Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@14:17:42 GMT

تسهیل ارائه خدمات با مشارکت بخش دولتی و خصوصی

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۶۶۲۳۴

تسهیل ارائه خدمات با مشارکت بخش دولتی و خصوصی

تهران - ایرنا - مدیر اجرایی پانزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی و صنایع وابسته از مشارکت بخش های دولتی ، عمومی و خصوصی برای تسهیل خدمات رسانی مطلوب به مخاطبان این نمایشگاه خبر داد.

کوروش مالمیر عصر شنبه در گفتگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا با اشاره به جزئیات این همکاری افزود: در راستای رویکرد توسعه دولت الکترونیک ،کارشناسان دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی علاوه بر معرفی سامانه تبلیغات که با هدف ارائه خدمات بهتر و مناسب‌تر به متقاضیان تاسیس کانون‌های تبلیغاتی طراحی شده است، پاسخ گوی بازدیدکنندگان و فعالان این حوزه نیز خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: بر همین اساس، سازمان زیباسازی شهرداری تهران با مشارکت در برگزاری نمایشگاه پانزدهم تبلیغات و بازاریابی علاوه بر معرفی نهادهای وابسته مانند مرکز تحقیقات و انتشارات شهری، به پاسخ گویی فعالان حوزه خدمات زیباسازی شهری و کانون‌های آگهی و تبلیغاتی که در زمینه رسانه‌های شهری فعال هستند، خواهد پرداخت و هم‌چنین، فضاهای شهری مناسب را به اطلاع‌رسانی درباره برگزاری نمایشگاه اختصاص خواهد داد.
مالمیر خاطرنشان کرد: پانزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته که با حمایت و همکاری دفتر تبلیغات وزارت ارشاد توسط شرکت آوین افراز برگزار می شود، فعالان صنعت تبلیغات سراسر کشور را با هدف ارائه تجارب تخصصی و حرفه ای تبلیغات در کنار حضور شرکت های تبلیغاتی خارجی، در این نمایشگاه گرد هم آورده است.
وی اضافه کرد: کارشناسان حوزه تبلیغات ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها از سراسر کشور میهمان نمایشگاه تبلیغات خواهند بود و با روشهای نوین تبلیغاتی و شرکتهای فعال در این زمینه آشنا خواهند شد.
مدیر اجرایی پانزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی و صنایع وابسته از آماده سازی تمامی زمینه ها و زیرساخت های لازم برای هرچه باشکوهتر برگزار شدن این نمایشگاه خبر داد و افزود: باید دست در دست همه بتوانیم ظرفیت ها و توانمندیهای کشور را با استفاده از ابزارهای مختلف معرفی و در دراختیار مخاطبان و علاقه مندان قرار دهیم.
وی در عین حال تصریح کرد: بدون شک جمهوری اسلامی ایران در این زمینه همواره حرفها و ظرفیت های فراوانی را برای ارائه و نمایش دارد که همزمان با برگزاری این رویداد بزرگ در معرض دید مخاطبان گذاشته خواهد شد.

