Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ «بهرام قاسمی» روز شنبه در پاسخ به ایرنا که چرا وزارت امور خارجه دست به اقدام متقابل مبنی بر اخراج دیپلماتهای آلبانی در ایران نزده است، گفت: ما روز پنج شنبه اعتراض خود را از طرق مقتضی به طرف آلبانی اعلام کردیم اما دولت آلبانی در ایران سفارتخانه و دفتر و مرکز دیپلماتیک ندارد و لذا امکان احضار سفیر یا نماینده البانی در تهران برای اخراج و یا اعتراض در تهران را نداشتیم و مراتب اعتراض جدی خود را از کانال های دیگری انجام دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: جمهوری اسلامی از دهه 70 و بعد از تحولات داخلی در آلبانی، سفارت جمهوری اسلامی در این کشور را راه اندازی کرد اما با توجه به اینکه آلبانی کشوری بسیار کوچک و در ان هنگام و حتی بعدا از وضعیت بد اقتصادی رنج می برد، این کشور نمی توانست در ایران سفارتخانه دایر نماید.
سخنگوی وزارت امور خارجه در عین حال گفت: کشورها در راه اندازی سفارت یا دیگر دفاتر کنسولی و یا اقتصادی خود دلایل و مسائل مختلفی از جمله مسائل مالی و اقتصادی را مد نظر قرار می دهند.
به گزارش ایرنا، آلبانی پنج شنبه هفته گذشته تحت فشار دولت آمریکا و سرویس امنیتی رژیم صهیونیستی و با همکاری برخی گروه های تروریستی ضد ایرانی دو دیپلمات ایرانی را از این کشور اخراج کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه رفتار غیرقابل توجیه دولت آلبانی را محکوم و غیرقابل قبول عنوان کرد و گفت: این اقدام در ادامه سناریوهای قبلی برای تخریب روابط ایران و اروپا در برهه حساس کنونی صورت گرفته است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۶۵۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) سخنگوی وزارت خارجه: سلاح هسته‌ای اساساً در دکترین نظامی ایران جایگاهی ندارد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی منبع: فارس

دیگر خبرها

  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران نیستیم
  • مردم آلبانی استرداد و خروج اعضای گروهک منافقین را از دولت خود مطالبه کنند
  • وزارت خارجه آمریکا ایران را به نقض حقوق بشر متهم کرد
  • ویدیوی تبلیغی وزارت خارجه اسرائیل از حمله ایران!
  • وزارت خارجه آمریکا باز هم ایران را به نقض حقوق بشر متهم کرد
  • پرسودترین و پرزیان‌ترین شرکت‌ های دولتی مشخص شدند | سقف پرداخت حقوق در شرکت های دولتی چقدر است؟
  • (ویدیو) سخنگوی وزارت خارجه: سلاح هسته‌ای اساساً در دکترین نظامی ایران جایگاهی ندارد
  • ببینید | روایت سخنگوی وزارت خارجه از محتوای پیام‌های جدید آمریکا به ایران
  • سخنگوی وزارت امور خارجه: پاسخ موشکی ایران قانونی و مشروع بود/ به هر اقدام متجاوزانه‌ای از هر مبدایی پاسخ قاطع و قوی‌تر خواهیم داد/ شیء کوچک و ریزپرنده به دنبال اقدام ایذایی بود که توسط پدافند ایران مورد هدف قرار گرفتند
  • دیپلمات بازنشسته آمریکایی: ایرانیان حمله خود را در اوج دقت و بسیار فوق العاده انجام دادند (فیلم)