Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - خسارت 13/7 میلیارد ریالی ناشی از پارگی خط لوله شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران توسط بیمه سرمد پرداخت شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در پی وقوع بارش باران سیل آسا، فرونشست و رانش زمین، سنگ بزرگی با خط لوله 30 اینچ مارون به اصفهان در کیلومتر 229 در روستای گندمکار بخش میانکوه در شهرستان اردل استان چهارمحال و بختیاری برخورد کرده که منجر به پارگی آن شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



متاسفانه در پی پارگی لوله 30 اینچی انتقال نفت، مواد نفتی به محیط اطراف و رودخانه فصلی گندمکار که حدود 50 متری محل حادثه بوده، سرازیر شده و به علت بارندگی بیش از حد، رودخانه فصلی طغیان کرده و مواد نفتی را تا شعاع 30 کیلومتر پایین تر از محل حادثه انتقال داده بود.

در طول این مسیر، تعدادی از مزارع پرورش ماهی که تعدادی از آنها نیز فعال بوده اند، با ورود فرآورده های نفتی به حوضچه های پرورش ماهی قزل آلا، متحمل خسارت شده اند.

با توجه به وسعت خسارت مذکور، کارشناس این شرکت تا کنون طی 5 مرحله جهت بررسی موارد فوق الذکر در منطقه حاضر و طی چندین ساعت جلسه با زیان دیدگان و مسئولین مربوطه و بررسی مدارک و مستندات ارائه شده خسارت های اعلام شده را مورد ارزیابی قرار داده است که در نتیجه ارزیابی های صورت گرفته، در سال جاری خسارت 15 حوضچه پرورش ماهی به مبلغ 13/7 میلیارد ریال به بیمه گذار پرداخت شده است.

یادآور می شود، خسارت هدررفت فرآورده نفت خام از خط لوله و خسارت 10 حوضچه پرورش ماهی دیگر، پیش از این توسط بیمه سرمد پرداخت شده است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیمه سرمد پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۶۱۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند

عضو هیات مدیره انجمن داروسازان ایران، با اشاره به بدهی بیمه ها به داروخانه‌ها، گفت: داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک، پول ندارد.

به گزارش مهر، هادی احمدی افزود: در کل کشور ۱۶ هزار داروخانه فعالیت دارد که با بیمه‌های پایه قرارداد دارند و سازمان‌های بیمه گر هم باید به تعهدات خود عمل کنند.

وی ادامه داد: وضعیت داروخانه‌ها به علت تأخیر در پرداخت مطالبات مناسب نیست هر سه سازمان بیمه گر تأمین اجتماعی، بیمه سلامت و نیروهای مسلح به داروخانه‌ها بدهکار هستند.

احمدی گفت: سازمان‌های بیمه گر باید یک ماه پس از دریافت اسناد مطالبات داروخانه‌ها را پرداخت که تا کنون این مهم اتفاق نیافتاده است.

وی ادامه داد: سازمان تأمین اجتماعی آخرین پرداختی که به داروخانه‌ها داشته مربوط به آذر پارسال بوده آن هم فقط در بخشی از داروخانه‌های کشور و آخرین پرداخت بیمه سلامت هم مربوط دی پارسال است و در بیمه نیروهای مسلح نیز به همین صورت است.

احمدی گفت: در حال حاضر داروخانه‌ها در خرید شیرخشک مشکل دارند و چرخه اقتصادی داروخانه‌ها مشکلات جدی دارد، چون پولی جهت تهیه شیرخشک ندارند.

وی گفت: سازمان هدفمندی یارانه‌ها و بیمه سلامت منابع تهیه شیر خشک را به داروخانه‌ها پرداخت نکرده اند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: توزیع شیرخشک یارانه ای تا سقف ۱۰ قوطی در هر ماه توزیع شیرخشک یارانه‌ای تا ۱۰ قوطی در هر ماه

دیگر خبرها

  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند
  • وقتی دولت و بذرپاش ابلاغیه رهبری را دور می‎زنند
  • برگزاری یازدهمین کنفرانس ملی ماهی شناسی ایران در بندرعباس
  • خسارت ۱۸۴ میلیارد ریالی بارندگی‌های اخیر به ۶۰ بنای تاریخی سیستان و بلوچستان
  • کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب/ جمع آوری ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت+عکس
  • کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب/ جمع آوری ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت
  • کشف بیش از ۳ میلیون لیتر گازوئیل قاچاق و ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت!
  • آمریکا باید جریمه ۱۸ میلیارد دلاری خط لوله صلح را پرداخت کند
  • شناسایی شکستگی و ترمیم لوله انتقال آب در بندر امام خمینی
  • جمع آوری ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت قاچاق