Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علی فرخزاد روز شنبه در جلسه کمیته حمل و نقل و سوخت استان تاکید کرد: بدون شک یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی در 40 سال گذشته، گازرسانی به شهرها و روستاهای کشور بوده و این مساله با کارهای صورت گرفته در استان قزوین بیشتر به چشم می خورد.
وی اضافه کرد: متاسفانه در برخی نقاط روستایی استان گزارش شده که برخی پیمانکاران 2 تا 2 میلیون و 500 هزار ریال بیش از هزینه مصوب برای انشعاب گاز وجه اخذ می کنند که این موضوع در اسرع وقت باید مورد رسیدگی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی، این در حالی است که مشکل سوخت رسانی هنوز در برخی مناطق مانند اقبالیه، تاکستان و آوج به قوت خود باقی مانده است.
این مسئول با بیان اینکه تمامی تمهیدات لازم برای رفع مشکل سوخت رسانی در فصل زمستان صورت گرفته، تاکید کرد: در این رابطه برای رفع نیاز سوخت واحدهای تولیدی نیز تدابیر لازم صورت گرفته است.
فرخزاد در ادامه به اهمیت موضوع امنیت در جایگاه های عرضه سوخت استان تاکید کرد و گفت: هرگونه اقدام در این زمینه باید با هماهنگی دستگاه های ذیربط و خود جایگاه داران صورت پذیرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین در پایان اضافه کرد: برای رفع مشکل سوخت رسانی به برخی از دامداری های فعال سطح استان نیز اقدامات لازم باید صورت بگیرد.
9925/8054
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان جلیقه زردها مشق شب استان قزوین انقلاب اسلامی حمل و نقل زمستان گاز جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان جلیقه زردها مشق شب امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۶۴۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۶ هزار و ۹۵۰ متر شبکه‌گذاری در بوئین زهرا

ایوب ملایی‌پور رئیس اداره گاز شهرستان بوئین‌زهرا گفت: سال گذشته ۶ هزار و ۹۵۰ متر شبکه‌گذاری خط ۶۳ در سطح شهرستان انجام شده است.

ملایی‌پور افزود: همچنین ۲۰۹ متر شبکه ۹۰ انجام شده است.

وی ادامه داد: در سال گذشته ۱۳۹۹ واحد مسکونی در شهرستان گازدار شده  است.

ملایی‌پور، تعداد واحد‌های صنعتی گازدار شده این شهرستان را ۴۰ مورد اعلام کرد و گفت: همچنین در سال گذشته ۱۷ ایستگاه صنعتی گاز راه‌اندازی شده که در نوع خود دستاورد بزرگی است.

وی افزود: سال قبل ۵۴۰ مورد انشعابات پلی‌اتیلن و ۵۴ مورد انشعابات فلزی در سطح شهرستان نصب شده است.

رئیس اداره گاز شهرستان بوئین‌زهرا تأکید کرد: بوئین‌زهرا با ۴ بخش مرکزی، دشتابی، رامند و شال و ۹ دهستان و۱۳۰ روستا یکی از بزرگترین شهرستان‌های استان قزوین است که جمعیت قابل توجهی را در خود جای داده و هرگونه خدمت‌رسانی به این شهرستان مصادف با ارتقای رفاه جمعیت زیادی از استان است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • جمع آوری انشعاب غیرمجاز در روستای گوگ تپه ارومیه
  • انجام ۶ هزار و ۹۵۰ متر شبکه‌گذاری در بوئین زهرا
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزیران باشد / خیزش دانشجویان و نخبگان غربی با اعمال خشونت خاموش نمی‌شود
  • برای رفع مشکل مصرف انرژی باید صندوق بهینه‌سازی سوخت را فربه کنیم
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • هشدار استاندار قم نسبت به کم کاری برخی از مدیران
  • کار از جاره کارت سوخت خودرو گذشت / فروش با قیمت ۳۰ میلیون تومان!
  • مورد عجیب فروش کارت سوخت با ۳۰ میلیون تومان
  • کشف ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در بستان آباد
  • آب شرب روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد