Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@11:20:14 GMT

آنونس فیلم سینمایی «جن زیبا» + فیلم

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۶۵۹۰۹

‍‍‍‍‍‍

رکنا: درآستانه اکران عمومی ، آنونس فیلم سینمایی «جن زیبا» به کارگردانی بایرام فضلی و تهیه کنندگی مهرداد فرید رونمایی شد.

حجم ویدیو: 6.13M | مدت زمان ویدیو: 00:01:03

درآستانه اکران عمومی ، آنونس فیلم سینمایی Movie «جن زیبا» به کارگردانی بایرام فضلی و تهیه کنندگی مهرداد فرید رونمایی شد.

این فیلم همزمان در ترکیه و جمهوری آذربایجان نیز به نمایش در می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نورگل یشیلچای ، فرهاد اصلانی ، محرم زینال زاده ، لیلا زارع و... بازیگران فیلم هستند.

در خلاصه داستان فیلم آمده : یدالله یک سال است زنش را از دست داده و حالا غمگین است. او شبها در خانه بزرگ و قدیمی اش تنهاست تا این که اتفاق جدیدی برایش رخ می دهد.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

آخرین تصاویر از باقری درمنی لحظاتی قبل از اعدام آخرین گفتگو با باقری درمنی دقایقی قبل از اعدام +فیلم سهیل مرا به همخوابی با دوستانش می فرستاد / نوشین قبل از اعدام چه گفت ؟ تجاوز وحشتناک پسر همسایه به دختر7 ساله با لوله آب ! باقری درمنی اعدام شد مستوره عاشق همسرم شده بود برای همین آن کار شیطانی را انجام داد دام الینا مقابل باشگاه های ورزشی برای پسران خوشتیب و پولدار تهرانی+ عکس سلطان قیر چگونه اعدام شد ؟ / سرنوشت 5 همدست حمید رضا باقری درمنی چه شد؟ + تصاویر رفتار بد زن مو طلایی باعث شد سرش از تنش جدا شود+ عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا بخشش فرید در یک قدمی چوبه دار+ عکس نامادری در حسرت فرزند 2 کودکش را به قتل رساند+ عکس شلیک موشک‌های ایرانی بیخ گوش ناو هواپیمابر امریکا شلیک مرگبار در اندیمشک/ صورت مرد 35 ساله متلاشی شد ! قتل دختر تهرانی به خاطر یک لپ تاپ+ عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: فیلم سینمایی Movie فیلم فیلم سینمایی فیلم اکران جن رونمایی عکس فیلم زن جوان خانواده قتل خودکشی در خیابان همسرش مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۶۵۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل دوم عثمان دمبله به لوریان روی حرکت تکنیکی زیبا و پاس کیلیان ام باپه (لوریان 0-3 پاری سن ژرمن)

پاری سن ژرمن با کسب بردی پر گل مقابل لوریان، حالا در یک قدمی کسب دوازدهمین قهرمانی خود در لیگ فرانسه قرار گرفته است. گل سوم پاری سن ژرمن روی حرکت انفرادی زیبای ام باپه خلق شد.

دانلود (11.2MB)

دیگر خبرها

  • تصاویر | ایران زیبا؛ چهارمحال و بختیاری
  • لذت یک روز تعطیل در دل طبیعت زیبا
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • ۶ اردیبهشتِ زیبا؛ روز زیبای سنه نازار
  • حکیم یا بردپیت؟
  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • تصاویری زیبا و خیره‌کننده از «ماه صورتی» در سراسر جهان + تصاویر
  • تصاویری زیبا از ایجاد یک دریاچه در کویر تل شیطان (فیلم)
  • گل دوم عثمان دمبله به لوریان روی حرکت تکنیکی زیبا و پاس کیلیان ام باپه (لوریان 0-3 پاری سن ژرمن)
  • تصاویری زیبا از ایجاد یک دریاچه در کویر «تل شیطان» پس از بارش فراوان باران