Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@06:22:06 GMT

آمل قهرمان مسابقات پاورلیفتینگ مازندران شد

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۶۶۳۱۲

آمل قهرمان مسابقات پاورلیفتینگ مازندران شد

تیم آمل در مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی مازندران که به میزبانی آمل برگزار شده بود، به مقام قهرمانی رسید. ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۲ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آمل، در پایان این مسابقات که با رقابت 130 ورزشکار از شهرهای مازندران در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان وجوانان در سالن خوش سیما شهرستان آمل برگزار شد، تیم آمل در مجموع هر سه بخش مقام قهرمانی را از آن خود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رده سنی نوجوانان تیم ساری با 52 امتیاز، بهشهر با 45 و آمل با 40 امتیاز به ترتیب بر سکوی اول تا سوم رقابت ها ایستادند. همچنین در رده سنی جوانان، تیم بابل با 66 امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت و تیم های آمل با 52 و چالوس با 46 امتیاز در رده های بعدی قرار گرفتند.

در رده بزرگسالان این مسابقات تیم های آمل، خورشید آسمان آمل و محمودآباد به ترتیب با کسب 71، 69 و 38 امتیاز سکوی های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند و جام اخلاق این دوره از مسابقات هم به شهرستان آمل اهدا شد.

برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی فیتنس، بدنسازی و مکمل‌های ورزشی در تهرانگزارش تمرین پرسپولیس|تمرینات اختصاصی کامیابی‌نیا در روز غیبت بیرانوند/ بدنسازی نعمتی و مصلح زیر نظر مارکوآغاز تمرینات بدنسازی پادوانی در برزیل

برترین‌های این مسابقات در قالب تیم منتخب پاورلیفتینگ مازندران به مسابقات قهرمانی کشور که 15 دی ما امسال در تهران برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/ن

 

R41358/P1361/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۶۶۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ نشان طلای پیکار‌های انتخابی تیم ملی،برای کاراته کا‌های استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در وزن منهای ۵۵- کیلوگرم رده سنی بزرگسالان محمدرضا غفوری ورکی از مازندران و بهنام دهقان زاده از تهران قهرمان و نایب قهرمان شدند و امیرحسین رمضان زاده و شاهرخ نجفی هر دو از مازندران، مشترک در رده سوم ایستادند.

در وزن منهای ۶۰- کیلوگرم محمدرضا اسمعیل خانی کاراته کای کبودراهنگی استان همدان بر سکوی قهرمانی ایستاد، شهداد پور سلیمانی از تهران نایب قهرمان شد و ایوب ایوبی نژاد از قزوین و معید محمدمقضی از اصفهان مشترک سوم شدند.

در وزن منهای ۶۷- کیلوگرم امیررضا برزویی از کرمانشاه و سورنا مرادی از خوزستان در دره‌های نخست و دوم ایستادند و هادی کیانی از آذربایجان غربی و نوید رنجبر ورندی از مازندران مشترک در رده سوم قرار گرفتند.

در وزن منهای ۷۵- کیلوگرم هم مهدی شهگل از همدان قهرمان شد، مرتضی نعمتی از قم به مقام دوم رسید و سامان عدالتی از البرز و حامد اکبری از مازندران مشترک سوم شدند.

رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در رده‌های سنی مختلف دختران و پسران از ۲۶ فروردین به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در حال برگزاریست.

دیگر خبرها

  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ امروز: ایران - افغانستان در گام نخست
  • مقام سوم نماینده شطرنج گیلان در لیگ برتر کشور
  • آخرین شانس پرسپولیس برای قهرمانی ۷۰ امتیازی
  • ۲ نشان طلای پیکار‌های انتخابی تیم ملی،برای کاراته کا‌های استان همدان
  • قهرمانی تیم نفت تهران در لیگ برتر شطرنج مردان کشور
  • ایران قهرمان کشتی فرنگی قهرمانی آسیا شد
  • قهرمانی زودهنگام تیم نفت تهران در لیگ برتر شطرنج آقایان
  • قهرمانی مقتدرانه و زودهنگام تیم نفت تهران در لیگ برتر شطرنج آقایان کشور
  • کشتی فرنگی ایران مقتدرانه قهرمان آسیا شد
  • کشتی فرنگی ایران قهرمان آسیا شد