Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابدالی پور، با اشاره به اهمیت برنامه ریزی در کانون فرهنگی هنری دانشگاه ها و مصلی ها در جذب افراد توانمند و نخبگان، گفت: کانون های فرهنگی هنری دانشگاه، بستر پرورش اتعدادها و خلاقیت قشر دانشجو جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، محمد ابدالی پور، امروز(1 دی) در دیدار با مدیران کانون های ویژه استان( دانشگاهی، مصلی و مراکز نظامی و انتظامی) افزود: کانون های ویژه، فرصتی برای شناسایی، جذب و پرورش استعداد های جوانان در این مراکز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان، با اشاره به اهمیت برنامه ریزی جهت جذب نخبگان و توانمندان فرهنگی در کانون های ویژه بویژه دانشگاه ها، بیان کرد: کانون های فرهنگی هنری دانشگاه از شاخص های مشارکت دانشجویی جهت تحقق رشد وو توسعه فرهنگی است.

 

وی خاطرنشان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد در دانشگاه ها و مصلی های نماز جمعه بستری برای تحقق اهداف و برنامه های فرهنیگ و تقویت مسئولیت اجتماعی است.

 

ابدالی پور، در ادامه با اشاره به چهل سالگی انقلاب اسلامی، گفت: آگاهی بخشی و بصیرت افزایی مهم ترین رویکرد کانون های فرهنگی هنری مساجد جهت صیانت از انقلاب اسلامی است.

 

وی با اشاره به توطئه های فرهنگی دشمنان، ادامه داد: کانون های فرهنگی هنری مساجد باید جهت آسیب شناسی وبرنامه ریزی برای مقابله با توطئه های دشمنان اقدام کند.

 

سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان، با اشاره به اینکه امروز دشمنان تلاش می کنند از آسیب های اجتماعی و مشکلات اقتصادی برای دین زدایی و جدا کردن مردم از انقلاب بهره گیرد، افزود: بصیرت افزایی و آگاهی بخشی و گفتمان سازی انقلاب اسلامی مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

 

ابدالی پور، افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد، دانشگاه ها، مصلی ها و مراکز نظامی و انتظامی باید با تلفیق کارهای فرهنگی، هنری و دینی در جهت مقابله با توطئه های دشمنان پیشگام باشند.

 

وی اظهار کرد: انتظار می رود کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با تقویت همکاری  با نهادها و تشکل‌های دیگر بتوانند فعالیت‌های خود را در قالب فرهنگ و دین به جوانان ارائه کرده و با تقویت کانون های فرهنگی هنری در راستای مقابله با توطئه های فرهنگی دشمنان پیشگام باشند.

 

ابدالی پور،  همچنین با تاکید بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت های موجود در دانشگاه ها، مصلی ها و مراکز نظامی جهت تقویت کانون های فرهنگی هنری مساجد، گفت: استفاده حداکثری از این ظرفیت های موجود در دانشگاه ها جهت جذب بیشتر نسل جوان به کانون های فرهنگی هنری مساجد باید مورد توجه قرار گیرد.

 

سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان، همچنین با اشاره به اهمیت هم افزایی در کانون های فرهنگی هنری ویژه استان، افزود: برون سپاری برنامه های کانون های فرهنگی هنری ویژه از دیگر برنامه های است که باید مورد توجه مدیران کانون های فرهنگی هنری ویژه استان قرار گیرد.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: شب یلدا خبرگزاری شبستان هرمزگان شب چله وحدت حوزه و دانشگاه مجلس آمریکا ایران اصفهان جذب نخبگان هم افزایی کانون های فرهنگی هنری مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۶۰۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری ازهشت طرح آموزشی، خدماتی و رفاهی دانشگاهی کاشان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ این طرحها شامل فیزیک سرای دانشگاه، ازمایشگاه حیوانات فیزیولوژی ورزشی، خانه سلامت، ازمایشگاه روانشانسی ، خانه خلاق علوم انسانی، کلینیگ حقوق ، ازمایشگاه علوم ورزش ، مرکز نو اوری بین المللی میاشد که برای این طرحها بیش از 25 میلیارد تومان هزینه شده است.
عباس کتابی افزود: همچنین گلنک 24 واحد خوابگاهی برای دانشجویان متاهل با زیر بنای 1500 متر مربع با هزینه 20 میلیاردی خرین و دولت بصورت مشارکتی به زمین زده شد.
وی گفت : خوابگاه متاهلین مهرماه سال 1404 به بهره برداری می رسد.

دیگر خبرها

  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»
  • اجرای بیش از هزار برنامه در دهه کرامت اصفهان
  • اسامی ۱۶ گروه برگزیده دومین جشنواره ملی سرود کانون اعلام شد
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • بهره برداری ازهشت طرح آموزشی، خدماتی و رفاهی دانشگاهی کاشان
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • چرا دختران و پسران با مسجد قهر کردند؟/ تاثیر اجرای تئاتر در مساجد
  • ضرورت بهره گیری از ظرفیت نخبگان و دانشگاهیان در طرح جوانی جمعیت