Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-19@10:15:41 GMT

احتمال سرخ‌پوش شدن یک ملی‌پوش

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۶۰۰۴۵

به گزارش پارس نیوز، تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز پس از عملکرد نسبتاً خوبی که در نیم‌فصل نخست لیگ برتر داشت، حالا در فصل نقل‌و‌انتقالات به دنبال تقویت نقاط ضعف خود در پست‌های مختلف است.

تراکتورسازان پس از اینکه استوکس و اروین دو مهاجم خود را پس از هفته دوازدهم بنا به دلایل مختلف از دست دادند، به شدت به دنبال جذب یک یا دو مهاجم نامدار در فصل نقل‌وانتقالات بودند، اما تا به این لحظه توفیقی در این زمینه نداشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین خاطر تراکتوری‌ها پرونده بازگشت بازیکنان خارجی خود را دوباره باز کردند. در همین راستا و با اعلام علیرضا اسدی، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی مشکل استوکس برای بازگشت به ایران حل شده است و این مهاجم ایرلندی پس از جلسه‌ای که با محمد تقوی داشت، از روز 13 دی ماه به تمرینات تراکتورسازی بازخواهد گشت.

با بازگشت استوکس، مشکل کمبود مهاجم سرخپوشان تبریزی تا حد زیادی برطرف خواهد شد، اما هنوز این تیم به دنبال جذب یک مهاجم دیگر است. البته لی‌هری‌اروین دیگر مهاجم تبریزی‌ها هم که پس از رفتن به مرخصی حاضر به بازگشت به ایران نشد، به احتمال فراوان قراردادش را با این تیم فسخ خواهد کرد و بعید است این مهاجم اسکاتلندی دوباره پیراهن تراکتورسازان را بر تن کند.

با توجه به این وضعیت مدیران باشگاه تراکتورسازی برای تقویت قدرت تهاجمی خود با بازیکنان بزرگی مانند رضا قوچان‌نژاد و مهدی طارمی وارد مذاکره شدند که ظاهراً حضور این دو بازیکن به دلایل مختلف در باشگاه تبریزی منتفی شده است و این باشگاه به دنبال جذب یک مهاجم دیگر و تقویت تیم در پست‌های دفاع، هافبک و دروازه‌بان است.

همچنین شنیده می‌شود باشگاه تراکتورسازی در صورت تأیید کادرفنی، حسین کنعانی‌زادگان ملی‌پوش تیم ماشین‌سازی را به خدمت خواهد گرفت و با توجه به مالکیت این دو باشگاه توسط محمدرضا زنوزی، جذب این بازیکن دور از انتظار نیست. در هر صورت در چند هفته گذشته نام‌های بزرگی در اطراف باشگاه تراکتورسازی به گوش می‌رسد که هنوز حضور هیچ یک از این بازیکنان قطعی نشده و باشگاه همچنان در حال رایزنی با گزینه‌های مدنظر است.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: ایران ملی پوش پارس احتمال پارس نیوز باشگاه تراکتورسازی حسین کنعانی زادگان سرخ شدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۶۰۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکو خمز: دخترانم با گریه از من خواستند ایران را ترک کنم

پاکو خمز در گفتگو با نشریه مارکا صحبت‌های جدیدی در خصوص حضورش در تیم تراکتورسازی تبریز مطرح کرده که جالب توجه است. وی در بخشی از صحبت‌هایش اعلام کرد «از زمان حمله ایران به اسرائیل تصمیم به خروج از ایران گرفتیم. آن روز و روز بعد حریم هوایی بسته بود، اما پس از آن با باشگاه صحبت کردیم تا با پروازی به استانبول ایران را ترک کنیم. انتظار طولانی و سختی بود، اما الان ما در خانه هستیم». 

وی در ادامه عنوان کرد «موضوع مورد بحث آرامش خاطر و روان است. دخترانم با گریه از من می‌خواستند که ایران را ترک کنیم و نمی‌توانستم هر روز آنها را آرام کنم.  ایران مانند کشور‌های دیگر نیست و قوانین سخت‌گیرانه‌ای دارد. آرامش و امنیت مقدم بر ورزش یا پول است.».  

منبع: طرفداری

tags # تراکتورسازی تبریز سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • آبی‌پوشان پایتخت به‌دنبال بازگشت به‌صدر جدول/ رونمایی از تراکتور بدون خمز
  • امیدواریم بدشانسی های تیم نساجی پایان یابد
  • با یک بند آزادسازی ۵۰ میلیون یورویی؛ رقابت آرسنال، چلسی و منچستریونایتد برای بنجامین ششکو
  • حرکت زیبای نریمان جهان برای بازگشت تیم عنایتی
  • بوکرتی: دوست‌ دارم شاهد بازگشت هاردی بویز به WWE باشم
  • پاکو خمز: دخترانم با گریه از من خواستند ایران را ترک کنم
  • خبر خوب مهاجم تیم ملی ایران برای رم و دروسی
  • پایان مصدومیت سردار
  • سردار آزمون گزینه در دسترس رُمی‌ها
  • احتمال بازگشت ‌اسرائیل به جنگ‌ سایه‌ها