Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@13:51:32 GMT

واژگونی تانکر حامل بنزین در جاده اردبیل مغان

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۶۴۳۵۰

رکنا: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری اردبیل گفت: واژگونی خودرو حامل مواد سوختنی بنزین در جاده اردبیل به مغان حادثه آفرید.

به گزارش رکنا، محمود رضا یعقوبی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری اردبیل اظهار کرد: واژگونی تانکر حامل مواد سوختنی بنزین در جاده اردبیل به مغان حادثه Incident آفرید.

وی افزود: پس از اعلام خبر واژگونی این خودرو ، ۱۲ نفر از نیروهای آتش‌نشانی ایستگاه شماره سه و شماره پنج شهرداری اردبیل در سریع ترین زمان ممکن خود را به محل حادثه در ۷ کیلومتری شهر اردبیل به سمت مغان رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری اردبیل بیان کرد: این حادثه ساعت ۱۳ امروز اتفاق افتاده است که تلاش آتش‌نشانان بر این است تا یک ساعت دیگر محل جاده را جهت جلوگیری از هرگونه آتش‌سوزی و بااستفاده از کف پاک‌سازی کنند.

یعقوبی تصریح کرد: راننده مصدوم به بیمارستان اردبیل اعزام شد که تلاش میشود در سریعترین زمان علت این حادثه بررسی گردد.

وی گفت: با تلاش راهنمایی و‌رانندگی جاده در محل وقوع حادثه فعلا یک‌طرفه است که سعی میشود پس از پاک‌سازی محوطه وقوع حادثه جریان رفت و آمد به حالت اولیه بازگردد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

آخرین تصاویر از باقری درمنی لحظاتی قبل از اعدام آخرین گفتگو با باقری درمنی دقایقی قبل از اعدام +فیلم سهیل مرا به همخوابی با دوستانش می فرستاد / نوشین قبل از اعدام چه گفت ؟ تجاوز وحشتناک پسر همسایه به دختر7 ساله با لوله آب ! باقری درمنی اعدام شد مستوره عاشق همسرم شده بود برای همین آن کار شیطانی را انجام داد دام الینا مقابل باشگاه های ورزشی برای پسران خوشتیب و پولدار تهرانی+ عکس سلطان قیر چگونه اعدام شد ؟ / سرنوشت 5 همدست حمید رضا باقری درمنی چه شد؟ + تصاویر رفتار بد زن مو طلایی باعث شد سرش از تنش جدا شود+ عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا قتل وحشتناک توحید 3 ساله و خدیجه 2 ساله توسط نامادری + عکس ماجرایی تازه از 4 فرشته سوخته زاهدانی+ عکس سرنوشت شوم پسر بچه سیستانی در چنگال 5 مرد مخوف شلیک موشک‌های ایرانی بیخ گوش ناو هواپیمابر امریکا داماد عصبانی گوش برادر عروس تهرانی را با دندان کند +عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: حادثه Incident اخبار حوادث بنزین جاده مواد سوختنی اردبیل تانکر عکس فیلم زن خانواده جوان قتل خودکشی همسرش در خیابان مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۶۴۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزیِ مهیب قطار حامل بنزین در آمریکا | ویدئو

دریافت 940 KB

به گزارش همشهری آنلاین، رسانه‌های آمریکایی گزارش کردند که پس‌از خروج قطار مملو از بنزین و پروپان از ریل بین ایالت‌های آریزونا و نیومکزیکو آتش‌سوزیِ مهیبی رخ داد.

کد خبر 847481 منبع: فارس برچسب‌ها ریل و راه آهن - قطار خبر مهم ایالات متحده آمریکا حوادث جهان

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزیِ مهیب قطار حامل بنزین در آمریکا | ویدئو
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار/ 5 نفر مصدوم شدند
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار پنج مصدوم بر جا گذاشت
  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • انفجار قطار حامل بنزین در آمریکا + فیلم
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به تانکر حامل سوخت در لبنان
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به تانکر حامل سوخت در لبنان+ فیلم
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه/آتش سوزی موجب مسدود شدن جاده شد