Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - زنجان - ايرنا - استاندار زنجان گفت: تکليف همه املاک دولتي مازاد و قابل واگذاري در استان بايد تا پايان سال مشخص شود و وضعيتي نباشد که يک اداره فضاي اداري مازاد داشته باشد و يک اداره هم براي امور اوليه خود فضا نداشته باشد.

به گزارش ايرنا، فتح الله حقيقي روز شنبه در جلسه بررسي مشکلات پارک علم و فناوري استان زنجان افزود: طبق قانون تا آنجايي که دولت به شوراي برنامه ريزي و استاندار اجازه داده تصميم گيري و اقدام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار زنجان تصريح کرد: در اولويت اين واگذاري ها هم مشکل فضاي اداري و تحقيقاتي پارک علم و فناوري استان قرار خواهد گرفت و دراين باره تعيين تکليف خواهيم کرد.
حقيقي گفت: اصل برگزاري اين جلسه موازي کاري با شوراي برنامه ريزي استان نيست، بلکه تسهيل امور براي طولاني نشدن موضوع و تسريع در تعيين تکليف واگذاري ساختمان به پارک علم و فناوري استان است.
استاندار زنجان تاکيد کرد: براي اشتغال زايي نيازمند برنامه ريزي درست و عملياتي هستيم و تقويت اين پارک به علت زودبازده بودن و کم هزينه بودن در اولويت قرار دارد.
وي به نقش جوانان در هدايت بخش هاي مختلف کشور اشاره و تاکيد کرد: جوانان در توسعه کشور نقش اساسي دارند و فعاليت هاي آنها به ساختار هر کشور سامان مي بخشد، لذا هرقدر براي جوانان هزينه شود، سرمايه گذاري به شمار مي رود.
حقيقي خاطرنشان کرد: مسئولان بررسي کنند اگر محيطي در استان وجود داشت که هم در آن مکان جوانان ورزش کنند و در کنار آن نيز مجموعه اي براي فعاليت هاي علمي و فناورانه باشد، مي توانيم با راه اندازي آن گام جديدي در اين حوزه برداريم.
رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان زنجان گفت: مکان هايي که امکان واگذاري دارند بايد به پارک علم و فناوري و محيط هايي براي جوانان، اختصاص يابد.
شهرام طهماسبي تاکيد کرد: از جمله اداره هايي که فضاي اضافي زيادي دارد، سازمان جهاد کشاورزي است که در تمام استان داراي فضاي اضافي است.
رئيس پارک علم و فناوري استان زنجان گفت: بايد حلقه مفقوده دانشگاه و صنعت و مشکل کار را پيدا کنيم چراکه که هنوز بعد از گذشت سالها ارتباط درستي بين اين دو شکل نگرفته است.
داود مرادخاني خاطرنشان کرد: دانشگاه ها نحوه ورود به حوزه کسب و کار در رشته تخصصي دانشجويان و تجاري سازي علوم را آموزش نمي دهند.
وي تصريح کرد: بايد بتوانيم ايده پردازي را به علاقه مندان آموزش دهيم تا در مراکز رشد و پارک علم و فناوري ايده هاي خلاقانه رشته تخصصي خودشان را عملياتي کنند.
مرادخاني گفت: طي 9 ماه گذشته حدود 70 شرکت دانش بنيان را تحت پوشش پارک آورده ايم و براي ساير شرکت هاي حائز صلاحيت با مشکل جا مواجه هستيم.
به گزارش ايرنا، اسفند سال 96 پارک علم و فناوري استان زنجان افتتاح شد و امسال نيز حدود 700 ميليون تومان بودجه براي اجراي برنامه هاي خود داشت.
3216/6085
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۶۳۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه استقلال تکلیف نکونام را مشخص کرد

قرار است سهام باشگاه استقلال همانند باشگاه استقلال به گروه‌های جدید واگذار شود و علی الظاهر قرار است استقلال در اختیار شرکت‌های پتروشیمی قرار گیرد. این واگذاری ممکن است تغییر مدیریت را هم در باشگاه به همراه داشته باشد، اما نمی‌تواند منجر به تغییر در کادرفنی آبی‌ها شود. به این خاطر که باشگاه قبلا با جواد نکونام قرارداد سه ساله امضا کرده است.

فرشید سمیعی یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد آینده جواد نکونام در این تیم گفت: «نکونام قرارداد ۳ ساله دارند و فعالیت خود را ادامه خواهند داد. با توجه به اینکه مالک جدید باشگاه در این هفته مشخص خواهد شد، باید تیم مدیریتی جدید مشخص شود و حداقل تا آخر فصل تیم مدیریتی جدید مستقر خواهد شد و برنامه‌ریزی‌های جدید بر مبنای اتفاقات آینده پیش خواهد رفت.»

منبع: خبر ورزشی

tags # جواد نکونام ، استقلال سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • تکلیف ماندن یا رفتن مدیرعامل پرسپولیس مشخص شد
  • مدیرعامل بانک شهر تکلیف درویش را مشخص کرد
  • واگذاری املاک مازاد وزارت کار
  • تعیین تکلیف املاک فاقد سند در بافت فرسوده پایتخت
  • تکلیف «گرایی»های فرنگی مشخص شد
  • تکلیف «گرایی»ها مشخص شد/ محمدعلی المپیک را از دست داد
  • تکلیف برادران گرایی برای المپیک مشخص شد
  • گردهمایی دو روزه مدیران مراکز نوآوری و ‌پارک‌های علم و فناوری به پایان می رسد
  • شناسایی ۱۱۲ ملک مازاد دستگاه‌های اجرایی در چهارمحال و بختیاری
  • باشگاه استقلال تکلیف نکونام را مشخص کرد