** دیماه و سه رویداد بزرگ حوزه رسانه و تبلیغات
به گزارش ایرنا، دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، برگزاری متمرکز 3رویداد بزرگ تبلیغاتی را در دی ماه امسال، در راستای سیاست‌ها و برنامه‌های خود برای همراهی با فعالان حوزه تبلیغات در دستور کار قرار داده است.
براین اساس ،همایش سراسری کارشناسان تبلیغات استان‌ها 12 و 13 دی ماه با حضور محمد سلطانی‌فر معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف بازآموزی و دانش‌افزایی قوانین و مقررات و آشنایی با سامانه الکترونیک تبلیغات برگزار می‏ شود.
پانزدهمین نمایشگاه بین‏ المللی تبلیغات و بازاریابی در محل دائمی نمایشگاه بین‏المللی تهران از 12 تا 15 دی ماه، کانون‏های آگهی و تبلیغاتی، ارائه‏کنندگان خدمات و تولیدکنندگان کالاهای تبلیغاتی را گرد هم می‌آورد و هم‌زمان با آن نیز چهارمین جشنواره تبلیغات ایران توسط موسسه آرمان روابط عمومی برگزار می‏ شود.
کانون‌ها و شرکت‌های آگهی و تبلیغاتی در نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی، دانش و تجربه خود را در تولید و بازاریابی کالاها ، خدمات و تبلیغات به اشتراک خواهند گذاشت و تشکل‏های صنفی کانون‌های تبلیغاتی استان‌ها، زیرمجموعه‌هایی از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و نیز شهرداری‌ها در کنار حضور شرکت‌های تبلیغاتی خارجی، هم‌افزایی تازه‌ایی را تجربه خواهند کرد.
چهارمین جشنواره تبلیغات ایران با شعار حمایت از تولید کالای ایرانی در 12 دی ماه برگزار خواهد شد و آثار و فعالیت‌های تبلیغاتی ارسالی مرتبط با تولید کالای ایرانی که مورد توجه سیاست‌گزاری‌های اقتصاد مقاومتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است به طور ویژه به عنوان شاخص داوری این جشنواره مورد بررسی و داوری قرار خواهد گرفت.
وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای دولتی؛ شرکت‌ها و مؤسسات صنعتی و بازرگانی دولتی و غیردولتی؛ بانک‌ها، مؤسسه‌های اعتباری، مالی، لیزینگ‌ها و شرکت‌های تأمین سرمایه، بیمه‌ها و شرکت‌های خدمات بیمه‌ای، مؤسسه‌ها، سازمان‌ها و کانون‌های تبلیغاتی، مشاوران تبلیغات و مؤسسات تحقیقات، رسانه‌های فعال در حوزه آگهی و تبلیغات و علاقه‏ مندان از مخاطبان اصلی جشنواره تبلیغات ایران هستند.
فراهنگ ** 1355 ** 1418

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي رسانه جشنواره تبليغات بخش خصوصي و دولتي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۶۶۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد از گشایش یک جایگاه عرضه سوخت مایع در این استان خبر داد و گفت: با راه‌اندازی جایگاه سوخت اختصاصی «دنا»، شمار جایگاه‌های عرضه سوخت مایع این استان به ۳۷ باب رسید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد، سالار خشایی بیان کرد: این جایگاه برای رفاه همشهریان و خدمات‌رسانی مطلوب‌ به هموطنان در مرکز استان به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: جایگاه اختصاصی عرضه سوخت «دنا» با مشارکت بخش خصوصی ساخته شده و دارای ۶ تلمبه و ۱۲ نازل عرضه فرآورده‌های نفتی است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر لزوم بهینه‌سازی مصرف انواع فرآورده‌ نفتی تأکید کرد: این جایگاه در زمینی به مساحت حدود یک هزار و ۶۰۰ مترمربع و با ۱۵۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری واقع در ورودی شهر یاسوج به سمت فلکه جهاد، نرسیده به فرودگاه یاسوج به‌صورت رسمی راه‌اندازی و با افتتاح آن برای ۱۰ نفر به‌صورت مستقیم اشتغال ایجاد شد.

خشایی توسعه خدمات، ایجاد اشتغال، کاهش مسیرهای سوخت‌رسانی به خودروها و استفاده از توان بخش خصوصی را از مهم‌ترین اهداف احداث توسعه مجاری عرضه برشمرد و از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای ساخت جایگاه‌های عرضه سوخت جدید در سطح استان به‌منظور ایجاد رفاه حال همشهریان و خدمات‌رسانی مطلوب‌تر دعوت به همکاری کرد.

دیگر خبرها

  • لزوم همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی برای توسعه گردشگری اردبیل
  • ارائه ۵ محصول زنجیره ارزش راهبردی استان کرمان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود
  • دولتی‌ها به جای رقابت، نظارت کنند
  • چگونگی مردمی‌سازی توسعه بالادست صنعت نفت و گاز با توان بخش خصوصی و سرمایه‌های خرد مردمی
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • کارآفرینان با مشارکت اتاق بازرگانی مشارکت فعالانه مردم در اقتصاد را زمینه سازی کنند
  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه