Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@10:20:36 GMT

اعلام نظر نهایی درباره کاندیداهای OCA در آینده

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۶۴۳۸۱

اعلام نظر نهایی درباره کاندیداهای OCA در آینده

هیات اجرایی کمیته ملی المپیک اعلام فهرست نهایی کاندیداها جهت حضور در کمیسیون‌های مختلف OCAرا به آینده موکول کرد.

به گزارش "ورزش سه"، نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با ریاست صالحی امیری صبح امروز برگزار شد.


شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک در خصوص موارد مطروحه در نشست هیات اجرایی توضیح داد:


* نخستین موضوع مورد توجه امروز، برگزاری چهل و ششمین مجمع عمومی کمیته (۲۵دی‌ماه) بود که مقرر شد این مجمع با محوریت دبیرکل پیگیری و مسیر اجرایی و ستاد برگزاری آن از سوی دبیرکل  تشکیل و اقدامات لازم در این باره انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


* نماینده شرکت حسابرسی کمیته با حضور در جلسه امروز گزارش حسابرسی سال ۹۶ را ارائه داد و مقرر شد در مجمع آتی کمیته ملی المپیک مطرح شود.


* با توجه به ضرب‌الاجل تعیین شده از سوی شورای المپیک آسیا، فهرست اولیه کاندیداها جهت حضور در کمیسیون‌های مختلف OCA به شورای مذکور ارسال و مقرر شد تا درباره فهرست نهایی ارسالی به OCA  که تا اسفندماه امسال زمان داریم در نشست‌های بعدی هیات اجرایی تصمیم گیری نهایی صورت پذیرد.


*‌همچنین خانم طاهریان، نایب رییس کمیته ملی المپیک گزارشی از عملکرد و فعالیت‌های کمیسیون‌های مختلف کمیته ارائه دادند و مقرر شد تا از این پس در نشست‌های بعدی هیات اجرایی، روسای هر یک از اعضای کمیسیون‌ها به ارائه گزارشی از فعالیت‌های خود بپردازند.


* با عنایت به مفاد اساسنامه کمیته ملی المپیک اعضای هیات اجرایی تاکید کردند که کمیسیون‌ها در کمیته ملی المپیک نقش مشورتی داشته و چنانچه نظراتی دارند باید ابتدا به هیات اجرایی پیشنهاد و پس از بررسی و تصویب، جهت اجرا به واحدهای مربوطه اجرایی کمیته ملی المپیک ارجاع گردد.

کمیته ملی المپیک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۶۴۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون وکالت ۱۴۰۳ کی برگزار می‌شود؟

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز؛ ابراهیم کیانی با اعلام این خبر گفت: صبح امروز نشست شورای اجرایی اسکودا با حضور نمایندگان کانون‌های وکلای دادگستری سراسر کشور در محل اسکودا برگزار شد.

بیشتر بخوانید؛ آثار طرح تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار بر حرفه وکالت و فارغ‌التحصیلان رشته حقوق چگونه است؟

یکی از دستور کارهای این نشست تعیین زمان آزمون وکالت ۱۴۰۳ بود که با تصویب شورای اجرایی مقرر شد این آزمون در پاییز سال جاری برگزار شود.

کد خبر: 1227597 برچسب‌ها آزمون وکالت

دیگر خبرها

  • سرمدی واله: تصمیم نهایی در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها و ساعات کاری کارمندان هفته آینده در مجلس گرفته خواهد شد +فیلم
  • سرمدی واله: تصمیم نهایی در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها و ساعات کاری کارمندان هفته آینده در صحن علنی مجلس گرفته خواهد شد +فیلم
  • رشته‌های نوپا آینده ورزش کشور را رقم می‌زنند
  • آزمون وکالت ۱۴۰۳ کی برگزار می‌شود؟
  • برگزاری جلسه کمیته هماهنگی مرز در سرخس
  • ۱۳۵۰ گواهی سلامت ورزشکاران در اردبیل صادر شده است
  • نشست روسای هیات های مهاجرین با سرپرست امور اتباع سمنان
  • گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می‌شود
  • انتصاب ۲ عضو جدید در هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • برگزاری ششمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس