Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین مسئول بسیج دانشجویی علوم پزشکی هرمزگان گفت: گروه جهادی شهید کاوه بسیج دانشجویی علوم پزشکی هرمزگان در روستای سرچاهان و در قالب تیم‌های درمانی، دندانپزشکی، فرهنگی، آموزش بهداشت، مامایی و پژوهشی مستقر شد.

حسن کریم رحیمی، جانشین مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: گروه جهادی شهید کاوه بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان متشکل از ۲۲ دانشجوی خانم و ۱۶ دانشجوی آقا و اساتید دندانپزشکی و پزشکی و یک روحانی از تاریخ ۲۸ تا ۳۰ آذرماه در روستای سرچاهان و در قالب تیم‌های درمانی، دندانپزشکی، فرهنگی، آموزش بهداشت، مامایی و پژوهشی مستقر شدند و علاوه بر ارائه خدمات به اهالی روستای سرچاهان ۲ تیم سیار به روستا‌های رائیز، تل قلعه و شهدادی اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بخش فرهنگی این اردوی جهادی خدماتی همچون آموزش احکام و قرآن، اجرای تئاتر، سرود، بازی‌های کودکانه، آموزش مسائل اخلاقی، نقاشی، مشاوره اجتماعی و تحصیلی و کنکور به نوجوانان ارائه شد. همچنین اهدا اقلام فرهنگی از جمله پک شامپو، مسواک، خمیردندان، لیوان، دفتر، مدادرنگی، گل سر و. به این افراد صورت گرفت.
کریم رحیمی اضافه کرد: در بخش درمانی نیز خدمات غربالگری و بینایی سنجی انجام و ۳۰۰ بیمار ویزیت شدند و برای خانواده‌های بی بضاعت دارو تهیه شد و در اختیار آنان قرار گرفت و تیم سیار هم ۲۰۰ بیمار را ویزیت کرد.
وی با بیان اینکه دربخش دندانپزشکی ۲۰۰بیمار ویزیت شدند، ادامه داد: دربخش آموزش بهداشت اقدام به برگزاری همایش بهداشت خانواده برای بانوان، پخش کلیپ و فیلم‌های آموزشی کودکانه و ارائه توضیحات بهداشتی برای کودکان، آموزش بهداشت فردی، بیماری‌های واگیر، بهداشت دهان و دندان شد و اهدا بروشور، کتابچه و مجلات بهداشتی به اهالی روستا از دیگر خدمات این گروه جهادی در این بخش بود.
جانشین مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اظهار داشت: در بخش مامایی نیز ویزیت و مشاوره‌های مامایی به بانوان روستا و اهدا کتابچه‌های آموزشی به این بانوان انجام شد و در بخش پژوهشی اقدام به بررسی و تحلیل وضعیت جمعیت، میزان تحصیلات، شغل، میزان درآمد، سابقه بیماری، بیماری‌های ارثی و خانوادگی، اعتیاد، بارداری، مشکلات روستا، آب گردید.
وی با بیان اینکه این گروه جهادی با خانواده شهید مدافع حرم سالاری در روستای سیرمند نیز دیدار کردند، گفت: در نهایت این گروه جهادی شب یلدای خود را در روستای سرچاهان برگزار کردند.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اردوی جهادی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اردوی جهادی دانشجویی در مناطق محروم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۶۳۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد اشتغال برای ۲۵۶۰ نفر توسط بسیج سازندگی گیلان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار احمد ابراهیمی ظهر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ گروه جهادی در استان گیلان فعالیت می‌کنند و به امورات مردم می‌پردازند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با اشاره به حضور میدانی گروه‌های جهادی در حوادث و بحران‌های مختلف بیان کرد: گروه‌های جهادی به صورت سازمان یافته و شناسنامه دار آماده مقابله با هر نوع بحران هستند.

ابراهیمی از ایجاد اشتغال برای ۲ هزار و ۵۶۰ نفر در سطح استان از سوی بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان خبر داد و اضافه کرد: در طی سال گذشته با ۱۱۵۰ فقره وام اشتغال به صورت انفرادی و کارفرمایی و ۲۶۰ میلیارد تومان بودجه معرفی به بانک‌ها در راستای تسهیلات اشتغالزایی ارائه شده است.

وی با اشاره به برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج سازندگی در استان که از ۱۴ الی ۲۱ اردیبهشت انجام می‌شود افزود: هدف سازمان بسیج سازندگی خدمت رسانی با بهره گیری از ظرفیت‌های گسترده بسیج و اقشار مختلف مردم است.

مسؤول بسیج سازندگی گیلان از تحویل ۵۰ مسکن مددجویان در هفته بسیج سازندگی خبر داد و بیان کرد: از تعهد ساخت ۷۵۰ واحد مسکن به همت گروه‌های جهادی بسیج سازندگی سپاه قدس ۵۰ واحد مسکن در هفته بسیج سازندگی به مددجویان تحویل داده می‌شود

ابراهیمی از ارائه حدود ۱۵۰۰ خدمت در ایام نوروز و رمضان در گیلان خبر داد و اضافه کرد: در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان ۴۶۸ گروه جهادی شامل ۲۲۲۰ نفر، در دوران عید و رمضان حدود ۱۵۰۰ خدمت مختلف به مردم ارائه کردند.

به گفته وی، در ۶ سال گذشته ۲۰۰۰ مسکن از سوی سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان ساخته و تحویل مردم داده شد.

مسؤول بسیج سازندگی گیلان از اجرای حدود ۸۰۰ کیلومتر آسفالت روستایی در این استان خبر داد و اضافه کرد: از ۸۴۸ کیلومتر آسفالت روستایی تعهد بسیج سازندگی حدود ۸۰۰ کیلومتر طی ۱۵ ماه انجام شده است.

کد خبر 6094290

دیگر خبرها

  • توسعه زیرساختها و توجه به تکنولوژیهای نوین در آموزش پزشکی
  • بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی برگزار شد
  • ایجاد اشتغال برای ۲۵۶۰ نفر توسط بسیج سازندگی گیلان
  • تأمین آب ۱۲۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • بسیج سازندگی اردبیل ۵۰۸ میلیارد تومان پروژه اجرا کرد
  • برگزاری اردوی جهادی در روستا‌های بخش روداب سبزوار
  • سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • افزایش تعداد رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • اردوی جهادی دانشجومعلمان پردیس های اردبیل برگزار شد