Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر یاسوج از برگزاری جشنی به مناسب شب یلدا همزمان با افتتاح مسابقات بزرگ جام فوتسال شهر پاک در مرکز استان خبر داد.
علی اکبری تبار صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امروز عصر مراسم افتتاحیه مسابقات بزرگ جام فوتسال شهر پاک با حضور مهمانان کشوری و استانی در سالن پوریای، ولی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی و ورزشی از اولویت‌های شهرداری و شورای شهر یاسوج هست، تصریح کرد: مراسم افتتاحیه مسابقات بزرگ جام فوتسال شهر پاک امروز عصر رأس ساعت ۱۸ با اجرای برنامه‌های متنوع شاد در سالن پوریای، ولی برگزار خواهد شد.
اکبری تبار ایجاد نشاط و شادی در بین جوانان را از اهداف این برنامه‌ها دانست و گفت: شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج توجه ویژه‌ای به موضوعات ورزشی دارند و این مسابقات به خاطر حضور ۵۶ تیم از مناطق مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد و استان‌های فارس، اصفهان، همدان و خوزستان بزرگترین مسابقات است که در شهر یاسوج برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: تیم‌ها در قالب ۱۴ گروه ۴ تیمی طی یکماه به رقابت خواهند کرد.
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر یاسوج همچنین از دعوت سرمربی تیم ملی فوتسال برای حضور در مراسم افتتاحیه این بازی‌ها خبر داد و گفت: با هماهنگی‌های به عمل آمده محمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در مراسم افتتاحیه این مسابقات حضور پیدا خواهد کرد.
اکبری‌تبار همچنین از نامگذاری سالن ورزشی شهرداری به نام شهر پاک خبر داد و گفت: به‌جز بازی افتتاحیه، سایر رقابت‌ها در سالن ورزشی شهر پاک شهرداری یاسوج واقع در بلوار شهید جعفر رواز پاین‌تر از جمعه بازار برگزار خواهد شد.
این عضو شورای شهر یاسوج تاکید کرد: از بازیکنان هم استانی شاغل در لیگ برتر فوتبال هم برای مراسمات افتتاحیه و اختتامیه جام دعوت شده است.
اکبری تبار خاطر نشان کرد: برای بازی فینال نیز از علیرضا فغانی داور بین المللی فوتبال کشورمان دعوت کرده‌ایم که در روز پایانی رقابت‌ها حضور داشته باشند.
وی با دعوت از علاقمندان برای تماشای این مسابقات بیان کرد: برای استقبال هر چه بیشتر از این مساباقت هر شب به قید قرعه هدایای ارزنده‌ای به تماشاگران اهدا خواهد شد.
اکبری تبار ادامه داد: همچنین در حاشیه برگزاری این مسابقات موضوعات مهم و مسائل روز مربوط به فرهنگ شهر نشینی با رویکرد شهر پاک در قالب بسته‌های فرهنگی ارائه خواهد شد.
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر یاسوج خاطرنشان کرد: همه مقدمات برای برگزاری مسابقات با کیفیت بالا آماده است و از همکاری و اهتمام شهردار یاسوج، اعضای محترم شورای شهر، مسئول تربیت بدنی شهرستان بویراحمد، مسئولین هیات‌های فوتبال، ورزش‌های همگانی، پزشکی ورزشی، بسیج ادارات، دستگاه‌های امدادی و مجموعه مدیران ستادی شهرداری، اصحاب محترم رسانه و همه کسانی که نقشی در برگزاری این مسابقات داشته‌اند، کمال تقدیر و تشکر را دارم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۶۵۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) قوی‌ترین مردان ایران در مراسم افتتاحیه کارخانه هادی چوپان

همشهری آنلاین عکسی از مراسم افتتاح باشگاه هادی چوپان با عنوان کارخانه عضله سازی با حضور قوی‌ترین مردان ایران در فضای مجازی پربیننده شده است. هادی چوپان قهرمان و نایب قهرمان مستر المپیا و همچنین قهرمان ۲ مسابقه بزرگ آرنولد کلاسیک است.

دیگر خبرها

  • شطرنج پلیس امارات| موحد شگفتی‌ساز شد/ طباطبایی نوجوان جویای نام هندی را مغلوب کرد
  • شطرنج پلیس امارات| موحد شگفتی ساز شد/ طباطبایی نوجوان جویای نام هندی را مغلوب کرد
  • شکست شمشیرباز اول جهان در فینال مسابقات جایزه بزرگ سئول
  • شکست شمشیرباز اول رنکینگ جهانی در فینال مسابقات جایزه بزرگ سئول
  • برگزاری مسابقات پرس سینه انتخابی تیم ملی در شهر مهاباد
  • ۱۴ سال از بلاتکلیفی بزرگ ترین پروژه شهرداری می گذرد برج های دو قلو چالش مدیران شهرکرد
  • (عکس) قوی‌ترین مردان ایران در مراسم افتتاحیه کارخانه هادی چوپان
  • فستیوال بزرگ آرش مال: جشن افتتاحیه‌ای با شکوه در قلب منطقه آزاد انزلی
  • مراسم افتتاحیه هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • اجرای قانون جهش تولید دانش بنیان حرکت بزرگ اقتصادی را رقم می زند