Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-18@18:28:09 GMT

◄ توزیع کارت سوخت‌ برگشتی تا هفته آینده

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۶۳۶۴۷

◄ توزیع کارت سوخت‌ برگشتی تا هفته آینده

تین‌نیوز | 

معاون شرکت ملی پست از ارسال مجدد حدود ۹۴۰ هزار کارت سوخت برگشت خورده طی چهارسال گذشته خبر داد.

 به گزارش تین‌نیوز به نقل از فارس، محمد احمدی درباره آخرین وضعیت توزیع مجدد کارت‌های سوخت معطل مانده در پست که با دستور شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران انجام شده، اظهار داشت: هم اکنون مالکان خودرو با مراجعه به سایت شرکت پست به نشانی و درج شماره VIN خودرو در بخش پیگیری کارت سوخت در سامانه پیگیری مرسولات سازمانی می‌توانند از آخرین وضعیت نحوه دریافت کارت سوخت خود مطلع شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: پس از مشاهده وضعیت کارت سوخت ۳ حالت ممکن است ایجاد شود؛ نخست اینکه مشتری از وجود کارت مطلع شود، شماره مرسوله پستی را ببینند و قادر به پیگیری باشد؛ دوم؛ اینکه کارت وجود داشته باشد اما کد مرسوله پستی هنوز ایجاد نشده و مالک خودرو باید منتظر باشد تا کد پیگیری تولید شود و در روزهای آینده با مراجعه دوباره از کد پیگیری مطلع شود؛ در سومین حالت نیز ممکن است متقاضی پیغامی مشاهده کند مبنی بر اینکه کارت سوخت در بانک اطلاعات پست وجود ندارد که به معنا این است که ناجا دیتا را نداشته است که البته احتمال این پیش آمد زیر یک درصد است.

معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست تصریح کرد: در نهایت تا آخر امروز شنبه وضعیت تمامی کارت‌ها مشخص خواهد شد که اگر کارت وجود دارد در چه وضعیتی است و چه کدی برای پیگیری‌ مرسوله در شبکه پستی دارد.

احمدی دباره مالکانی که هم درخواست کارت المثنی داده‌اند و هم  کارت سوخت آن‌ها در پست موجود است گفت: طبق اطلاعی که از شرکت ملی پخش داریم ابتدا کارت سوخت‌های برگشت خورده توزیع می‌شوند و سپس درخواست‌های صدور کارت المثنی در دستور کار قرار می‌گیرد.

او گفت: درباره توزیع دوباره کارت سوخت‌های برگشت خورده، مسائلی از جمله تغییر مالکیت خودرو و حتی اسقاط خودرو وجود داشت که البته مسئله بیشتر تغییر مالکیت خودرو بود. علاوه بر این روی هر پاکت یک بارکد پستی وجود دارد که اعتبار آن شش ماه است.

معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست اضافه کرد: ازاین‌رو از شرکت ملی پخش خواستیم که آخرین اطلاعات بانک VIN خودروها را بدهند تا تغییرات را در تولید دوباره بارکد پستی لحاظ کنیم؛ علاوه بر این نیاز به مشخص شدن کارت‌های فعال از کارت‌های سوزانده شده بود تا کارت‌های فعال به چرخه توزیع بازگردد.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: کارت سوخت محمد احمدی شرکت ملی پست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۶۳۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع انسولین قلمی وارداتی از هفته آینده در کرمانشاه

مدیر نظارت بر امور دارو و مواد مخدر دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با اشاره به فاصله ایجاد شده بین مراحل توزیع انسولین قلمی وارداتی در استان گفت: انسولین قلمی وارداتی از هفته آینده به صورت گسترده  در داروخانه‌های کرمانشاه توزیع می‌شود. - اخبار استانها -

هانیه احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به اینکه انسولین قلمی در دو دسته وارداتی و داخلی وجود دارند اظهار داشت: هیچ کمبودی در حوزه انسولین قلمی داخلی در استان وجود ندارد و به اندازه کافی در شعب استانی شرکت‌های پخش موجود است.

وی با بیان اینکه انسولین قلمی در تمام داروخانه‌ها توزیع می‌شود عنوان کرد: انسولین وارداتی نیز براساس برنامه و متناسب با ضریب جمعیتی از طرف سازمان غذا و دارو توزیع می‌شود و چند بار در ماه در فواصل زمانی نامشخص سهمیه‌ای به استان تعلق می‌گیرد.

احمدی گفت: توزیع انسولین در هر ماه انجام می‌شود اما گاهی همچون روزهای اخیر بین دو مرحله از توزیع فاصله زمانی بیشتر می‌شود و اینکه اصلا در داروخانه‌ها وجود نداشته باشد، صحت ندارد و سهمیه جدید انسولین هفته آینده به استان تخصیص می‌یابد و بین داروخانه‌ها توزیع  می‌شود.

مدیر نظارت بر امور دارو و مواد مخدر دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه افزود: مشابه ایران انسولین قلمی به وفور موجود است و چنانچه پزشکان نمونه داخلی را تجویز کنند و بیماران نیز نمونه داخلی را ترجیح دهند کمبود در انسولین خارجی رفع می‌شود.

وی بیان کرد: در گذشته چون فناوری تولید انسولین قلمی در کشور وجود نداشت تنها از نمونه خارجی استفاده می‌شد و مقبولیت بیشتری داشت اما اکنون نمونه داخلی با اثرگذاری مطلوب تولید می‌شود و چنانچه روی بازار فروش کار شود استقبال بیماران نیز افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توزیع انسولین قلمی وارداتی از هفته آینده در کرمانشاه
  • زمان واریز و میزان سهمیه بنزین خودروها اعلام شد
  • چرا دولت میخواهد کارت‌های سوخت را حذف کند؟
  • زمان شارژ سهمیه بنزین اردیبهشت ماه
  • کارت سوخت‌ها شارژ شد؟
  • زمان شارژ سهمیه بنزین اردیبهشت ماه اعلام شد + جزئیات
  • سهمیه بنزین در کارت ملی شارژ می شود؟
  • چرا استفاده از کارت سوخت شخصی برای دولت به یکباره مهم شد؟
  • سهمیه بنزین در کارت ملی شارژ می‌شود؟
  • ادامه توزیع لیتری یارانه سوخت امکان‌پذیر نیست