Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز ، هادی باشفاعت رییس هیات دوچرخه سواری استان فارس گفت: مسابقات دوگانه قهرمانی کشور و مرحله سوم لیگ بانوان به میزبانی استان البرز و شهرستان اشتهارد برگزار شد و ساناز پرهیزی دوچرخه سوار شایسته شیرازی با قهرمانی در لیگ دوگانه و رقابت قهرمانی کشور، توانست عنوان قهرمان قهرمانان لیگ دوگانه کشور را بدست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به درخشش این دوچرخه سوار در مسابقات اخیر و با توجه به این موضوع که شیراز پایگاه استعدادیابی کشور محسوب می‌شود، با هماهنگی فدراسیون دوچرخه سواری، ساناز پرهیزی در اردو‌های آینده تیم ملی حضور خواهد یافت تا إن شااله در آینده شاهد موفقیت‌های این ورزشکار در رشته دوچرخه سواری نیز باشیم.

باشفاعت در پایان از تلاش صادق باشفاعت مربی دوچرخه سواری ساناز پرهیزی که وی را در کسب این افتخار همراهی کرد، قدردانی کرد.

ساناز پرهیزی ورزشکار فارسی هم پس از کسب افتخار بدست آمده بیان کرد: این مسابقه هم مرحله سوم لیگ دوگانه بود و هم به عنوان مسابقه قهرمانی کشور تلقی می‌شد که خدا را شکر در هر دو رقابت قهرمانی به من رسید و توانستم باعث شوم تیم فارس به مقام دوم تیمی برسد و دو شرکت کننده دیگر فارس به مقام‌های ۱۴و بیستم رسیدند.

پرهیزی تاکید کرد:برنامه ریزی بلند مدتی برای این مسابقات داشتم تا بتوانم در مسابقات بین المللی سال ۲۰۱۹ برای کشورمان و استان فارس افتخار آفرین شوم.

پرهیزی گفت::در مسابقات دو‌گانه، ابتدا پنج‌کیلومتر دو در مسابقات انحام می‌شود و بلا فاصله ۲۰کیلومتر دوچرخه و بعد دو و نیم کیلومتر دویدن داریم و با تمریناتی که کنم صادق با شفاعت مربی دوچرخه سواری و آقای مانیزان مربی دو‌و مید انی خودم انجام‌داده بودم با فاصله زیاد از نفر دوم قهرمان شدم که همین جا از این مربیان و خانواده ام تشکر میکنم.

گفتنی است ساناز پرهیزی در مرحله نخست لیگ دوگانه بانوان به مقام سوم دست یافته بود و در مرحله دوم بر سکوی قهرمانی ایستاد.

انتهای پیام/

بانوی شیرازی بر سکوی قهرمانی لیگ دوگانه کشور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حاشیه ورزشکاران اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۶۴۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی استاد بزرگ امیررضا پوررمضانعلی در مسابقات لیون فرانسه

به گزارش خبرگزاری مهر، جدول بسته استادبزرگی در جشنواره لیون با حضور ۹ استاد بزرگ شناخته شده از ۶ کشور در کشور فرانسه برگزار شد که استاد بزرگ پوررمضانعلی با ۷ امتیاز به قهرمانی رسید.

رمضانعلی تنها ایرانی شرکت کننده در این رقابت ها بود.

کد خبر 6091491 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • مسابقات قهرمانی بوکس کشور در ملایر
  • از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!
  • سرپرست فدراسیون دوومیدانی: من و وزارت نظری در مورد انتخابات نداریم/ معتمدی: انتخابات کمیسیون ورزشکاران باطل شد+ فیلم
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود
  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • قهرمانی استاد بزرگ امیررضا پوررمضانعلی در مسابقات لیون فرانسه
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • درخشش کشتی گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی جام تختی
  • قهرمانی دختر سمنانی در مسابقات کاراته کشور
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی