Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا، صفحات معارفی رسانه‌ها امروز خبرهای متنوعی را بر روی خروجی خبرگزاری‌ها قرار داده‌اند که از جمله پر تکرار‌ترین خبرهای این روز می‌توان به پایان مسابقات قرآن دارالقرآن امام علی(ع)، سفر رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب اسلامی به کشور افغانستان و برگزاری آزمون ارزیابی قاریان و حافظان قرآن کریم اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فارس
خبرگزاری فارس امروز اول دی‌ماه در صفحه قرآن و فعالیت‌های دینی از برگزاری چهارمین نشست اساتید برجسته علوم انسانی اسلامی در روز 29 آذرماه در مشهد مقدس خبر داده است. این خبرگزاری در گزارش مشروح خود از این نشست به تشریح صحبت‌های مطرح شده توسط مهمانان پرداخته و در بخشی از آن به نقل از حجت الاسلام والمسلمین «رضا غلامی» مدیر مرکز پژوهش‌های علوم انسانی اسلامی صدرا آورده است؛ «روان‌شناسی اسلامی جزء رشته‌های با سابقه علوم انسانی اسلامی است و همواره در حال گسترش است. این رشته سهل‌تر از سایر رشته‌ها راه خودش را برای بهره‌گیری روش‌مند از منابع دینی پیدا کرده و سوم اینکه این رشته نقش منحصر بفردی بر وجه فردی و اجتماعی انسان مسلمان دارد، لذا از اولویت بیشتری برای توجه و سرمایه‌گذاری برخوردار است».
این خبرگزاری در خبر دیگری از نشست فوق به نقل از دبیر علمی چهارمین نشست اساتید منتخب علوم انسانی اسلامی آورده است؛ «باید روان‌شناسی اسلامی و ارتباطش با مجموعه علوم اسلامی پیدا شود. مشکل اصلی، سازمان روش‌شناسی از ابتدا تا انتهاست».
فارس در خبر دیگری به بازتاب صحبت‌های مطرح شده توسط حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدابوالحسن نواب»، رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب در نشست شنبه‌های انقلاب پرداخته است. وی در این نشست که با حضور اسقف اعظم کلیسای شرق آشور ایران، اسقف اعظم داویدیان، رهبر ارامنه کاتولیک ایران، رئیس انجمن کلیمیان تهران، نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی، رئیس کمیسیون روابط عمومی و امور اجتماعی انجمن زرتشتیان و دبیر سی‌وششمین نشست «شنبه‌های انقلاب» در محل تالار ایوان شمس معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران برگزار شد گفته است؛ «در ۱۰ دوره مجلس شورای اسلامی ۵۰ نماینده از ادیان مختلف حضور داشتند. همچنین گفت‌وگو میان ادیان و برگزاری چند نشست ادیانی در سازمان فرهنگ و ارتباطات، گواه دیگری از احترام به حقوق اقلیت‌ها در انقلاب است».
سفر رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی به کشور افغانستان یکی دیگر از خبرهای روز اول دی‌ماه صفحه قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس است. در این خبر به یکی از سخنرانی‌های رییس دانشگاه مذاهب اسلامی در جمع علمای ایالت بلخ در مدرسه سلطانیه شهر مزارشریف پرداخته شده است، حجت‌الاسلام مختاری در این مراسم گفته است: «باید سلاح خشونت را به قلم و تروریسم را به برادری تبدیل کنید. اسلام هرگز دین اسلحه و خشونت نیست، بلکه دین رحمت و محبت است».
از جمله دیگر خبرهای منتشر شده در این صفحه می‌توان به خبر برگزاری مراسم اختتامیه دوازدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن دارالقرآن امام علی(ع) که روز گذشته 30 آذرماه و در قم برگزار شده است، اشاره کرد. مدیر دارالقرآن امام علی(ع) در این مراسم با اشاره به ضرورت تعیین جایزه حدنصاب برای همه مسابقات قرآن گفته است؛ «تقدیر از سه نفر اول مسابقات موجب دلسردی دیگر شرکت‌کنندگان می‌شود و تعیین جایزه حد نصاب راه خوبی برای حل این مشکل است».
