Web Analytics Made Easy - Statcounter

فهرست اولیه ۲۷ نفره تیم ملی فوتبال ویتنام یکی از حریفان ایران در مرحله گروهی جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا اعلام شد. ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۲ ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، پارک هانگ سئو، سرمربی کره‌ای تیم ملی فوتبال اسامی 27 بازیکن را برای بازی تدارکاتی با کره‌شمالی و اردوی آماده‌سازی قطر اعلام کرد که این فهرست پیش از آغاز رسمی جام ملت‌های 2019 آسیا به 23 بازیکن کاهش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی فوتبال ویتنام سه‌شنبه هفته جاری دیداری تدارکاتی با کره‌شمالی برگزار می‌کند و سپس راهی قطر می‌شود.

خبر دیگر از تیم ملی فوتبال ویتنام آغاز به کار مربی جدید بدنسازی در آستانه آغاز جام ملت‌های 2019 آسیا است.

ویلاندر فونسکا، مربی جدید بدنسازی تیم ملی فوتبال ویتنام است که رسما کار خود را با این تیم آغاز کرد. وی پیش از آغاز نخستین تمرین بدنسازی تیم ملی فوتبال ویتنام مورد استقبال بازیکنان قرار گرفت.

تیم ملی فوتبال ویتنام در گروه D جام ملت‌های 2019 آسیا با تیم‌های ملی ایران، عراق و یمن قرار دارد. تیم ملی فوتبال ایران در دومین بازی خود روز 22  دی به مصاف ویتنام خواهد رفت.

بونگ یون: ویتنام با وجود همگروهی با ایران، عراق و یمن می‌تواند صعود کند

انتهای پیام/

 

R7858/P35350/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط تیم ملی فوتبال ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۶۴۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسکتبال ۳ نفره جام آسیا؛ پیروزی بانوان ایران مقابل ماکائو در گام نخست

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم ملی بسکتبال ۳ نفره بانوان ایران در رقابت‌های جام آسیا که به میزبانی کشور سنگاپور برگزار می‌شود امروز در نخستین دیدار خود مقابل تیم ماکوئو قرار گرفت. تیم ملی بانوان کشورمان در این بازی با نتیجه ۱۶به۵ ماکائو را شکست داد. در این بازی نگین رسولی‌پور ۶ امتیاز، مهلاعابدی ۵ امتیاز، فرناز خدامرادی ۳ امتیاز و فائزه شهریاری ۲ امتیاز کسب کردند.   تیم ایران در دومین بازی خود امروز از ساعت ۱۵:۱۵ مقابل تیم کره‌جنوبی قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • دو برد بسکتبال سه نفره مردان ایران در کاپ آسیا
  • دومین پیروزی مردان ایران در بسکتبال ۳ نفره جام آسیا
  • آتش بازى دختران بسكتبال با حذف كره جنوبى
  • برتری تیم‌های مردان و زنان ایران در بسکتبال ۳ نفره کاپ آسیا
  • بسکتبال ۳ نفره جام آسیا؛ درخشش بانوان در گام دوم
  • نخستین پیروزی مردان ایران در بسکتبال ۳ نفره جام آسیا
  • بسکتبال ۳ نفره جام آسیا؛ پیروزی بانوان ایران مقابل ماکائو در گام نخست
  • دستیار نکونام استقلال را تهدید کرد!
  • دستیار نکونام تهدید به جدایی از استقلال کرد
  • ناراحتی دستیار نکونام از شرایط مالی استقلال