Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان با بیان اینکه صنف خوار و بار، نانوایی‌ها و پوشاک پرتخلف‌ترین اصناف همدان بوده است گفت: بیشترین شکایات مردم همدان در بخش آسانسور، تعمیرات خودرو و کابینت سازان است. ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۹ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

علیرضا حسن پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان اظهار داشت: در مدت هشت ماهه سال 97 تعداد هفت هزار و 97 پرونده در تعزیرات حکومتی همدان تشکیل شده که با احتساب پرونده‌های قبل این تعداد به هفت هزار و 140 پرونده می‌رسد که مورد رسیدگی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام اینکه مجموع محکومیت این پرونده‌ها به 192 میلیارد و 524 میلیارد ریال می‌رسد افزود: در بخش کالا و خدمات 5952 فقره پرونده وجود داشت که 5935 مورد آن رسیدگی شد و جمع محکومیت‌های آن نیز حدود 40 میلیارد ریال بوده است.

حسن پور عنوان کرد: در بخش بهداشت، دارو و درمان نیز 451 فقره پرونده تشکیل شده که 97 درصد آن یعنی 449 پرونده مختومه شده و مجموع محکومیت در این بخش یک میلیارد و 620 میلیون ریال بوده است.

تعزیرات: راهکار مقابله با قاچاق، گران کردن بنزین نیست/استان‌های مرکزی، مبداء سوخت‌های قاچاق در مرزتعزیرات| جریمه 1600 میلیارد تومانی متخلفان/محکومیت در حق شاکی 66 میلیارد1408 پرونده تخلف به تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری ارسال شدمدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان با بیان اینکه در حوزه قاچاق در استان همدان 694 پرونده تشکیل شده است افزود: البته با احتساب پرونده‌هایی که از سال قبل باقی مانده بود این تعداد به هفت هزار و 140 مورد رسید که 101 درصد رسیدگی را به دنبال داشته و مجموع محکومیت های آن 192 میلیارد و 524 میلیون ریال است.

وی با اشاره به اینکه در بخش احتکار کالا در ماه‌های اخیر پرونده‌ای اضافه نشده است گفت: همدان در حوزه احتکار از جمله استان‌هایی بود که کمترین میزان احتکار را داشت چرا که تمامی فروشگاه‌ها آمار و اطلاعات موجودی خود را ثبت کرده بودند.

حسن پور اظهار داشت: صنف خوار و بار به دلیل اهمیتی که در زندگی مردم دارد بیشتر مورد نظارت قرار می‌گیرد و بر این اساس بیشترین تخلفات نیز از صنف خوار و بار، نانوایی‌ها، پوشاک، مرغ و ماهی و قصابی‌ها بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان اعلام کرد: بیشترین شکایات از صنف آسانسور، تعمیرات خودرو، کابینت سازان و مبلمان بوده است ضمن اینکه بیشترین عوامل تخلفات عدم درج قیمت، گران فروشی، تقلب، عدم رعایت مقررات بهداشتی و عدم صدور فاکتور است.

انتهای پیام/ن

R41405/P1361/S6,75/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۶۴۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار تعزیرات حکومتی استان به مشاوران املاک اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل علی رحیمی آذر، با تأکید بر اینکه تخلفات مشاوران املاک زیر ذره بین تعزیرات حکومتی استان می‌رود، اظهار کرد: مشاوران املاک از دریافت وجه اضافه در کمیسیون معاملات مسکن اجتناب کنند.
رحیمی آذر گفت: دریافت هر مبلغی بالاتر از میزان قانونی کمیسیون در معاملات مسکن، تخلف بوده و متخلفین تحت عنوان گرانفروشی محکوم خواهند شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل با اشاره به رسیدگی قاطع به پرونده‌های تخلفات مشاورین املاک تصریح کرد: اخیرا نیز با شکایت یک شهروند بابت پرداخت اضافی حق کمیسیون معامله ملک، جریمه پانصد میلیون ریالی برای واحد صنفی متخلف اعمال شده است.
این مقام قضایی استان با بیان اینکه مشاورین املاک ملزم به نصب نرخنامه حق الزحمه در محل کسب و در دید مشتریان هستند، ادامه داد: شهروندان اردبیلی در صورت پرداخت مبلغ مازاد بر تعرفه قانونی به مشاوران املاک، می‌توانند با مراجعه حضوری و یا از طریق سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی و همچنین مراجعه به اتحادیه مشاوران املاک شکایات خود را پیگیری کنند تا نسبت به تشکیل پرونده و برخورد تعزیراتی اقدام قانونی به عمل آید.

دیگر خبرها

  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • پرونده ۲ هزار نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی البرز ارجاع شد
  • دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت
  • آیا دستمزد پائین کارگران می‌تواند، جوابگوی مسکن، پوشاک و خوراک آنها باشد؟
  • عدم درج قیمت و گرانفروشی بیشترین تخلفات گزارش شده به تعزیرات
  • هشدار تعزیرات حکومتی استان به مشاوران املاک اردبیل
  • مرد ۵۰ساله با دندان گوش پسر جوان را در نانوایی کند!
  • قاچاقچی کود شیمیایی در بهار نقره داغ شد
  • نقره داغ قاچاقچی کود شیمیایی در بهار
  • قاچاقچی پوشاک خارجی در ملکان یک میلیارد و ۴۸۲میلیون ریال جریمه شد