این خبرگزاری همچنین گزارش دیدار هفته گذشته جامعه قرآنی با خانواده شهید «سیدمجتبی میرغفاری» از شهدای قرآنی کشورمان را امروز منتشر کرده است. در این گزارش که با تیتر «استعفا از شهرداری برای رفتن به جبهه/ مدتی است دلم برای هیچ‌کس تنگ نمی‌شود» بر روی خروجی قرار گرفته است، به زندگینامه و خصوصیات اخلاقی این شهید والامقام پرداخته شده است.
بارگذاری فایل صوتی تلاوت ترتیل آیات 4 تا 11 سوره مبارکه «حدید» واقع در صفحه 538 قرآن کریم با صدای «شهریار پرهیزکار» از دیگر خبرهای منتشر شده در صفحه قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس در روز اول دی‌ماه است.
تسنیم
صفحه دین، قرآن و اندیشه خبرگزاری تسنیم پیام تشکرآمیز حجت‌الاسلام والمسلمین «بی‌آزار تهرانی» در فضای مجازی از «میثم مطیعی» را بر روی خروجی خود قرار داده است. این پیام تشکر به خاطر همراهی این مداح از حمایت از مردم سیستان و بلوچستان بوده است.
تسنیم همچنین در خبر دیگری به بازدید رئیس سازمان فرهنگی – هنری شهرداری تهران از موسسه علمی – فرهنگی دارالحدیث و دیدار با «آیت‌الله ری‌شهری» مدیر این موسسه اشاره کرده است. بر اساس این خبر «اوحدی» از راه‌اندازی کتابخانه تخصصی حدیث در تهران خبر داده و گفته است؛ «هدف ما از تأسیس چنین کتابخانه‌ای، دسترسی راحت‌تر دانشجویان، پژوهشگران و طلّاب به کتاب‌های قرآنی و حدیثی است.در این خبر آمده است».
این خبرگزاری همچنین به سفر رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی به افغانستان و دیدار با علمای ایلات بلخ در شهر مزار شریف اشاره کرده است و آن را با تیتر «لزوم الگوگیری از سیره پیامبر(ص) در برخورد با مسلمان و غیرمسلمان» بر روی خروجی قرار داده است.
تسنیم نیز امروز اول دی‌ماه گزارش دیدار جامعه قرآنی با خانواده شهید سیدمجتبی میرغفاری که هفته گذشته صورت گرفته است را منعکس کرده است. این خبرگزاری از تیتر «پدر با لباس رزم برای تدفین پیکر پسرش آمد / عاشق تلاوت شعیشع و منشاوی» برای این گزارش استفاده کرده است.
نشست هم‌اندیشی مدیران آستان قدس رضوی با رابطین مناطق و شهرستان‌های آستان قدس رضوی تهران از دیگر رویدادهایی است که خبرگزاری تسنیم امروز به آن پرداخته است. مدیرکل مرکز امور خادمان آستان قدس رضوی در این نشست استان تهران را به عنوان حائز رتبه دوم ثبت نام خادمیاران رضوی معرفی کرده است.
«استاد سبزعلی قاری سی و یکمین کرسی تلاوت تسنیم»، «معرفی برگزیدگان مسابقات دارالقرآن امام علی(ع) + گزارش»، «آبادی زمین و نزول برکات در عصر ظهور» و «راهکار مولوی به مسئولان عصبانیت: جمله خشم از کبر خیزد از تکبر پاک شو» از دیگر عناوین خبری تسنیم در صفحه دین، قرآن و اندیشه روز شنبه اول دی‌ماه است.
ایسنا
