Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از تأسیس کتابخانه تخصصی حدیث در تهران خبر داد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سعید اوحدی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با حضور در موسسه علمی ـ فرهنگی دارالحدیث ضمن بازدید از بخش‌های مختلف آن و گفتگو با آیت‌الله ری‌شهری رئیس مؤسسه دارالحدیث و مسؤلان ارشد مؤسسه، با اشاره به تلاش‌های ماندگار در عرصه پژوهش‌های حدیث‌محور گفت: مجموعه تألیفاتی که پژوهشگاه قرآن و حدیث در حوزه فرهنگ قرآن و عترت از خود به جای گذاشته، آثاری ماندگار و ارزشمند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پژوهش‌های صورت گرفته این موسسه در حوزه اخلاق را نیاز جامعه امروز دانست و افزود: با استفاده از این آثار می‌توان برای بسیاری از آسیب‌های اجتماعی موجود در جامعه راه‌حال‌های مفیدی پیدا کرد.

اوحدی با اشاره به دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره فعالیت‌های موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث اضافه کرد: مقام معظم رهبری اقتدار معنوی جامعه را بر پایه اصالت‌ها و هویت‌های معنوی می‌دانند و می‌فرمایند: فعالیت‌های صورت گرفته از سوی این مؤسسه در راستای ترویج فرهنگ قرآن و حدیث بوده که این، تضمین کننده اقتدار معنوی برای کشور است.

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، آیت‌الله ری‌شهری را شخصیتی ماندگار در جریان انقلاب اسلامی دانست و گفت: آیت‌الله ری‌شهری رئیس مؤسسه دارالحدیث بیش از 50 سال از عمر خود را با هدف ترویج فرهنگ اهل‌بیت(ع) صرف کرده است و معرفی و پاسداشت چنین عالمانی به جوامع اسلامی یکی از رسالت‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران محسوب می‌شود.

به گزارش تسنیم، اوحدی از راه‌اندازی کتابحانه تخصصی حدیث در تهران خبر داد و گفت: هدف ما از تأسیس چنین کتابخانه‌ای، دسترسی راحت‌تر دانشجویان، پژوهشگران و طلّاب به کتاب‌های قرآنی و حدیثی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اوحدی شهرداری تهران سازمان فرهنگی شهرداری شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۶۴۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت اهتمام شهرداری ارومیه برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر سالگرد ارتحال شیخ غلامرضا حسنی

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: شهرداری برنامه‌ریزی‌های جامع و کامل برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر و شایسته‌تر و در شأن ششمین سالگرد ارتحال مجاهد نستوه حاج شیخ غلامرضا حسنی اهتمام ویژه داشته باشد.

‌به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، احد یوسفی امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ در نشست هفتگی کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به نزدیک شدن ششمین سالروز رحلت حجت‌الاسلام غلامرضا حسنی مجاهد نستوه آذربایجان، اظهار کرد: شهرداری برنامه‌ریزی‌های جامع و کامل برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر و شایسته‌تر و در شأن ششمین سالگرد ارتحال مجاهد نستوه حاج شیخ غلامرضا حسنی اهتمام ویژه داشته باشد.

وی با انتقاد از نحوه نگهداری و بازرسی دوره‌ای تابلوهای تصاویر شهدا در پل‌های سطح شهر و ورودی‌های شهر افزود: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری باید به وظایف خود بعد از نصب تابلوهای مزین به تصاویر شهدای والامقام در پل‌های سطح شهر و ورودی شهر اعم از نگهداشت و بازرسی‌های مستمر توجه ویژه داشته باشد و رفع آسیب‌دیدگی و خرابی تابلوها در اسرع وقت در دستور کار قرار داده شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه در بخشی از سخنان خود با اشاره به ضرورت افزایش تعاملات و همکاری بین تمامی سازمان‌ها و مناطق شهرداری برای حل مشکلات شهر و شهروندان گفت: باید به اهمیت تعاملات و افزایش هم‌افزایی در تمامی سازمان‌ها و مناطق مجموعه مدیریت شهری در راستای توسعه خدمات عمرانی و افزایش سطح رفاهی شهروندان توجه شود.

یوسفی با اشاره به اینکه تمامی پرسنل شهرداری باید به مشکلات موجود در سطح شهر نگاه مسئولانه داشته باشند، ادامه داد: سازمان فرهنگی با ارائه برنامه‌های پیشنهادی و با تهیه بسترهای فرهنگی لازم برای افزایش حس مسئولیت‌پذیری و عدم بی‌تفاوتی در مشکلات شهری در تمامی پرسنل و در زمینه شناسایی و انتقال کم و کاستی‌ها در سطح شهر به سازمان‌های مرتبط در راستای حل اهتمام ویژه داشته باشد.

وی در پایان با بیان اینکه پرسنل شهرداری گوش شنوا و چشم بینای مجموعه هستند، خاطرنشان کرد: بی‌تفاوتی در موضوعات شهری حتی غیر مرتبط کاری پرسنل و مدیران شهرداری غیر قابل قبول بوده و شهرداری می‌تواند از ظرفیت مهم قریب به پنج هزار نیروی انسانی در راستای شناسایی و حل مشکلات مدیریت شهری به نحو احسن استفاده کند.

کد خبر 751219

دیگر خبرها

  • ضرورت اهتمام شهرداری ارومیه برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر سالگرد ارتحال شیخ غلامرضا حسنی
  • بازدید بیش از ۲٠ هزار گردشگر از اماکن تاریخی شهرداری کاشان
  • (ویدیو) تعبیر خواب شهرداری زاکانی برای پارک‌های تهران
  • ۶۶۱ نفر در جشنواره کتابخوانی عشایر اردبیل نام‌نویسی کردند
  • افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت
  • پذیرش دانشجو در شعبه نجف دانشگاه تهران از سال تحصیلی آینده
  • مقیمی: پذیرش دانشجو در شعبه نجف اشرف دانشگاه تهران از سال تحصیلی آینده
  • با کیفیت ترین خودرو بعد از تسلا را برای حمل و نقل تهران انتخاب کرده ایم | پوست اندازی ۶۵ هزار تاکسی برقی در تهران
  • انتقاد از ساخت مجموعه فرهنگی در پارک لاله/ شهرداری تهران حصار‌های پارک لاله را بردارد
  • انتقاد از ساخت مجموعه فرهنگی در پارک لاله/ شهرداری تهران حصارهای پارک لاله را بردارد