Web Analytics Made Easy - Statcounter

البرز- علی اصغر کمالی زاده بر ضرورت افزایش میادین مرکزی میوه و تره بار در شهر کرج تاکید کرد.

به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، علی اصغر کمالی زاده شهردار کرج گفت: کلانشهر کرج با کمبود میدان مرکزی میوه و تره بار مواجه است و باید به فکر راه اندازی میادین جدید در شهر باشیم.

وی ادامه داد: با راه اندازی دو یا سه میدان جدید، تمرکز از میدان مرکزی محمد شهر برداشته می‌شود و شاهد کاهش ترافیک و تردد خودروهای حمل میوه و سبزی در آن محدوده خواهیم بود؛ با توجه به نتیجه بخش بودن اجرای این طرح در برخی شهرها، در فاز اول به دنبال راه اندازی یک میدان با تجهیزات و امکانات ویژه مثل سردخانه در غرب شهر هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار کرج با اشاره به ظرفیت استان در تولید میوه و سبزی، اظهار داشت: البرز یکی از قطب‌های صادرات میوه در کشور است و ظرفیت‌ ویژه ای در این بخش دارد و به نظر می‌رسد، راه اندازی یک میدان میوه و تره بار در کنار فرودگاه پیام بتواند در بلفعل کردن بخشی از این ظرفیت بلقوه، موثر باشد.

کمالی زاده افزود: با راه اندازی این میدان، علاوه بر اینکه فرایند صادرات میوه و سبزی از استان با سهولت و کیفیت بهتری انجام می‌شود، سرویس دهی به شهر نیز  با سرعت بیشتری انجام می‌گیرد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به آمادگی شهرداری برای ساخت برج اصناف در کرج اشاره کرد و گفت: شهرداری آمادگی دارد هر نوع همکاری در زمینه صدور مجوز یا تغییر کاربری برای ساخت این برج را با اتاق اصناف داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استان البرز بازار میوه و تره بار کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۶۰۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی پویش حفاظت از محیط زیست

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ معاون محیط زیست استان مرکزی با اشاره به این پویش گفت: به مناسبت روز جهانی زمین پاک و هفته زمین پاک امروز برنامه‌ای به صورت سراسری و به تبع آن در سطح شهرستان اراک و استان مرکزی اجرا شد. 
خلیلی افزود: مشارکت مردم ایران در برابر پلاستیک و نجات زمین شعار امسال انتخاب شده است. 
او عنوان کرد: این شعار حاکی از اهمیت وجود کیسه‌های پلاستیکی و مضرات آن برای آلودگی آب و خاک است.
معاون محیط زیست استان مرکزی ادامه داد: در راستای پاکسازی و مشارکت مردم سال گذشته در برنامه «مسیر سبز ایران پاک» تقریبا ۳۰۰ کیلومتر از راه‌های اصلی و فرعی استان پاکسازی و حدود ۱۰ هزار کیسه جمع آوری شد. 
خلیلی گفت: این اقدام از جاده‌های اصلی شروع و به مناطق روستایی منتهی می‌شود.

دیگر خبرها

  • تشدید برخورد با افزایش دهندگان خودسرانه قیمت کالا و خدمات در اردبیل
  • کمبود نیروی انسانی و فضای اداره استاندارد مرکزی پیگیری می‌شود
  • راه اندازی پویش حفاظت از محیط زیست
  • خط انتقال طرح آبرسانی به گرمسار راه اندازی شد
  • این میوه کمبود‌های بدن را جبران می‌کند
  • قیمت آجیل و خشکبار در میادین میوه و تره‌بار اعلام شد
  • قیمت آجیل و خشکبار در میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار
  • قیمت حبوبات در میادین و بازارهای میوه و تره بار تهران اعلام شد
  • اندازه گیری دیابت و ارایه مشاوره پزشکی در میادین میوه و تره بار
  • راه اندازی میدان بار جدید و هشت بازار میوه و تره‌بار