمریکا جنوبی را شکست دهد و راهی فینال شود و حال باید به مصاف رئال مادرید برود.

 

 

 

 

رئال که در دو دوره قبلی رقابت ها قهرمان شده و تا به همینجا نیز به دستاوردی رسیده که تا به حال هیچ تیمی نتوانسته آن را کسب کند، در صورت پیروزی در دیدار امروز، می‌تواند در کسب این جام نیز هت تریک کرده و نمایش فوق العاده ای از خود به ثبت برساند.

 

این جام همچنین می‌تواند اولین قهرمانی سولاری، سرمربی رئال با این تیم باشد. او در سال 2002 به عنوان بازیکن با رئال موفق به کسب این جام شده بود و حال به عنوان مربی نیز فرصت به دست آوردنش را دارد.

 

در آن سو، العین تنها تیم اماراتی است که موفق به کسب لیگ قهرمانان آسیا شده است. آنها در سال 2004 موفق شدند این جام را ببرند. زوران مامیک، سرمربی این تیم امیدوار است که با کسب پیروزی مقابل رئال، موفقیت آمیز ترین عملکرد تیم‌های عرب در تاریخ را با قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان به ثبت برساند.

 

رئال مادرید امارات العین

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید امارات العین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۵۹۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - کادیز ۰ (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خلاصه بازی تراکتور - استقلال (فیلم) خلاصه بازی پرسپولیس - سپاهان (فیلم) خلاصه بازی شمس آذر قزوین ۲ - پیکان ۱ (فیلم)

دیگر خبرها

  • نویر: باید در مادرید رئال را بکشیم!
  • خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - کادیز ۰ (فیلم)
  • رکورد تاریخی رئال به نام مودریچ شد
  • خلاصه بازی رئال مادرید 3-0 کادیز (لالیگا - 2023/24)
  • ببینید | خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - کادیز ۰
  • (ویدئو) خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - ۰ کادیز؛ بازگشت کورتوآ خوش‌یمن بود
  • احمد نوراللهی با الوحده، قهرمان لیگ کاپ امارات شد
  • نوراللهی و رفقا جام را از العین گرفتند(عکس)
  • الوحده با نوراللهی قهرمان لیگ کاپ امارات شد
  • نوراللهی قهرمانی را از فینالیست آسیا می‌گیرد