Web Analytics Made Easy - Statcounter

در اقدامی غیرمنتظره پادشاه اردن همراه با اعضای خانواده‌اش صبح جمعه در خیابانی عمومی و در قدیمی‌ترین و کوچک‌ترین مغازه فلافل فروشی صبحانه خورد.

به گزارش ایسنا، عبدالله دوم، پادشاه اردن صبح روز جمعه بدون هیچ نیروی گارد امنیتی، تیم همراه یا محدودیت‌های امنیتی در خیابان الرینبو شهر امان، پایتخت این کشور و در نزدیکی میدانی که همواره شاهد تحرکات مردمی برای تحقق اصلاحات و تغییر رویکردها بوده به همراه خانواده‌اش حضور یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی نوشت، پادشاه اردن به همراه حسین بن عبدالله، ولیعهد و شاهزاده سلمی، دخترش در این محل دیده شدند.

خانواده پادشاه اردن همانند سایر مردم ایستاده در پیاده‌رو فلافل خوردند.

فلافلی "القدس" که خانواده پادشاه اردن به آنجا رفتند، از قدیمی‌ترین فلافلی‌های پایتخت اردن است که به دلیل فضای بسیار کوچکش مشتری‌ها در آنجا نمی‌توانند بنشینند و فلافل خود را ایستاده در کنار پیاده رو می‌خورند.

در این میان ده‌ها تن از شهروندان اردنی با شخص پادشاه و خانواده او سلام و احوال‌پرسی کرده و ده‌ها عکس با او و ولیعهد گرفتند.

این عکس‌ها به شکل گسترده‌ای در میان فعالان شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شدند.

پس از آن پادشاه اردن به مغازه‌ای که غذای سنتی "شاورما" طبخ می‌کرد، رفته و با مالک آن صحبت کرد.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پادشاه اردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۶۲۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برطرف شدن مصدومیت حسن یزدانی به شکل کامل؛ پادشاه آماده تاج گذاری!

حسن یزدانی امیدوار است دوباره در رقابت های کشتی مدال طلا به دست بیاورد.

طرفداری | حسن یزدانی که با هماهنگی کادر فنی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد شرکت نکرده، این روزها در باشگاهی در زادگاهش جویبار به‌شدت مشغول تمرینات بدن‌سازی و مرور فنون است تا بازگشتی باشکوه به میادین بین‌المللی و به‌طور اخص، تورنمنت حساس مجارستان داشته باشد.

به‌گفته فیزیوتراپ حسن یزدانی، دامنه حرکتی کتف جراحی‌شده «پادشاه» به‌طور صددرصدی برگشته و وی از نظر گردش کتف، هیچ محدودیتی ندارد. هم‌چنین حسن یزدانی این روزها تمریناتی بسیار پرفشار و انفجاری را با وزنه انجام می‌دهد که شنیده شده او حداقل ۲۰ درصد بیش‌تر از روزهای پیش از عمل جراحی وزنه زده و تحمل فشار دارد.

یزدانی که تورنمنت بسیار پرفشار و رنکینگ‌دار پولیاک‌ایمره را در پیش خواهد داشت، طی تعطیلات اخیر در محل تمریناتش پذیرای تیم پزشکی و فیزیوتراپ‌هایش هم بود تا زیرنظر آن‌ها به تمرین بپردازد و پزشکان مستقیماً در جریان آخرین وضعیت آمادگی او قرار بگیرند. به‌نظر می‌رسد یزدانی صددرصد به روزهای خوبش برگشته و بدون مشکل فیزیکی، مهیای درخشش در مجارستان شده‌است.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • جادوگر، پادشاه و تانک!
  • کاروان برزیل در المپیک پاریس کوچکترین خواهد شد؛ ۸ دوره افت متوالی!
  • برطرف شدن مصدومیت حسن یزدانی به شکل کامل؛ پادشاه آماده تاج گذاری!
  • کشف شمشیر کمیاب هزار ساله
  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید فلافل غیربهداشتی در مهرشهر
  • با این عرقیجات از شر سنگ کلیه در امان بمانید
  • توصیه تاریخی پادشاه عربستان به صدام حسین درباره جنگ با ایرانی‌ها (فیلم)
  • ابری آسمان و گریه بی‌امان، مشهدالرضا در سوگ صادق آل محمد (ص)
  • آنتونی هاپکینز در نقش آهنگساز مشهور بازی می‌کند
  • مست عشق ؛ علیرضا قربانی