Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@05:33:54 GMT

برد لیکرز در شب درخشش پادشاه

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۶۱۹۲۵

برد لیکرز در شب درخشش پادشاه

تهران- ایرنا- تیم بسکتبال لس آنجلس لیکرز در شب درخشان فوق ستاره خود، لبرون جیمز که در این مسابقه تریپل دبل کرد، با نتیجه ای نزدیک نیواورلان را مغلوب کرد.

به گزارش ایرنا، در ادامه رقابت های لیگ بسکتبال NBA بامداد امروز شنبه 10 مسابقه برگزار شد که در جریان این دیدارها لس آنجلس لیکرز، شیکاگو بولز و سن آنتونیو از تیم هایی بودند که حریفانشان را مغلوب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در تقابل لس آنجلس لیکرز و نیواورلان که در پایان با نتیجه 112 بر 104 به سود لیکرز تمام شد، جیمز ستاره میدان بود و با تریپل دبلی که داشت نقش اصلی برد را در این مسابقه ایفا کرد. این فوق ستاره با 22 امتیاز، 12 ریباند، 14 پاس منجربه گل و 2 توپ ربایی بهترین بازیکن میدان بود و عملکرد فوق العاده ای داشت. برای نیواورلان نیز آنتونی دیویس که سال 2020 بازیکن آزاد خواهد شد و صحبت هایی از رفتنش به لیکرز شنیده می شود با 30 امتیاز، 20 ریباند و 5 پاس منجربه گل عملکرد خوبی داشت، اما نتوانست مانع شکست تیمش شود.
جیمز که دو روز قبل، مسابقه پسرش را از نزدیک تماشا می کرد در جریان آن مسابقه سوژه رسانه ها شده بود. جیمز زمانی که پسرش از عملکرد خود ناراحت بود با او روی نیمکت نشست و در چند دقیقه با صحبت های انگیزشی فرزندش را به ادامه رقابت تشویق کرد و این موضوع در رسانه ها و فضای مجازی بازخورد زیادی داشت. بعد از آن اتفاق جیمز توانایی های خود را دوباره در زمین مسابقه نیز نشان داد.
در دیگر دیدار امروز، سن آنتونیو 124 بر 98 مینه سوتا را شکست داد. در این دیدار برایان فوربس گارد راس سن آنتونیو با کسب 22 امتاز، 4 ریباند و 7 پاس منجربه گل بهترین بازیکن میدان بود. در طرف مقابل هم رابرت کاوینگتون فوروارد مینه سوتا توانست با کسب 13 امتیاز، 7 ریباند و 6 توپ ربایی بهترین بازیکن تیمش نام بگیرد.
برنده دیگر دیدارهای برگزار شده شیکاگو بولز بود که 90 بر 80 اورلاندو را شکست داد. برای گاوهای شیکاگو لوری مارکنن با کسب 32 امتیاز و 6 ریباند بهترین عملکرد را داشت و بهترین بازیکن میدان شد.
در دیگر مسابقه نیز بوستون سلتیک برابر میلواکی به میدان رفت و 120 بر 107 باخت. این سومین باخت پیاپی بوستون بود و به همین دلیل مسوولان و بازیکنان تیم بعد از مسابقه وارد جلسه اضطراری شدند تا وضعیت این تیم بررسی شود.
نتایج دیگر دیدارهای برگزار شده به شرح زیر است:
کلیولند 110 – تورنتو 126
دیتروید 86 – شارلوت 98
ایندیانا 114 – بروکلین 106
آتلانتا 114 – نیویورک 107
یوتا 120 – پورتلند 90
ممفیس 99 – ساکرامنتو 102
ورزشی**ع-ح**1584

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش ان بي اي بسكتبال بسكتبال ان بي اي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۶۱۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور؛ انگیزه مطهری برای درخشش

به گزارش قدس آنلاین، تیم های فوتبال استقلال تهران و تراکتور در هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در ورزشگاه یادگار امام رو در روی هم قرار بگیرند.

استقلال با ۵۳ و تراکتور با ۴۰ امتیاز به ترتیب در رده های اول و چهارم جدول قرار دارند و پیروزی در این بازی برای هر دو تیم بسیار مهم و حیاتی خواهد بود. در بین بازیکنان دو تیم سه بازیکن از تراکتور و دو بازیکن از استقلال سابقه پوشیدن پیراهن تیم مقابل را دارند.

در تیم تراکتور، محمد نادری، امیرحسین حسین زاده و امیر ارسلان مطهری سابقه حضور در استقلال را دارند و در تیم استقلال هم پیمان بابایی و میلاد فخرالدینی سابقه عضویت در تراکتور را داشته اند.

مطهری که در نیم فصل و در حالی که مایل به جدایی از استقلال نبود، راهی تراکتور شد و اگر در این بازی به کار گرفته شود می تواند کیفیت خود را به رخ کادر فنی استقلال نشان دهد. البته مطهری از زمان حضور خود در تراکتور یک بازی کامل برای سرخ های تبریزی به میدان نرفته است و در مجموع تنها ۶۸ دقیقه برای این تیم بازی کرده است که نه گل و نه پاس گل داشته است.

این بازی از ساعت ۱۷ و با قضاوت پیام حیدری برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • حسرت هفته سهم بازیکن جوان پیکان (عکس)
  • ترکیب منتخب دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛ جیدون سانچو بهترین بازیکن
  • راموس مبهوت درخشش ستاره رئال شد (عکس)
  • درخشش سر یک اسب در تصویر جدید «جیمز وب»
  • پایان فصل بیست و یکم لبران جیمز؛ چه سرنوشتی در انتظار پادشاه است؟
  • خون در چشمان بلینگام: انتقام با پیراهن پادشاه!
  • حذف لبران جیمز و لیکرز از NBA
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور؛ انگیزه مطهری برای درخشش
  • لیگ NBA| لیکرز حذف شد
  • لیگ NBA| لیکرز حذف شد/ شکست میامی در حضور مسی