خبرگزاری دانشجویان ایران از نامه حجت‌الاسلام والمسلمین «محسن قرائتی» به رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها خبر داده است. در مقدمه این نامه که ایسنا آن را به صورت کامل بر روی خروجی خود قرار داده آمده است؛ «پیرو نامه‌ای که به مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) دادم، مبنی بر اینکه در دانشگاه‌ها افرادی از مراکزی، ویژگی خاصی دارند که می‌توان از آنان استفاه‌هایی کرد، نظیر: دانشجویانی که از ابتدا گزینش شده‌اند (مانند جامعه الصادق)، دانشجویانی که از ابتدا هم گزینش و هم استخدام شده‌اند (دانشگاه امام حسین علیه‌السلام سپاه)، دانشجویانی که هفته‌ای یکی دو روز درس‌های حوزوی می‌خوانند، دانشجویانی که بعد از لیسانس طلبه شده‌اند، دانشجویانی که از خانواده‌های علماء، جانبازان، شهداء، آزادگان و… هستند و گروه‌هایی دیگری که توانایی‌های خاصی دارند و می‌توان از ظرفیت‌های آنان استفاده کرد؛ ایشان موضوع را پسندیده و مسئولیت را به جنابعالی موکول کرده‌اند و چون رونوشتی از دفتر مقام معظم رهبری برای من آمد، فکر کردم باید پیشنهاداتم را فهرست‌وار خدمت شما ارائه بدهم».
ایسنا همچنین در گفت‌وگو با رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم، به آخرین وضعیت درمانی آیت‌الله مومن پرداخته است. در این خبر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفته است؛ «روند درمانی بر روی آیت‌الله مومن توسط تیمی از پزشکان مجرب در حال انجام است و امیدواریم با دعای خیر مردم شاهد بهبود حال ایشان باشیم». گفتنی است آیت‌الله مومن، نائب رئیس مجلس خبرگان رهبری و عضو شورای نگهبان و عضو شورای عالی قضایی‌هستند‌.
«دیدار رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی با علمای بلخ افغانستان» و «هدف دشمنان ناامید کردن مردم نسبت هب انقلاب است» دو عنوان خبری دیگر این خبرگزاری در روز اول دی‌ماه است.
مهر
خبرگزاری مهر در صفحه قرآن و متون دینی از جلسه شرح نهج‌البلاغه «محسن اسماعیلی» از اعضای مجلس خبرگان رهبری گزارش داده است. محسن اسماعیلی در یکصد و چهلمین جلسه شرح و تفسیر نهج‌البلاغه در محل مجموعه فرهنگی سرچشمه، با بیان اینکه مطالعه در خطبه شقشقیه تنها بازخوانی تاریخ نیست، بلکه درس‌آموزی برای امروز و فردا است، تاکید کرده است؛ «در شرح و تفسیر خطبه شقشقیه می‌خواهیم ببینیم که چه اموری در زمام‌داران قابل چشم‌پوشی است، چه چیزهایی قابل نقد است و ادب نقد و آداب آن چیست».
گردهمایی اساتید و معلمان قرآن استان سمنان یکی دیگر از خبرهای منتشر شده خبرگزاری مهر در روز اول دی‌ماه است. مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان در این گردهمایی درباره نقش‌آفرینی فعالان قرآنی در چهلمین سالگرد انقلاب، گفته است؛ «فعالان دینی دستاوردهای قرآنی انقلاب اسلامی را در استان تبیین کنند».
مهر همچنین از برگزاری آزمون هفتمین دوره ارزیابی قاریان و مدرسان قرآن کریم خبر داده است. بر اساس آنچه در این خبر آمده است، آزمون این دوره با حضور۱۳۴ نفر از راه‌یافتگان به این مرحله شامل ۴۵ نفر در بخش مدرسان و ۸۹ نفر در بخش قاریان برگزار شده است. نتایج نهایی هفتمین دوره ارزیابی قاریان و مدرسان قرآن کریم، نیمه اول اسفندماه سال جاری از طریق پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی قرآن به نشانی www.quranshora.ir اعلام خواهد شد.
ایرنا
صفحه معارف خبرگزاری جمهوری اسلامی تنها گزارش انتشار یافته تا زمان تهیه این گزارش (ساعت 14) را به نقد کتاب «رحمت نبوی، خشونت جاهلی» اختصاص داده است. در بخشی از این مطلب آمده است؛ «مرور تاریخ زندگی و رسالت پیامبر(ص) از دریچه حساس نحوه مواجهه با مخالفان، نوری تازه به پستویی پُرآشوب و کم‌تحقیق می‌اندازد؛ پستویی که مملو از دشمنی‌های مغرضانه و دوستی‌های نامحققانه است که هر دو فاقد حد معقولی از بی‌طرفی پژوهشی هستند و در این میانه، کتاب صابر اَداک نمونه‌ای در خور مطالعه است».
