Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی طی نامه ای به دانشگاه های علوم پزشکی فرآیند انتقال دستیاران پذیرفته شده شاهد و ایثارگر را مشخص کرد.

به گزارش مهر، دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی طی نامه ای به دانشگاه های علوم پزشکی فرآیند انتقال در مقطع دستیاری را برای دانشجویان شاهد و ایثارگر مشخص کرد.

براساس این نامه تمامی فرایند نقل و انتقال از طریق دانشگاه های علوم پزشکی مبدأ و مقصد انجام می شود و صرفا متقاضیان انتقال به دانشگاه های علوم پزشکی تهران، ایران و شهید بهشتی باید از طریق دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نامه که از سوی دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی ابلاغ شده است؛ تاکید شده به منظور حفظ کیفیت و استانداردهای آموزشی و جلوگیری از اختلال و بی نظمی در امور، تاکید بر تحصیل دستیار در دانشگاه محل قبولی و عدم نقل و انتقال و میهمانی خارج از ضوابط و در موارد غیر ضروری است.

همچنین در این نامه آمده است: انتقال دستیاران واجد شرایط با توافق دانشگاه های مبدأ و مقصد و صرفا از طریق سامانه انتقال صورت پذیرد.

در این نامه با اشاره به قانون ایثارگران مجددا به پیوست رای صادره در هشتاد و یکمین نشست شورای آموزش پزشکی و تخصصی مورخ ۲۵ خرداد ۹۴ در خصوص بند ۲-۱۰ قانون ایثارگران و نیز صورتجلسه نشست ۷۲ شورای آموزش پزشکی مورخ ۲۸ آذر ۸۸ موضوع ۴ مصوبات شصت و نهمین نشست شورای آموزش پزشکی و تخصصی (درخصوص قبولی همزمان همسر)، جهت بهره برداری ارسال شده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: دستیاری پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۶۳۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی

به گزارش خبرنگار مهر، آزمون کتبی پنجاه و یکمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی صبح امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در دانشگاه‌های علوم پزشکی محل آزمون برگزار شد.

در پنجاه و یکمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی تعداد ۱۲ هزار و ۳۵۸ نفر داوطلب شرکت کرده اند.

پس از برگزاری آزمون در روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه، کلید آزمون در روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر می‌شود. از ۸ صبح یکشنبه ۱۶ اردیبهشت تا ساعت ۲۴ سه شنبه ۱۸ اردیبهشت داوطلبان فرصت دارند به صورت اینترنتی اعتراض خود را ثبت کنند.

کارنامه حاوی نمره و رتبه داوطلبان آزمون دستیاری پزشکی تا یک ماه بعد از آزمون در اختیار داوطلبان قرار گیرد که بتوانند نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند. امکان انتخاب رشته برای داوطلبانی که بر اساس مفاد راهنمای مربوطه نمره لازم را کسب کرده اند فراهم می‌شود.

پنجاه و یکمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی در دانشگاه‌های علوم پزشکی اراک، شهرکرد، اردبیل، شیراز، ارومیه، کرمان، اصفهان، کرمانشاه، اهواز، گلستان، بندرعباس، گیلان، بوشهر، لرستان، بیرجند، مشهد، تبریز، مازندران، همدان، زاهدان، شهیدصدوقی یزد، سمنان، قزوین، کاشان، کردستان، قم و دانشگاه‌های علوم پزشکی شهر تهران برگزار شده است.

کد خبر 6094887

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون دستیاری تخصصی پزشکی با رقابت ۱۴۷ داوطلب در شهرکرد
  • رقابت ۱۲۰۰۰ داوطلب در آزمون دستیاری/ اعلام حقوق دستیاران
  • حضور ۱۵۰۰ نفر در جشنواره قرآنی، فرهنگی، هنری و ادبی شهید آوینی
  • رقابت بیش از ۱۲ هزار نفر در آزمون دستیاری پزشکی/افزایش ۱۲درصدی ظرفیت برای امسال
  • طرح ملی مهارت‌افزایی دانشجویان شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود
  • رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب در آزمون دستیاری پزشکی
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در آزمون دستیاری پزشکی
  • آغاز رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی
  • اقدامات وزارت بهداشت برای افزایش امید و انگیزه دستیاران
  • امیدواریم روزبه‌روز شاهد بیداری بیشتر ملت‌ها باشیم