Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - خرم آباد - ايرنا - رييس شوراي اصلاح طلبان بروجرد گفت: معاون عمراني استانداري لرستان با اقدامات خوبي که در بروجرد داشته جلوي فساد را گرفته و اين خدمات وي قابل تقدير است.

به گزارش ايرنا، عليرضا مرادي روز شنبه در ديدار اعضاي هيات رييسه شوراي اصلاح طلبان بروجرد در دفتر معاونت عمراني افزود: فردي که از ميز مديريت خود هراسي ندارد براي خدمت به مردم تلاش مي کند و حرکت اخير معاون عمراني استاندار لرستان نيز شجاعانه و از سر دلسوزي بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اعلام حمايت قاطع شوراي اصلاح طلبان بروجرد از معاونت هماهنگي امور عمراني استانداري لرستان گفت: متاسفانه پس از برگزاري انتخابات مجلس ، افرادي که با نماينده برنده همراه بوده اند به کانون قدرت در اين شهر تبديل مي شوند.
دبير شوراي اصلاح طلبان بروجرد نيز گفت: حضور شجاعانه معاونت هماهنگي امور عمراني استاندار لرستان در مسائل اين شهر قابل تقدير است.
رضا احمدي صدر افزود: عدم علاقه مندي معاون استاندار به پست و مقام نشان داد هدف وي خدمت به مردم است و شوراي اصلاح طلبان نيز با تمام توان از او حمايت مي کند.
وي اظهار داشت: معضل امروز بروجرد اين است که با وجود نمايندگان فعلي نمي توانيم شاهد تغيير در سيستم هاي مديريتي باشيم.
نايب رييس شوراي احزاب اصلاح طلب بروجرد نيز گفت: زمين گير شدن شهرداري بروجرد به دليل دخالت نمايندگان اين شهر است.
علي فولادوند افزود: متاسفانه دولت دکتر روحاني، قوه مجريه را در اختيار نمايندگان قرار داده اما تصميم معاون استاندار لرستان در خصوص بروجرد و کميسيون ماده 100 شهرداري و در برابر قدرت ها قابل تقدير است.
وي اضافه کرد: برخي کارگران شهرداري بروجرد با جمع آوري ضايعات، روزگار خود را سپري مي کنند.
گفتني است 23 آذرماه امسال يکي از نمايندگان بروجرد در مجلس شوراي اسلامي از دخالت معاون استاندار لرستان در کميسيون ماده 100 اين شهر و انتصاب يکي از کارکنان شهرداري خرم آباد به عنوان معاون شهرسازي شهرداري بروجرد انتقاد کرده بود.
اين نماينده همچنين انتصاب معاون عمراني استاندار لرستان را به عنوان يک پيمانکار در اين سمت زيرسوال برده و اين امر را غيرقانوني اعلام کرده بود.
شهرداري بروجرد به دليل عدم پرداخت 9 ماه حقوق و مزاياي معوق کارکنان به مبلغ حدود 500 ميليارد ريال دچار مشکلات جدي شده و در اين ميان اختلافات شوراي شهر و انتصاب شهرداران نيز مدتي موجب تعطيلي شورا شد.
7269/6060
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۶۰۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب مطب یک دندانپزشک قلابی در بروجرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، معاون درمان شبکه بهداشت و درمان بروجرد گفت: پیرو شکایات مردمی مطب دندانپزشک قلابی پس از هماهنگی با دستگاه قضایی و همکاری پلیس اماکن عمومی نیروی انتظامی برای سومین بار پلمب شد.

مهدی زارعی روز سه شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: فرد متخلف با وجود اینکه سه بار در محاکم قضایی محکوم شده بود، با اجاره مکان جدید اقدام به تاسیس دوباره مطب غیرمجاز دندانپزشکی کرده است.

وی افزود: این دندانپزشک قلابی در میدان امام حسین (ع) بروجرد فعالیت داشته است و چنانچه مردم از این فرد متخلف شکایت دارند می‌توانند به معاونت درمان شبکه بهداشت شهرستان مراجعه کنند.

معاون درمان شبکه بهداشت و درمان بروجرد با اشاره به افزایش فعالیت افراد بدون صلاحیت در حیطه دندانپزشکی به علت دریافت تعرفه ارزان‌تر از بیماران تاکید کرد: به لحاظ عدم وجود شرایط بهداشتی و استریل تجهیزات و عدم تخصص و مهارت در امر دندانپزشکی، عوارض و مشکلات جبران ناپذیر در بیماران گزارش شده که منجر به صرف هزینه‌های گزاف می‌شود.

دیگر خبرها

  • اعزام اولین کاروان حج عمره لرستان به سرزمین وحی
  • پلمب مطب یک دندانپزشک قلابی در بروجرد
  • آوای خوش باران در بروجرد پیچید + فیلم
  • اولین کاروان حج عمره لرستان پنجم اردیبهشت اعزام می‌شود
  • ابوطالب شفقت استاندار لرستان شد
  • استانداران جدید مازندران و لرستان مشخص شدند
  • ابوطالب شفقت به استانداری لرستان می‌رود
  • مدیران عمرانی و شهرداری کرمانشاه برای حل مشکلات مردم به خط شدند
  • شهردار یکی از شهرهای تهران بازداشت شد
  • شهردار و عضو شورای نسیم‌شهر دستگیر شدند