باشگاه خبرنگاران جوان
صفحه قرآن و عترت باشگاه خبرنگاران جوان از برگزاری آزمون ارزیابی قاریان و مدرسان قرآن کریم خبر داده و در خبر دیگری به صحبت‌های مدیر دارالقرآن امام علی(ع) در مراسم اختتامیه دوازدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن درالقرآن امام علی(ع) که روز گذشته در قم پایان یافته اشاره داشته است. این خبرگزاری نیز صحبت‌های «مرتضی نجفی قدسی» در مورد میزان جوایز نفرات برگزیده و بحث حمایت از نخبگان قرآنی را بیش از همه برجسته کرده است.
پوشش سفر رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی به افغانستان و دیدار با علمای ایالت بلخ و نیز جلسه شرح نهج‌البلاغه «محسن اسماعیلی»، عضو مجلس خبرگان رهبری از دیگر خبرهای منتشر شده در باشگاه خبرنگاران جوان است که دیگر خبرگزاری‌ها نیز به آن پرداخته‌اند.
از دیگر عناوین خبری این خبرگزاری در صفحه قرآن و عترت می‌توان به «امام زمان(عج) در نامه‌ای به شیخ مفید درباره شیعیان چه فرمودند + فیلم»، «برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی در آستان امامز‌اده اسماعیل»، «زندگینامه شهید کوچک حسنی» و «شرکت در مجلس دانشمندان چه تأثیراتی دارد» اشاره کرد.
ایبنا
خبرگزاری کتاب ایران در صفحه دین به رونمایی از کتاب «شیوه‌های آماده‌سازی و پرورش کلام» اشاره کرده است. رونمایی از این کتاب طی مراسمی با حضور معاون تبلیغی حوزه‌های علمیه و رئیس و معاونین و مدیران موسسه «امیر بیان»، در شهر قم برگزار شده است.
ایبنا همچنین به انتشار جدیدترین فصلنامه نقد کتاب «قرآن و حدیث» از سوی موسسه خانه کتاب اشاره کرده است. نقد و بررسی جنسیت و زبان قرآن، تاثیر جریان‌های سیاسی خلفا، زندیقان، غالبان بر تفسیر مفسران قرآن کریم و نقد و بررسی و معرفی ده‌ها عنوان کتاب این حوزه از مطالب دوازدهمین شماره این فصلنامه است.
گشایش نمایشگاه کتاب با موضوع قرآن و عترت در تاکستان و گفت‌وگو با مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد استان قزوین از دیگر خبرهای منتشر شده در این خبرگزاری در روز اول دی‌ماه است.
میزان
خبرگزاری میزان نیز در صفحه دین و اندیشه به نقل از رویترز پرکاربردترین لغت مورد جستجوی مردم در دیگشنری که هر سال صورت می‌گیرد را معرفی کرده است. بر اساس این خبر کلمه «عدالت» بیشترین مراجعه را داشته است.
این خبرگزاری همچنین گزارشی از جلسه درس اخلاق آیت‌الله‌العظمی جوادی آملی منتشر کرده است. در بخشی از این گزارش می‌خوانیم؛ «حضرت آیت‌الله‌العظمی جوادی آملی به نقل از بنیاد بین‌المللی علوم وحیانی اسراء، در جلسه درس اخلاق این هفته خود به ادامه شرح کلمات قصار حضرت امیرعلیه‌السلام در نهج‌البلاغه پرداختند و بیان داشتند: در چهل و هشتمین کلمه از کلمات حکیمانه، حضرت فرمود: «الظَّفَرُ بِالْحَزْمِ وَ الْحَزْمُ بِإِجَالَةِ الرَّأْی وَ الرَّأْی بِتَحْصِینِ الْأَسْرَارِ»؛ فرمود: اگر کسی بخواهد پیروز بشود ناچار است اهل حزم باشد. حزم و و حزام به این بَند و کمربندی که نمی‌گذارد بیگانه وارد حریم انسان شود و آشنا از حریم انسان خارج شود، می‌گویند».
«ریشه علاقه به بازی در کودکان»، «چطور در دنیا و آخرت پست می‌شویم» و «هرگز دعا نمی‌کنم» از دیگر مطالب خبری منتشر شده در این خبرگزاری است.

