Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی‌حسین حسین‌زاده، معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان در پنجاه و هشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان خوزستان که به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و حضور دستگاه‌های مرتبط در سالن جلسات استانداری برگزار شد، ضمن تقدیر از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: با همکاری شورای فرهنگ عمومی استان 50 هزار برنامه برای دهه پیروزی انقلاب اسلامی تعریف و برنامه‌ریزی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: در این جلسه با توجه به مشکلات اقتصادی، مباحث مربوط به ناشران و کتابفروشی‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت و معضلات آن ها از سوی نمایندگان این صنف مطرح گردید.

حسین‌زاده تصریح کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان کارگروهی را تشکیل دهد و بعد از طرح موضوع آن، پیشنهاداتی که قابلیت اجرایی شدن دارند را به عنوان مصوبه در شورای فرهنگ عمومی مطرح و به تصویب برسانند تا در نهایت این مصوبه‌ها را برای اجرایی شدن به شورای برنامه‌ریزی استان ارائه دهیم.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: برنامه‌های متعددی در ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تدارک دیده‌ایم که سازمان‌های مختلف و کسانی که در حوزه فرهنگ استان فعالیت می‌کنند متولی آن هستند.

این مقام مسئول اظهار داشت: ٥٠ هزار برنامه را برای دهه پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی کردیم که شورای فرهنگ عمومی استان نیز در این زمینه همکاری لازم را خواهد داشت.

انتهای پیام/گ

برگزاری جشن باشکوه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انقلاب اسلامی سازمان تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۶۰۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی خوزستان انتخاب می‌شود

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی خوزستان از آغاز به کار هیئت‌های علمی برای معرفی چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی خبر داد. - اخبار استانها -

محمد شهباز گهرویی در گفت و گو با تسنیم بیان کرد: فرآیند انتخاب چهره سال 1402 هنر انقلاب خوزستان بر اساس شاخص‌هایی چون خلق اثر با انتشار وسیع یا اکران موفق در سال گذشته، تأثیرگذاری اجتماعی، تلاش ویژه درباره آموزش هنر به هنرمندان جوان انقلابی، تجربه مؤثر در جریان‌سازی فرهنگی هنری همسو با انقلاب اسلامی و واکنش هنرمندانه، تأثیرگذار و سریع به اتفاقات و رویدادهای روز کشور به انجام می‌شود.

وی افزود: انتخاب اولیه و معرفی کاندیداها در رشته‌های داستان، شعر، نمایش، موسیقی، عکس، طنز، ادبیات پایداری، خوشنویسی، نقاشی، گرافیک، نگارگری، کاریکاتور، مجسمه‌سازی، تصویرسازی، فیلم داستانی، مستند، انیمیشن و پژوهش انجام خواهد شد.

به گفته وی، چهره سال 1402 هنر انقلاب اسلامی با یک نظرخواهی سراسری از هنرمندان، فعالان فرهنگی و رسانه‌ای آغاز و پس از برگزاری این نظرسنجی نام تعدادی از هنرمندان به‌عنوان نامزد‌های اولیه عنوان «چهره سال هنر انقلاب» مشخص و به کمیته انتخاب نامزد‌های نهایی چهره سال هنر انقلاب خوزستان ارائه می شود.

به گزارش تسنیم، آیین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی و معرفی چهره سال 1402 هنر انقلاب خوزستان روز شنبه 8 اردیبهشت ماه ساعت 19 در تالار مهتاب اهواز برگزار می‌شود. 

دهمین سال است که حوزه هنری انقلاب اسلامی معرفی «چهره سال هنر انقلاب» را با مشارکت هنرمندان و فعالان عرصه فرهنگ و هنر در دستور کار خود قرار داده است.

سال گذشته «فاطمه طیوب» به‌عنوان چهره هنر انقلاب خوزستان معرفی شد. 

انتهای پیام/735

دیگر خبرها

  • اجرای برنامه هفتم توسعه نیازمند اهتمام ویژه
  • معرفی چهره هنر انقلاب اسلامی در خوزستان
  • همه مسئولان باید برای اجرای طرح نور کمک کنند
  • تجلیل از نامداران فرهنگ و هنر چهارمحال و بختیاری
  • کار قرارگاهی، زمینه‌ساز حرکت صحیح و اثرگذار در عرصه فرهنگ
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو
  • چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی خوزستان انتخاب می‌شود
  • ختم غائله‌ی شهرنو به روایت شیخ حسین انصاریان/ قسمت ۱
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان فراهم شد