Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما آقای موسوی معاون عمرانی استاندار کرمان درنشستی خبری به مناسبت سالگرد زلزله کوهبنان روند بازسازی مناطق زلزله زده این شهرستان را تشریح کرد و گفت برای بازسازی واحدهای آسیب دیده یا تخریب شده در کوهبنان و روستای جور بیش از 121 میلیارد تومان تسهیلات کم بهره بانکی و حدود 28 میلیارد تومان کمک بلاعوض مصوب شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود در شهرستان کوهبنان مالکان دو هزار و 158 واحد آسیب دیده یا تخریب شده با بانکها قرارداد منعقد کردند که کار ساخت 1288 واحد به پایان رسیده است. اقای موسوی گفت 500 واحد از خانه هایی که کار ساخت آنها پایان یافته است واحدهایی هستند که کاملا تخریب شده بودند و دولت وعده بازسازی آنها را تا پایان شهریور داده بود و همه آنها قبل از پایان شهریور به بهره برداری رسیدند.
معاون عمرانی استاندار کرمان همچنین گفت برای بازسازی مناطق زلزله زده هجدک در شهرستان راور مجموعا 91 میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت و 21 میلیارد تومان کمک بلاعوض پیش بینی شد. اقای موسوی افزود دراین مناطق مالکان یکهزار و 672 واحد اسیب دیده برای دریافت تسهیلات با بانکها قرار داد منعقد کردند که از میان آنها تاکنون کار بازسازی 458 واحد که دچار تخریب کامل شده بودند طبق وعده دولت پایان یافته و به بهره برداری رسیده اند و بقیه واحدها در مراحل مختلف ساخت و یا مقاوم سازی قرار دارند.
معاون عمرانی استاندار کرمان همچنین با اشاره به درپیش بودن سالگرد زلزله مخرب شهرستان بم گفت به این مناسبت دو همایش مرتبط با زلزله در بم برگزار میشود. جانشین ستاد مدیریت بحران استانداری کرمان همچنین از بهره برداری رسمی از سیستم رادیو ترانک در سالگرد زلزله بم خبر داد و گفت رادیو ترانک یک شبکه ارتباطی مستقل است که در مواقع بحران بدون ترافیک شبکه در اختیارمسولان و اعضای ستاد بحران قرار میگیرد. بگفته اقای موسوی برای خرید تجهیزات مرتبط با این شبکه 300 میلیون تومان هزینه شده است.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کرمان کوهبنان هجدک راور زلزله بازسازی موسوی معاون استاندار کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۶۴۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد

سرگرد مهیار یونس‌آبادی گفت: ۱۷۴ گروه جهادی شهرستان اجرای برنامه‌های مختلف از جمله عمرانی و پزشکی را بر عهده دارند.

وی از ساخت ۲ خانه در منطقه پشت بسطام شاهرود برای خانواده‌های نیازمند خبر داد و گفت: این ۲ واحد مسکونی طی هفته بسیج با حضور مسئولان شهرستان واگذار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مرمت و بازسازی ۱۰ خانه در مناطق محروم در حال انجام است، ابراز کرد: اجرای طرح‌هایی به نفع عموم از جمله بازسازی گلزار شهدای شاهرود، کلامو و قلعه نو و خرقان با همکاری دیگر دستگاه‌های اجرایی در حال انجام است.

مسئول معاونت بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود ادامه داد: طرح آبرسانی و آبخیزداری در منطقه بیارجمند با همکاری اداره آبفا و امور عشایری در این هفته افتتاح می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه برای تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی
  • علت فوت کارگر معدن در کرمان چه بود؟
  • اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد
  • کارگروه چابک و اثرگذار برای کاهش نرخ بیکاری
  • جزییات مرگ کارگر معدن زغالسنگ هشونی شهرستان کوهبنان
  • جزییات مرگ کارگر معدن زغال سنگ در دستگاه نقاله
  • مرگ کارگر معدن زغال سنگ در کرمان به دلیل نبود ایمنی کار (+ عکس)
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • عمارت «شجاع‌السلطنه» بهار در دو قدمی تخریب