انتهای پیام 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فعالیت های قرآنی اخبار معارفی تحلیل قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۶۵۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون‌ آموزگاری»

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نتایج آزمون آموزگاری هفته گذشته (سوم اردیبهشت) اعلام شد و در حالی که قرار بود امکان بارگذاری مدارک معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت از پنجم اردیبهشت امکان‌پذیر شود، اما بدلیل عدم فعال شدن سامانه، این امر با تاخیر و از امروز آغاز شد.

اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگاری سال ۱۴۰۳ وزارت آموزش‌وپرورش سوم اردیبهشت اعلام شد که بنابر اظهارات معاون وزیر آموزش و پرورش، سه برابر ظرفیت جذب در آموزش و پرورش، در آزمون پذیرفته شده‌اند که این افراد برای مرحله «ارزیابی تکمیلی» و گزینش می‌توانند از امروز (هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳) با مراجعه به درگاه بخش جذب و استخدام (کارا) نسبت به تکمیل نمون‌برگ‌ها و بارگذاری کلیه اسناد و مدارک مورد نیاز در سامانه اقدام کنند. 

پیش از این اعلام شده با پایان فرآیند «ارزیابی تکمیلی»، اواسط خردادماه نیز «نتایج قطعی» و نهایی آزمون توسط سازمان سنجش اعلام و در نهایت حدود ۲۸ هزار نفر به کادر آموزشی در دوره ابتدایی اضافه خواهند شد.

ارزیابی تکمیلی و گزینش شامل بررسی مدارک و مستندات خوداظهاری ثبت‌نام، معاینات پزشکی، بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش، سنجش و ارزیابی تکمیلی است.

مراحل بررسی مدارک، معاینات پزشکی، سنجش و ارزیابی تکمیلی و گزینش

مرحله اول: داوطلب لازم است در زمان تعیین شده در بخش تذکر مهم، با ورود به سامانه جذب و استخدام (کارا) در کارپوشه تعریف شده برای وی، نسبت به تکمیل نمون‌برگ‌ها و بارگذاری کلیه اسناد و مدارک لازم اقدام کند. بدیهی است عدم مراجعه و یا عدم تکمیل نمون‌برگ‌ها در زمان مقرر به منزله انصراف تلقی خواهد شد. بر این اساس داوطلب از فرایند استخدام در آموزش و پرورش حذف خواهد شد.

همچنین با توجه به این‌که مقرر است تکمیل نمون‌برگ اطلاعات فردی داوطلبان جهت بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش از طریق سامانه جذب و استخدام (کارا) انجام گیرد؛ ضروری است پس از انتشار اسامی در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور در زمان تعیین شده به سامانه مذکور مراجعه نموده و نسبت به تکمیل دقیق نمون‌برگ اطلاعات فردی و بارگذاری مدارک مورد نیاز شامل عکس پرسنلی، تصویر تمامی صفحات شناسنامه و تصویر کارت ملی، تصویر آخرین مدرک تحصیلی، تصویر مدارک مربوط به کسب مقام یا رتبه‌های علمی، فرهنگی و هنری، ورزشی، قرآنی و ... تصویر گواهی معتبر اشتغال در آموزش و پرورش، تصویر سوابق ایثارگری داوطلب و خانواده درجه یک و تصویر سوابق فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی در نهاد‌های انقلابی و امور عام‌ُالمنفعه مانند بسیج و ... اقدام کنند.

بدیهی است عواقب ناشی از عدم تکمیل و یا ارسال ناقص فرم مزبور و همچنین عدم ارسال مدارک مورد نیاز در زمان مقرر، متوجه داوطلب خواهد بود.

ضروری است از کاربرگ اطلاعات فردی تکمیل شده یک نسخه پرینت تهیه شده و ضمن الصاق یک قطعه عکس پرسنلی به آن، پرینت مزبور در مرحله بررسی اسناد و مدارک تحویل همکاران گزینش‌گر مستقر در محل شود.

