Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- یکی از روش‌های فریبکارانه باقری‌درمنی در راستای تحقق اهداف مجرمانه خود جعل سند بوده است، به طوری که در یک نمونه فقط ۲۲ سند مالکیت را برای پلاک‌های ثبتی شمال شهر تهران جعل کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، حمید باقری درمنی بامداد امروز اعدام شد. مفسدی که اعداد و ارقام کلاهبرداری‌هایش نجومی و اعضای باندش حرفه‌ای بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مفسد بزرگ اقتصادی در جرائم خود از روش‌های خاصی برای کلاهبردرای بهره می‌برد؛ از شکایت همدستانش علیه یکدیگر تا فراری دادن آنها برای رد گم کردن و یا انتقال اموال خود به نام دیگران برای منحرف کردن مسیر رسیدگی‌ها.

یکی از اقدامات این فرد که در پیشبرد اهداف مجرمانه او بسیار موثر بوده ایجاد یکی از بزگترین شبکه های جعل سند و ضمانت نامه است که با بکارگیری جاعلان حرفه‌ای نسبت به آن اقدام می‌کرده است: به طوری که در رسیدگی به پرونده این فرد مشخص شد وی به صورت نمونه در یک اقدام از ۴۷ سند جعلی برای اخذ ضمانت‌نامه بانکی و یا ترهین معامله و ۳۶ فقره ضمانت‌نامه جعلی و ۱۰۲ فقره ضمانت‌نامه بدون پشتوانه، ۳۳ فقره چک‌های مخدوش با مبالغ سنگین و جعل در اسناد رسمی سازمان ثبت اسناد کشور استفاده کرده است.

جعل ۲۲ فقره سند مالکیت مربوط به ۲۲ پلاک ثبتی در یکی مناطق شمال تهران

گروه کلاهبرداری درمنی برای بسترسازی جعل اسنادشان یک برج مسکونی در محله ولنجک تهران را هدف قرار می‌دهند. برای جلب رضایت فروشنده، ۳۴ واحد این برج را به صورت نقدی خریداری می‎کنند. اما بعد از خریداری این واحدها، از آنجایی که اوراق هویتی مالک برج در اختیار گروه کلاهبرداری درمنی قرار می‌گیرد، به سراغ فردی معمولی می‌روند و با استفاده از روش های حرفه ای جعل، از روی کارت ملی مالک برج مذکور، برای فرد دوم کارت ملی جعل کرده و همزمان با هماهنگی هایی که در دفترخانه انجام میشده سند ۲۲ واحد دیگر برج را به نام این فرد می‌کنند.

نکته قابل توجه اینجاست که تیم کلاهبرداری درمنی تنها به جعل سند ۲۲  واحد برج بسنده نمی‌کنند، تیم جاعلان درمنی، این سندها را برای چند بار متوالی و پیاپی جهت ضمانت نامه در معاملات مختلف دوباره جعل و مورد استفاده قرار می‌دهند.

آنچه در ادامه می‌بینید تنها بخشی از اسناد جعلی است که باقری درمنی در این مورد از کلاهبرداری خود از آن استفاده می‌کرده است:

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اعدام باقری درمنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۶۴۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراضات دانشجویی آمریکا و ماجرای ۲ نامه

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما، تظاهرات دانشجویان آمریکایی معترض به جنایات رژیم صهیونیستی علیه غزه، در آمریکا نشان دهنده تلاش تظاهرکنندگان برای بازیابی هویت خودشان است. یک کارشناس در تحلیل اعتراضات دانشجویی این روز‌های آمریکا، به ۲ نامه اشاره می‌کند.
گزارش اختصاصی حسین روحانی فرد خلاصه‌ای از بخش‌های مهم مصاحبه داریوش سجادی کارشناس مسایل بین الملل از آریزونای آمریکا..

دیگر خبرها

  • پیکرهای یافته‌شده در گورهای جمعی غزه آثار شکنجه داشتند
  • پشت پرده خروج ضمانت‌نامه ۸۰ میلیاردی از باشگاه استقلال؛ پای معاون سابق در میان است!
  • پشت پرده خروج ضمانت‌نامه ۸۰ میلیاردی از باشگاه استقلال
  • حمایت‌های صندوق ضمانت صادرات از صادرکنندگان
  • اعتراضات دانشجویی آمریکا و ماجرای ۲ نامه
  • افزایش دو برابری سقف ضمانت‌نامه‌های صنایع کوچک
  • افزایش ۲ برابری ضمانت‌نامه‌های اعتباری و غیراعتباری صندوق سرمایه‌گذاری صنایع کوچک
  • سقف ضمانت‌نامه‌های صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک افزایش یافت
  • افزایش ۲ برابری سقف ضمانت‌نامه‌های صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک
  • در راستای جهش تولید؛ افزایش دو برابری سقف ضمانت‌نامه‌ها