Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از بروجرد، در هفدهمین همایش هم‌اندیشی دبیران دانشگاه‌های سراسر کشور با شعار «هم‌اندیشی، افق‌های پیش رو؛ دهه پنجم انقلاب اسلامی» که روز گذشته در شهر مشهد مقدس برگزار شد دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد به‌عنوان یکی از ۱۰ دانشگاه برتر کشور برگزیده شد.

دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد به دلیل فراهم کردن بسترهای لازم برای گردهم آمدن متفکران، مدیران و متخصصان دلسوز انقلاب اسلامی به این مهم دست پیدا‌ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این همایش از فعالیت ثمربخش جعفر حیدری معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد و دبیر هیأت نظارت بر تشکل‌های اسلامی سیاسی بروجرد با لوح تجلیل شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در همایش سراسری دبیران هم‌اندیشی دانشگاه‌های کشور با توجه به تجربه‌های موفق دانشگاه‌ها در حل معضلات کشور در حوزه‌های مختلف پزشکی، نانو، هسته‌ای و بخش‌های فراوان صنعت تأکید کرد: دفاتر هم‌اندیشی در دانشگاه‌ها باید با جدیت بیشتر از طریق نشست‌های تخصصی با وجود دخایر عظیم نیروی انسانی موجود به کمک نظام بشتابند.

منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری نیز بر گسترش دامنه مباحث هم‌اندیشی در دانشگاه‌ها تأکید و ظرفیت‌های موجود در این وزارتخانه برای حمایت از برنامه‌های هم‌اندیشی را تشریح کرد.

انتهای پیام/

167 / 167

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۶۳۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور استاندار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کرمانشاه؛ صبح امروز دوشنبه(۳ اردیبهشت) محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در راستای سلسله دیدارها و نشست های خود با مدیران و اساتید دانشگاه های استان و بهره‌مندی از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های آنان، با حضور در جمع اعضای هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه، پیگیر دغدغه‌ها، نظرات و پیشنهادات آنان در حوزه های مختلف شد.

محمدطیب صحرایی سپس بر مزار شهدای گمنام این دانشگاه حاضر شد و به مقام والای این شهدا ادای احترام نمود.

استاندار کرمانشاه در ادامه روند حضور چندساعته خود در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه با حضور در سالن آمفی تئاتر دانشکده فنی‌مهندسی این دانشگاه، در نشستی صمیمانه با جامعه دانشگاهیان شرکت کرد و به سوالات، دغدغه‌ها و پیشنهادات مطرح شده توسط حاضران، پاسخ داد.

در این نشست، چند ر از اساتید و دانشجویان به نمایندگی از حاضران و مجموعه‌های فرهنگی، سیاسی و تشکیلاتی این دانشگاه نقدها، نظرات و دغدغه‌های خود را با استاندار مطرح نمودند و پاسخ خود را دریافت کردند.

خبرنگار: سید محمد مهدی حسینی

انتهای خبر/

کد خبر: 1228109 برچسب‌ها ایسکانیوز

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی
  • حضور استاندار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه
  • اساتید هنر و رسانه در هم اندیشی با ریاست دانشگاه آزاد چه گفتند؟
  • اساتید هنر و رسانه در هم اندیشی با ریاست دانشگاه ازاد چه گفتند؟
  • لزوم عضویت استادان کارگروه جغرافیا در کمیته‌های ارتقای اساتید/ محور‌های ۱۰ گانه خروج از ساختار معیوب جغرافیا
  • ۴۱ سالگی تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد
  • سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان منصوب شد
  • دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد ۴۱ ساله شد
  •  سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گیلان منصوب شد