مرحله دوم: داوطلب معرفی شده (واجد شرایط) می‌بایست جهت تصدیق و تأیید اسناد و مدارک خوداظهاری زمان ثبت‌نام در آزمون و بررسی سوابق و فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی که در سامانه جذب و استخدام (کارا) بارگذاری نموده است و همچنین بررسی ویژگی‌های جسمانی و روانی (معاینات پزشکی)، مطابق زمان تعیین شده در سامانه جذب و استخدام (کارا) به مراکز تعیین شده از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان مربوطه مراجعه نماید. به داوطلبان توصیه می‌شود به منظور تسریع در امور فرایند بررسی، در مهلت تعیین شده برای پیگیری امور مربوطه مراجعه کنند.

مرحله سوم: پس از طی اقدامات مربوطه در مراحل قبل و دریافت معرفی نامه عکس‌دار از کارگروه مرحله دوم، داوطلب می‌بایستی با در درست داشتن پرینت کارنامه اولیه صادره از سازمان سنجش آموزش کشور و کارت ملی، طبق زمان تعیین شده در کارپوشه داوطلب در سامانه جذب و استخدام (کارا)، جهت سنجش و ارزیابی تکمیلی به حوزه ارزیابی تعیین شده مراجعه کند.

تذکر: با توجه به این‌که سنجش و ارزیابی تکمیلی در حوزه‌های ارزیابی به صورت گروهی انجام می‌گیرد، عدم مراجعه داوطلب در روز، ساعت و تاریخ تعیین شده، به منزله انصراف تلقی خواهد شد. ساعت مراجعه در حوزه‌های سنجش و ارزیابی تکمیلی نوبت صبح ۶:۳۰ و در نوبت بعدازظهر ساعت ۱۳:۰۰ است.

مرحله چهارم: داوطلب مکلف است بعد از انجام مرحله اول، برای انجام فرایند گزینش، مطابق زمان تعیین شده توسط هسته گزینش استان از طریق سامانه جذب و استخدام (کارا) جهت بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش به محل تعیین شده، مراجعه کنند.

نکته: با توجه به مفاد دفترچه آزمون، عدم مراجعه داوطلب در مهلت مقرر برای فرایند ارزیابی تکمیلی و زمان تعیین شده برای حضور داوطلب برای هر یک از مراحل فوق‌الذکر، به منزله انصراف از استخدام در آموزش و پرورش تلقی خواهد شد.

مدارک امتیازآور

۱۰) عناوین مدارک امتیازآور مربوط به سوابق و فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی بر اساس اصلاحات دفترچه آزمون به شرح زیر آماده شود:

ـ کسب مقام در مسابقات و رویداد‌های معتبر علمی، ادبی، فرهنگی، هنری، ورزشی، تربیتی، آموزشی و فناوری 
ـ مستندسازی تجربیات و سوابق تدریس و فعالیت در مراکز آموزش عالی، گروه‌های جهادی، مدارس، مراکز فرهنگی، تربیتی و تحقیقاتی با ارائه مدارک معتبر از مراجع ذیربط و بیمه
ـ گواهی معتبر مهارت‌ها و رتبه‌های علمی، ادبی، فرهنگی، هنری، ورزشی، تربیتی، آموزشی و فناوری
ـ تقدیرنامه‌های مرتبط در سطح (امتیاز بر اساس سطوح کسب تقدیرنامه)

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نماینده ولی فقیه : برخی برای حج ۳۰ سال در نوبت خواهند ماند / برخی از کسانی که برای حج سپرده‌گذاری کرده‌اند چشمشان به کعبه نمی‌افتد و از دنیا می‌روند
  • برخی برای حج ۳۰ سال در نوبت خواهند ماند | برخی از آنها چشمشان به کعبه نمی‌افتد و از دنیا می‌روند!
  • برخی برای حج ۳۰ سال در نوبت خواهند ماند!
  • اعلام حوزه‌های آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • حنجره خود را در کرسی های تلاوت قرآن در سرزمین وحی، وقف خدا کنید
  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: غافلگیری ایران در زمان عملیات نبود، در راهبرد و تاکتیک بود
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون‌ آموزگاری»
  • برگزاری آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده