Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه توسعه پروازها از مهمترین نیازمندی های استان است،گفت: باید شرایط مساوی و عادلانه ای برای تمامی کسانی که متقاضی فعالیت در این حوزه هستند در استان فراهم شود. ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۶ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سید مجتبی علوی مقدم عصر امروز در جلسه کارگروه بررسی وضعیت پروازهای فرودگاههای استان با تاکید بر اینکهاز تمامی سرمایه گذاران در حوزه خدمات هواپیمایی استقبال می کنیم اظهار داشت: با توجه به نیازی که در این حوزه وجود دارد از تمام سرمایه گذاران و فعالین در حوزه خدمات فرودگاهی و هواپیمایی در استان استقبال می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه براساس دستور استاندار تمام پیش بینی ها در حوزه توسعه پروازی و خدمات هندلینگ در استان مدنظر خواهد بود گفت: سناریو های مختلفی را که می توان در این رابطه در نظر گرفت را باید پیش بینی و بررسی نمود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی،با اشاره به اینکه اقدامات در حوزه پروازی و فرودگاهی باید از یک کانال و با محوریت همین کارگروه به انجام برسد،افزود: تمامی اطلاعات و اخبار مربوط نیز باید از طریق اداره کل فرودگاه های استان به عنوان دبیر این کارگروه اعلام خواهد شد.

پیگیر از سرگیری پروازهای فرودگاه یاسوج هستیمترمینال خارجی فرودگاه اردبیل تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسدپروازهای فرودگاه مشهد دوباره آغاز شد

علوی مقدم با تاکید به اینکه از تمام سرمایه گذاران و متقاضیان فعالیت در زمینه توسعه خدمات فرودگاهی و پروازی با تمام وجود استقبال می کنیم ،گفت: آماده ارائه کمک ها و مساعدت های لازم به فعالیت در این حوزه نیز بر اساس ضوابط و مقررات خواهیم بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی ، با بیان اینکه توسعه پروازها از مهمترین نیازمندی های استان است،گفت: باید شرایط مساوی و عادلانه ای برای تمامی کسانی که متقاضی فعالیت در این حوزه هستند در استان فراهم شود

وی افزود: از این رو اداره کل فرودگاه های استان از طریق فراخوان عمومی با در نظر گرفتن شرایط مساوی برای تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی ،زمینه حضور آنها را در این عرصه فراهم نمایند تا بتوان از تمامی ظرفیت های موجود در این رابطه استفاده کرد.

در جلسه ای که به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و مسئولین استانی مرتبط آخرین وضعیت پرواز ها و نیز راه های توسعه خدمات فرودگاهی و پروازی استان به صورت تخصصی مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/ ع R41348/P1494/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۶۵۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکوه طبس رکورددار بیشترین بارندگی در خراسان جنوبی

لطفی کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه پیکوه از توابع طبس با ۲۱ میلی متر بیشترین بارش را ثبت کرده است. 

او افزود: بعد از آن ایستگاه ابراهیمی ۱۴ میلی متر، قدمگاه و کهنو ۱۲ میلی متر، چاهداشی ۱۰ میلی متر، النگ ۸ میلی متر، حسین آباد و بغداده ۷ میلی متر، جنوب شهر بیرجند ۶ میلی متر، چاه دراز و حیدرآباد ۵ میلی متر بارش را ثبت کردند.

لطفی بیان کرد: برای امروز و فردا با توجه به تضعیف سامانه بارشی گاهی افزایش ابر و افزایش سرعت وزش باد و بارش را به شکل پراکنده در استان می‌توانیم انتظار داشته باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • کنترل ۲ میلیون متر مکعب سیلاب در سازه‌های آبخیزداری بیرجند
  • اجرای ۷۹ پروژه بازآفرینی شهری در محلات خراسان جنوبی
  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد
  • بیش از ۱۳ درصد مساحت شهرها، محدوده هدف بازآفرینی شهری است
  • آمادگی کامل خراسان جنوبی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • پایداری شبکه گاز خراسان جنوبی در برابر سیلاب
  • پیش‌بینی۲۸۷ شعبه أخذ رأی برای دور دوم انتخابات خراسان جنوبی
  • آمادگی سه شهرستان خراسان جنوبی برای دور دوم انتخابات مجلس
  • پیکوه طبس رکورددار بیشترین بارندگی در خراسان جنوبی