Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین کعبی در خصوص شرط بندی در فوتبال می گوید: یک سری‌ها بودند که پول و سکه می‌دادند و عادل دست آنها را رو کرد و اگر او باز هم آستین‌هایش را بالا بزند، می‌تواند به حل این موضوع کمک کند.

حسین کعبی که هفته پیش از فوتبال خداحافظی کرد و حالا می‌خواهد در کادر فنی سپیدرود به علی کریمی کمک کند، یکی از فوتبالی‌هایی است که حرف‌های خود را رک و صریح بیان می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در گفت‌وگویی صحبت‌هایی را مطرح کرد و به ابعاد تازه‌تری از موضوع شرط‌بندی در فوتبال پرداخت.

درباره شرط‌بندی در فوتبال که اخیراً دوباره مطرح شده، چه نظری داری؟
به نظرم کسی که می‌خواهد حرف بزند، باید با سند و مدرک باشد و آن کسی هم اگر چیزی را خودش دیده، باید بگوید و اگر خدا را قبول دارد، نباید دروغ بگوید. من اخلاقم طوری است که اگر کسی حرف راست بزند، او را دوست دارم. آدم باید واقعیت را بگوید. من آن سالی که در لیگ یک بودم، این چیزها را دیدم. البته من برنامه 90 را چون زود می‌خوابم و باید به تمرین بروم، ندیدم ولی از بچه‌ها شنیدم. این شرط‌بندی‌ها در فوتبال وجود دارد. جالب است که حالا روی اوت دستی هم شرط‌بندی می‌کنند. نه روی گل یا پنالتی. من هم دیده‌ام و شنیده‌ام اما نمی‌شود کاری کرد. در چند سال گذشته هم افرادی بودند که محروم شدند. در سفره‌خانه یا جاهای دیگر قرار می‌گذاشتند و سکه می‌دادند و کارت به کارت می‌کردند. اما الان فقط پول نقد جابه‌جا می‌شود. برای این که مدرک باقی نماند. می‌گوید من پول نقد می‌خواهم و آن را در ماشینم بگذار.

الان چطور باید این معضل را ریشه‌کن کرد؟
من و شما می‌توانیم این مشکل را حل کنیم؟ قطعاً نه. عزم دو یا چند نفر کافی نیست و فدراسیون و مراجع ذیصلاح باید به موضوع ورود کنند.

به نظر می‌رسد که نهادهای بالاتر از فدراسیون، مثل پلیس باید وارد عمل شوند و در حال حاضر هم پلیس فتا در حال پیگیری موضوع است.
این خوب است. اگر عادل پیگیر شود، موضوع حل می‌شود. فردوسی‌پور برنامه‌ای دارد که هم بیننده دارد و هم آدم‌های فوتبالی و غیرفوتبالی آن را دنبال می‌کنند. البته علاوه بر برنامه «90»، دیگر رسانه‌ها هم باید به موضوع بپردازند و آن را جدی بگیرند. یک سری‌ها بودند که پول و سکه می‌دادند و عادل دست آنها را رو کرد و اگر او باز هم آستین‌هایش را بالا بزند، می‌تواند به حل این موضوع کمک کند.

الان این اتفاق‌ها در لیگ برتر هم می‌افتد؟
اوضاع در لیگ برتر خیلی بهتر شده. چون نظارت زیادی وجود دارد و بازی‌ها پخش مستقیم است، این چیزها خیلی کم شده است. من نمی‌خواهم به گذشته برگردم ولی زمانی که چند سال پیش در فولاد بازی می‌کردم، گاهی شاهد این مسائل بودم. الان مدت‌هاست در لیگ برتر چیزی ندیده‌ام ولی الان چیزی که وجود دارد، این است که اگر کسی بچه‌اش را بخواهد به فوتبال بفرستد، کار سختی دارد. ما الان مربیان باشخصیتی مانند حسین فرکی، برانکو و علی کریمی را داریم که دل‌شان می‌سوزد. اگر حاج رضایی حرف می‌زند، باید صحبت‌هایش را طلا گرفت. چرا از این آدم‌ها درست استفاده نمی‌شود؟ باز هم دم شما و رسانه‌تان گرم که این چیزها را پیگیری می‌کنید و به دنبال سالم سازی فضای فوتبال هستید./ روزنامه ایران

---

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۶۱۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارخانجات آردسازی مازندران درجه‌بندی می‌شوند

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران گفت: با راه‌اندازی سامانه درجه بندی، کارخانجات آرد با ارتقای تجهیزات و به‌روزرسانی امکانات، امتیازدهی خواهند شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی مازندران، نشست هم اندیشی بررسی راهکارهای تحقق شعار سال در صنعت آردسازی با حضور مدیران دستگاه های اجرایی و کارخانجات تولید آرد استان مازندران برگزار شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران، با بیان اینکه مدیران و نمایندگان استانداری، صمت، جهاد کشاورزی، دانشگاه علوم پزشکی و استاندارد در جلسه با کارخانجات آرد حضور داشتند، گفت: با توجه به نامگذاری سال 1403 با عنوان جهش تولید و مشارکت مردمی توسط مقام معظم رهبری، سعی بر این خواهد بود که برنامه های سال جدید با تعامل بیشتری با بخش‌‌های مرتبط با غله انجام شود.

عباسعلی وفائی نژاد تصریح کرد: نگاه ویژه نظام به بخش اقتصاد، نشانگر این است که اقتصاد جزو مباحث پردغدغه و پرچالش بوده و  از تمام ابزارهای موجود برای خودباوری و خوداتکایی استفاده می‌کنیم.

وی گفت: دولت با اراده قوی و متعهدانه هر کجا حضور داشته باشد، بخش خصوصی نیز همراهی می‌کند و حضوری موفق خواهد داشت.

وفائی نژاد افزود: حمایت و پشتیبانی از تولید محصولات کشاورزان بخشی از کار اداره کل غله بوده و پارسال با همراهی کارخانجات آرد استان بیش از 118 هزار تن گندم از کشاورزان مناطق دشت و بالادست استان با شرایط خاص حمایتی خریداری شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران گفت: با تدابیر صورت گرفته، حمایت مناسبی از کشاورزان انجام دادیم که با مدیریت صحیح و همراهی کارخانجات آرد استان، کیفیت آرد نیز تضمین شد.

وی افزود: در استان مازندران 21 کارخانه آرد داریم که با بهسازی و نوسازی و توسعه انبارها، سیلو و تجهیزات آزمایشگاهی، تحول و به روزرسانی مناسبی را داشته و برای ارتقای کیفیت تولید آرد سرمایه گذاری می‌شود.

وفائی نژاد تصریح کرد: شیوه نامه درجه‌بندی کارخانجات در شرف نهایی شدن در کارگروه استان و رفع نواقص و چالش‌هاست و بزودی عملیاتی خواهد شد.

وی تصریح کرد: با راه اندازی سامانه درجه بندی، کارخانجات آرد با ارتقای تجهیزات و بروزرسانی امکانات، امتیاز و رتبه آنها افزایش خواهد یافت.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران با بیان اینکه در سال 1401 تلاش کردیم از انحصار واردات از طریق بنادر جنوبی کاسته شود و فعالیت‌های تجاری به سمت بنادر شمالی سوق داده شود، گفت: در سال‌های 1400 و 1401 کالاهای اساسی گندم و روغن را از طریق بنادر استان مازندران وارد کشور کردیم اما در سال 1402 به دلیل کاهش ضرورت تامین و دیگر موارد، تامین کالاهای اساسی از طریق بنادر شمالی کشور متوقف شد.

وی  افزود: تمام تلاش دولت در حمایت از تولید کالاهای اساسی و خودکفایی در آن انجام خواهد شد اما به منظور تامین ذخیره استراتژیک و حفظ امنیت غذایی در کشور، رایزنی های لازم انجام شد تا در سال جدید بخش اول گندم خریداری شده از کشورهای حاشیه دریای خزر از طریق بنادر مازندران وارد کشور شود.

به گزارش تسنیم، در این نشست کارخانجات آرد استان به بیان مشکلات و موانع راه تولید اشاره کردند و مدیران دستگاه های اجرایی نیز به تشریح برنامه های خود در راه تحقق رشد تولید و مشارکت هر چه بیشتر بخش خصوصی و مردم در اقتصاد پرداختند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مطالبات رتبه بندی فرهنگیان گلستان تا خرداد ماه تسویه می شود
  • اقدامات آموزشی و رتبه بندی معلمان
  • کارخانجات آردسازی مازندران درجه‌بندی می‌شوند
  • مشتری ۲میلیون دلاری تیم ایرانی به جهانبخش
  • کعبی، نائب رئیس جامعه مدرسین: نیروی انتظامی تحت هیچ شرایطی نباید از طرح نور عقب نشینی کند
  • آیت‌الله کعبی: طرح نور باید با قاطعیت تداوم پیدا کند
  • چاپ جعبه مقوایی اختصاصی در تیراژ بالا از کجا بخریم
  • خرید ساک دستی ۵۰ عددی آماده
  • اعلام نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال/ سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال؛ صعود سپاهان، حذف پرسپولیس