Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@19:55:32 GMT

کمبود بودجه‌ اصلی‌ترین چالش ورزش بولینگ است

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۶۴۳۷۳

کمبود بودجه‌ اصلی‌ترین چالش ورزش بولینگ است

سید مسعود داوودی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، پیرامون وضعیت ورزش بولینگ در استان اصفهان و جایگاه این استان در کشور اظهار داشت: خوشبختانه بولینگ استان اصفهان از جایگاه خوبی در کشور برخوردار است، از  هشت تیم حاضر در لیگ کشوری بولینگ، سه تیم از استان اصفهان هستند که یکی از آن‌ها صدر نشین و از مدعیان کسب عنوان قهرمانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به لیگ داخلی بولینگ استان اصفهان ادامه داد: لیگ داخلی استان اصفهان به طور منظم و به شکل هفتگی برگزار می‌شود و نفراتی که در بالاترین رنکینگ ها قرار می‌گیرند، در قالب این سه تیم به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.

رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان افزود: همچنین برای نخستین بار تیم ملی بولینگ ایران به مسابقات جهانی بولینگ در هنگ‌کنگ اعزام شد که محمد کرامتی ملی‌پوش اصفهانی بولینگ، این تیم را همراهی می‌کرد که تجربه خوبی برای ورزش بولینگ کشور و استان بود.

وی درباره وضعیت ورزش بولینگ کشور افزود: در رشته بولینگ استعدادهای بسیار خوبی در کشور وجود دارند و با حمایت‌های فدراسیون، تلاش می‌شود که جایگاه مناسبی را در رنک جهانی کسب کنیم.

بودجه‌ اصلی‌ترین چالش ورزش بولینگ و بیلیارد است

داوری مسائل بودجه‌ای را اصلی‌ترین چالش ورزش بولینگ و بیلیارد عنوان کرد و ادامه داد: متاسفانه مشکلات مالی مسئله‌ای است که علیرغم حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان استان بیشتر هیئات ورزشی از جمله هیئت بولینگ و بیلیارد با آن مواجه هستند، امیدوارم که رسانه‌ها بیشتر به معرفی این دو رشته بپردازند تا اسپانسرها برای سرمایه‌گزاری به آن توجه کنند و در نتیجه وضعیت بولینگ و بیلیارد استان نیز بهبود پیدا کند.

وی بولینگ را کم‌هزینه‌تر از بسیاری دیگر از رشته های ورزشی توصیف و تصریح کرد: بولینگ از ورزش‌هایی است نیازی به تهیه وسایل و امکانات ندارد و تنها کافی است تا فرد اراده کند به باشگاه برود وبدین ترتیب کفش،توپ و دیگر وسایل لازم توسط باشگاه ارائه خواهد شد،از این نظر جز. ورزش‌های کم‌هزینه محسوب می‌شود و از سوئی از معدود ورزش‌هایی است که می‌توان به صورت خانوادگی، تفریحی، و حرفه‌ای به آن پرداخت.

کد خبر 4492258

منبع: مهر

کلیدواژه: اسپانسر فدراسیون بولینگ و بیلیارد هیئت ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۶۴۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار دختران بیلیاردی کشور در قهرمانی آسیا

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از خبرگزاری مهر، به گزارش روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد، رقابت‌های ناین بال قهرمانی آسیا دوم لغایت هفتم اردیبهشت ماه به میزبانی کشور عربستان و در شهر ریاض برگزار شد و تیم ملی پاکت بیلیارد کشورمان متشکل از فریال طاهری، زهرا زرین حقیقی و زهرا تیموری در این رقابت‌ها حضور پیدا کردند.

نخستین دوره رقابت‌های پاکت بیلیارد بانوان در قاره آسیا ۲۰۲۴ در دو بخش ناین بال بزرگسالان و رده سنی منهای ۱۷ سال برگزار شد و زهرا زرین حقیقی موفق شد به جمع ۱۶ نفر پایانی رقابت‌ها راه پیدا کرد. زهرا تیموری از استان یزد نیز در گروه سختی قرار گرفت و از راهیابی به مرحله یک هشتم مسابقات بازماند. اما فریال طاهری در بخش ناین بال منهای ۱۷ سال در آستانه رسیدن به مدال رقابت‌ها شکست خورد و از رسیدن به مدال آسیایی بازماند.

دیگر خبرها

  • کمبود آمبولانس بزرگترین چالش اورژانس کشور است
  • کمبود برق مانع توسعه اقتصادی تیران شده است
  • ورزش واقعا باعث رشد قد می‌شود؟
  • آیا ورزش باعث رشد قد می‌شود؟
  • ورزش باعث رشد قد می‌شود؟
  • فرهنگ پهلوانی از گود زورخانه تا گرد جهان
  • پایان کار دختران بیلیاردی کشور در قهرمانی آسیا
  • چالش کمبود معلم در استان مرکزی کاهش می‌یابد
  • وزارت اقتصاد پیشتاز رفع آفت تمرکززدایی باشد/ سرمایه ۴۳۵ هزار میلیاردی حبس شده در اصفهان
  • وزارت اقتصاد پیشتاز رفع آفت تمرکززدایی باشد/سرمایه ۴۳۵ هزار میلیاردی حبس شده در اصفهان