Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عملیات بانکی بانک ایران زمین در مراسم تجلیل و تقدیر از همکاران بازنشسته در مدیریت بازرسی حضور و با تاکید بر ثمرات مثبت حضور و انتقال تجربه این افراد به نیروهای جوان اظهار داشت: بخش بزرگی از موفقیت‌های کسب شده در بانک را باید مرهون زحمات و تلاش‌های بی دریغ بازنشستگان دانست.

به گزارش صدای ایران هادی قدیمی معاون عملیات بانکی با اشاره به این نکته که بازنشستگان شبکه بانکی میراث ارزشمندی هستند که ما پیشرفت خود را مرهون تلاش‌های آنها می‌دانیم، گفت: در این سال‌ها با تلاش این عزیزان توانسته ایم نسل جوان را آماده پذیرش مسئولیت‌های خطیر و بزرگ کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز نیروهای جوان ما به لطف این عزیزان ضمن آمادگی برای قبول مسئولیت‌ها ، به افرادی با تجربه و قابل اعتماد برای سیستم تبدیل شده‌اند.
وی افزود: خانواده بزرگ بانک ایران زمین از بازنشستگان عزیز انتظار دارد، این بانک را همواره به عنوان خانه خود بدانند و هیچگاه ما را از رهنمودهای خود محروم نسازند.
قدیمی در بخشی از سخنان خود از بخش منابع انسانی خواست شرایط را طوری فراهم کند که انتقال تجربیات بازنشستگان به عنوان گنجینه های نیروی انسانی در راستای ایجاد فرصتی مضاعف برای ارتقای بهره وری نیروهای جوانان ایجاد شود.
در این مراسم که با حضور معاون عملیات بانکی، مدیر امور بازرسی و جمعی از همکاران و پیشکسوتان برگزار شد، ضمن قدردانی از زحمات این عزیزان در سال‌های گذشته با تعدادی از آنها خداحافظی شد.
در پایان در جمعی صمیمی و تاثیر گذار با اهدای گل و هدیه از تلاش‌های همکاران بازنشسته تقدیر و تشکر شد.



منبع: صدای ایران

کلیدواژه: بانک بانک ایران زمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۶۶۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۵ هزار معلم بازنشسته و شاغل در جنوب استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ صفایی تعداد معلمین بازنشسته و شاغل شهرستان‌های کنگان، دیر، جم و عسلویه را حدود پنج هزار نفر عنوان کرد.

وی با اشاره به نقش معلم در تعلیم و تربیت و همچنین پرورش نسل‌های آینده، تجلیل از آنان را وظیفه همه آحاد جامعه دانست.

دیگر خبرها

  • گزارش عملیات اجرایی سیاست پولی
  • ۱۰۰ قطعه زمین به کارگران فاقد مسکن تنگستان اهدا می‌شود
  • طنین زنگ سپاس معلم در مدارس آبادان
  • تجلیل از کارگران نمونه شهرداری بندرعباس
  • توسعه کشور بدون تلاش کارگران میسر نیست
  • تقدیر از معلمان نمونه و بازنشسته
  • تجلیل از ۷۴ نفر از معلمان نمونه اسفراین
  • تجلیل از ۵ هزار معلم بازنشسته و شاغل در جنوب استان بوشهر
  • عملیات وعده صادق شمشیر زهرآگین بر قلب دشمن نشست
  • رونمایی از آثار ۱۳ معلم مولف در مراسم تکریم مقام معلم