Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-مدافع چپ سپاهان به دلیل چک جدایی خود از گسترش فولاد همچنان درگیر است.

 سعید آقایی، مدافع سابق تراکتورسازی و گسترش فولاد که این روزها عضو باشگاه سپاهان است، بابت چکی که به باشگاه سابق خودش داده بود همچنان درگیر است.

آقایی که به صورت قرضی در لیگ پانزدهم از گسترش فولاد به تراکتورسازی رفته بود، در پایان فصل باید به تیم سابقش برمی‌گشت ولی با توجه به نیاز باشگاه تراکتورسازی حاضر شد در ازای دادن چک شخصی خود به مبلغ 1.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 میلیارد تومان در جمع سرخپوشان تبریزی بماند. چکی که قرار بود باشگاه تراکتورسازی آن را پاس کند ولی موفق به انجام آن نشد تا آقایی فصل بعد و با وجود بسته بودن پنجره تراکتوری‌ها مجبور شود به سپاهان برود تا این چک پاس شود.

سپاهان در آن زمان تحت مدیریت محسن طاهری بود و در مذاکره با باشگاه گسترش فولاد چک 1.5 میلیاردی سعید آقایی را تحویل گرفت و چک 1.2 میلیاردی باشگاه را داد تا با 300 میلیون تخفیف، مدافع چپ آن زمان تیم ملی را به خدمت بگیرد. چکی که البته مثل چک اول هرگز رنگ نقد شدن ندید.

حالا بعد از گذشت یک سال و نیم این بدهی دوباره دارد برای سپاهان و آقایی دردسرساز می‌‍شود و شنیده می‌شود در صورت عدم پرداخت بدهی سپاهان طی روزهای آینده احتمالا این مدافع باید به تبریز برگردد.

بدهی آقایی به باشگاه گسترش فولاد سابق و ماشین سازی حال حاضر است ولی در صورت بازگشت این بازیکن، او به تراکتورسازی، تیم دیگری که با مالکیت مشترک با ماشین‌سازان توسط زنوزی اداره می‌شود خواهد رفت.

باید دید سپاهانی‌ها که به دنبال تقویت خود و عقب نیفتادن از کورس قهرمانی هستند مشکل آقایی را برطرف کرده یا یکی از مهره‌های کلیدی خود را از دست می‌دهند.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۶۳۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان

ظاهرا علیرضا بیرانوند در بازی پرسپولیس برابر سپاهان به ترکیب سرخ‌ها باز می‌گردد.

علیرضا بیرانوند مدتی است از میادین دور است و دوران مصدومیت خود را سپری می‌کند.

بیرو حالا گچ دست خود را باز کرده است و احتمالا در بازی با سپاهان، به درون دروازه پرسپولیس باز می‌گردد. گفتنی است امیررضا رفیعی هم در چند دیدار اخیر پرسپولیس با وجود غیبت بیرانوند، دروازه سرخ‌ها را بسته نگه داشته است.

 

منبع:طرفداری 

دیگر خبرها

  • مورایس مسلمان شد+ فیلم
  • سپاهان بر استقلال آبی پوشان ملاثانی غلبه کرد
  • آقای گل سپاهان را راهی یک چهارم نهایی کرد
  • سپاهان پیروزی را با تساوی عوض کرد/ کار به وقت های اضافه رسید
  • پیروزی سپاهان در نیمه اول برابر آبی پوشان جنوب
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • تمرین اختصاصی بیرانوند برای بازی سپاهان
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • ورزشگاه شهدای فولاد میزبان سپاهان در یک هشتم نهایی جام حذفی
  • جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد