Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-28@12:23:17 GMT

جزییات آتش زدن 18 خودرو در تهران! / پلیس فاش کرد

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۶۴۲۵۹

جزییات آتش زدن 18 خودرو در تهران! / پلیس فاش کرد

رکنا: رئیس پلیس پایتخت از دستگیری افرادی که اقدام به آتش زدن خودروی شهروندان در چند نقطه از تهران کرده بودند خبر داد.

به گزارش رکنا، در این باره گفت: چندی پیش به دنبال اعلام حادثه Incident آتش زدن خودروهای سواری شهروندان در مناطقی از بهارستان و عبدل آباد به پلیس، رسیدگی به موضوع به طور ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مأموران در تحقیقات خود به سرنخ‌هایی از عاملان این اقدامات رسیدند اظهار کرد: در مجموع حدود ۱۷ خودرو از سوی این افراد مورد آتش‌سوزی قرار گرفته که پنج نفر در این خصوص دستگیر شدند.

رییس پلیس Police پایتخت با بیان اینکه دستگیری ها در سه مورد مختلف بوده است، خاطرنشان کرد: یک نفر از این افراد حدود ۸ خودرو را به تنهایی به آتش کشیده بود که ساعاتی پس از آخرین اقدام خود توسط عوامل پلیس شناسایی و دستگیر شد.

به گفته وی، خسارت وارد شده به عمده خودروها سطحی بوده و حریق در تمام خودروها نبوده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه بررسی سوابق این افراد نشان داد که آنان دچار برخی اختلالات روحی و روانی هستند گفت: برای تمامی دستگیرشدگان پرونده تشکیل داده شده و آنان به دادسرا اعزام شدند تا دستگاه قضایی تصمیم نهایی را در مورد آنان بگیرد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

آخرین تصاویر از باقری درمنی لحظاتی قبل از اعدام آخرین گفتگو با باقری درمنی دقایقی قبل از اعدام +فیلم سهیل مرا به همخوابی با دوستانش می فرستاد / نوشین قبل از اعدام چه گفت ؟ تجاوز وحشتناک پسر همسایه به دختر7 ساله با لوله آب ! باقری درمنی اعدام شد مستوره عاشق همسرم شده بود برای همین آن کار شیطانی را انجام داد دام الینا مقابل باشگاه های ورزشی برای پسران خوشتیب و پولدار تهرانی+ عکس سلطان قیر چگونه اعدام شد ؟ / سرنوشت 5 همدست حمید رضا باقری درمنی چه شد؟ + تصاویر رفتار بد زن مو طلایی باعث شد سرش از تنش جدا شود+ عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا گفتگو با لیلا که زورگیرها او را به خلاف کشاندند + فیلم و عکس مادر خوشگذران باعث مرگ 2 دختر خردسالش شد+عکس مردی مادرش را پس از مرگ زنده کرد! شلیک مرگبار در اندیمشک/ صورت مرد 35 ساله متلاشی شد ! هزینه های درمان دختر تهرانی از پدر خانواده قاتل ساخت+ عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: حادثه Incident پلیس Police اخبار حوادث پایتخت تهران آتش شهروندان آتش زدن عکس فیلم زن خانواده جوان قتل خودکشی همسرش در خیابان مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۶۴۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو بر اثر سرعت غیر مجاز در بزرگراه تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ،رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران گفت: پس از برخورد با نیوجرسی و واژگونی خودرو ، ۲ سرنشین ۲۴ ساله این خودرو در دم فوت کردند.

سرهنگ جوانبخت از شهروندان خواست سرعت مجاز را در هنگام رانندگی رعایت کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جزییات و شیوه قتل بازپرس ویژه و قاضی سابق در آمل
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • جزییات قتل بازپرس سابق در آمل؛ ۵ نفر دستگیر شدند
  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران
  • آغاز ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی /جزییات این طرح چیست؟
  • جزییات آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • جاساز تریاک در پیکان
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مناطق حادثه‌خیز تهران
  • آغاز ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی | جزییات این طرح چیست؟
  • واژگونی خودرو بر اثر سرعت غیر مجاز در بزرگراه تهران