Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

 به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فریدون اصفهانیان در مراسم افتتاحیه دوره داوری فیفا گفت: در کمیته داوران در تلاش هستیم که میزان اشتباهات داوری را کم کنیم. براین اساس با برگزاری دوره های دانش افزایی سعی داریم  داوران را با علم روز داوری آشنا کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: دوره MA FIFA  با حضور بهترین مدرسین فیفا صالح سوبخیدین  و گانسان مانیام از امروز برای داوران زیر 35 سال آغاز کردیم با توجه به اجرای طرح جوانگرایی در داوران، فدراسیون فوتبال سرمایه گذاری مناسبی روی داوران  جوان و آینده دار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برترین مدرسان فیفا برای آموزش به داوران در این کلاس حضور دارند.امیدوارم داوران نهایت استفاده را از حضور مدرسان ببرند تا شاهد قضاوت های خوبی در نیم فصل دوم از آنها باشیم.

عضو هیات رئیسه داوران در ادامه درباره عملکرد داوران در نیم فصل اول گفت: عملکرد داوران را در این 15 هفته مثبت ارزیابی می کنیم اینکه بعضی از تیم ها عنوان می کنند از داوری فقط ضرر کرده اند بنظرم اصلا درست نیست. ایراد و اشتباهاتی در این 15 هفته لیگ برتر وجود داشت.ما سعی می کنیم با برگزاری کلاس های دانش افزایی و توجیهی نقاط قوت داوران را افزایش دهیم تا در نیم فصل دوم شاهد قضاوت های خوبی از داوران باشیم.

اصفهانیان در پایان افزود: قصد داریم در این کلاس از سیستم VAR (کمک داور ویدیویی) استفاده کنیم. در همین راستا فردا این سیستم را رونمایی خواهیم کرد.

انتهای پیام/ا

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۶۲۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمحال‌وبختیاری رتبه اول کشور در عملکرد محیط طبیعی و تالاب‌ها را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ازچهارمحال وبختیاری ، سعید یوسف‌پور مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان چهارمحال‌وبختیاری اظهار داشت: عملکرد حفاظت محیط‌زیست استان در چهار شاخص: زیستگاه‌ها و امور مناطق، حفاظت و مدیریت حیات وحش، موزه تاریخ طبیعی و ذخایر ژنتیکی و حفاظت و احیای تالاب‌ها مورد ارزیابی قرار گرفت و حفاظت محیط‌زیست استان با دریافت بالاترین امتیاز در بین ادارات‌کل حفاظت محیط‌زیست کشور رتبه نخست را به‌دست آورد.

گفتنی است: این ارزیابی بر اساس ارایه عملکرد توسط ادارات‌کل در حوزهٔ محیط‌زیست طبیعی و تنوع زیستی و بررسی براساس مستندات، تحلیل عملکرد و ارایه دلایل و شواهد و بازدیدهای میدانی کارشناسان دفاتر تخصصی سازمان حفاظت محیط‌زیست کشور صورت گرفته است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898192

دیگر خبرها

  • اثربخشی و بازگشت سرمایه دوره‌های ترویجی بهر‎ه‌برداران بخش کشاورزی ارزیابی شد
  • سوت سرنوشت
  • ارزیابی اثربخشی دوره‌های ترویجی بر افزایش عملکرد تولیدات کشاورزی
  • پس از بیانیه آتشین لاپورتا؛ کمیته داوران اسپانیا هیچ تصویر و فیلمی به بارسلونا نمی‌دهد
  • پسر رئیس کمیته داوران، رکورددار تعداد داوری!
  • کسب رتبه اول توسط مرکز مدیریت راه های استان یزد در ارزیابی عملکرد
  • بیشترین قضاوت برای فرزند رئیس کمیته داوران فدراسیون + جدول
  • چهارمحال‌وبختیاری رتبه اول کشور در عملکرد محیط طبیعی و تالاب‌ها را کسب کرد
  • عملکرد حوزه‌های تخصصی شهرداری‌های استان تهران ارزیابی می‌شود
  • فتاحی: اشتباهات داوری نبود جایگاه بالاتری داشتیم