Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ در این کنگره که مهمانان کشوری و لشکری حضور داشتند، سرهنگ جعفرزاده، جانشین بسیج دانش‌آموزی با اشاره به اهمیت و ضرورت حفظ یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز گفت: ما تکلیف خود را به شهدا انجام نداده‌ایم.
سرهنگ جعفرزاده با اشاره به دشمنی دشمنان در شبهه‌افکنی و تخریب اعتقادات جوانان و نوجوانان این کشور افزود: گرامی‌داشت یاد و خاطره دانش‌آموزان شهید می‌تواند یکی از ابزارهای مقابله با هجمه‌های دشمنان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین در این مراسم، امیر سرتیپ دربندی با اشاره به رشادت‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام گفت: دبیرستان شهید کشوری که 25 شهید دارد، حتما جانباز و آزاده نیز دارد و باید به جانبازان و آزادگان نیز توجه کرد.
امیر سرتیپ دربندی با اشاره به حمایت‌های همه دنیا از رژیم بعث صدام، افزود: همه دنیا در مقابل ایران اسلامی بوده‌اند. شرق و غرب و تمام کشورها و ابرقدرت‌های دنیا از رژیم بعث عراق حمایت کرده‌اند و او را به تمام تجهیزات و ادوات جنگی مجهز کرده‌اند، لذا صدام مردی نبود که جرئت جنگ با ایران را داشته باشد. زیرا ایران در طول 8 سال جنگ تحمیلی که در دنیا سابقه‌ای نداشته است که یک کشور در مقابل همه دنیا مقاومت کند، یک وجب از خاک خود را به دشمن نداد و این حاصل نمی‌شد، مگر با رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های رزمندگان سپاه و ارتش و بسیج و همه مردم این سرزمین سرافراز.
امیر سرتیپ دربندی با اشاره به عملیات‌ مختلف و موفقیت‌آمیز رزمندگان گفت: یکی از بی‌نظیرترین عملیات هوایی دنیا حمله به پادگان اچ 3 عراق بود که همه کارشناسان نظامی را سردرگم کرده بود و تا چند روز عراق باور نمی‌کرد که خلبانان ایرانی این علمیات را انجام داده‌اند و فکر می‌کرد که حمله از طرف اسرائیل است.
همرزم شهید صیاد شیرازی و شهید کشوری در ادامه با خطاب قرار دادن دانش‌آموزان گفت: باید اسطوره‌های جنگ و دفاع مقدس را به خوبی بشناسید و به آنها افتخار کنید. اسطوره‌هایی که برای سربلندی اسلام و ایران جانفشانی‌های بی‌‌نظیری از خود نشان داده‌اند.
در این کنگره، همچنین نجفی، معاون اداری و مالی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش منطقه 19 تهران ضمن تشکر از برگزاری کنگره شهدای دبیرستان شهید کشوری گفت: شهدای این دبیرستان، خیابان‌ها و کوچه‌های این منطقه را با نام خود مزین کرده‌اند.
لازم به ذکر است که در ابتدای این جلسه، لطفی‌زاده، مدیر دبیرستان شهید کشوری با اشاره به برگزاری این کنگره گفت: شهدا با ‌نثار جان خود در راه آرمان‌های انقلاب توانستند نهال انقلاب را آبیاری کنند و آن را به درخت محکمی مبدل کنند.
همچین محمد موسوی، معاون پرورشی دبیرستان شهید کشوری و دبیر کنگره «اکسیر غیرت» با اشاره به اهداف برگزاری این کنگره گفت: از افتخارات آموزش و پرورش تقدیم 36 هزار دانش‌آموز به این انقلاب است که متأسفانه در خصوص معرفی و زنده نگاه داشتن یاد و خاطره دانش‌آموزان شهید کارهای جدی انجام نشده است و یکی از اهداف این کنگره، معرفی شهدای دانش‌آموز منطقه 19 تهران برای دانش‌آموزان است.
معاون پرورشی دبیرستان شهید کشوری با اشاره به سبک زندگی شهدای دانش‌آموز گفت: می‌توان سبک زندگی شهدای دانش‌آموز را با تولید آثار هنری به این نسل معرفی کرد و این کنگره مقدمه‌ای است برای معرفی 25 شهید دبیرستان شهید کشوری.
یادآور می‌شود، در این همایش از مادر یکی از شهدای دانش‌آموز دبیرستان شهید کشوری نیز تجلیل شد.

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا شهدای دانش آموز اکسیر غیرت منطقه 19 آموزش و پرورش محمد موسوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۶۶۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگه‌های امتحانات کشوری پایه ششم و نهم چگونه تصحیح می شود؟

دانش‌آموزان پایه ششم برای دروس ریاضی و علوم باید در امتحانات هماهنگ کشوری شرکت کنند و امتحانات دیگر دروس نیز به صورت هماهنگ منطقه‌ای برگزار خواهد شد.

امتحانات کشوری درس علوم روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت و امتحانات کشوری درس ریاضی پایه ششم روز  سه شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

در امتحانات کشوری، سوالات در سطح کشوری طراحی شده و برای تمام دانش‌آموزان پایه ششم کشور مشابه است اما تصحیح اوراق توسط معلمان خود دانش‌آموزان انجام می‌شود.

در امتحانات هماهنگ منطقه‌ای نیز سوالات دروس توسط منطقه آموزش و پرورش مربوطه طراحی می‌شود و برای دانش‌آموزان پایه ششم همان منطقه یکسان است اما تصحیح اوراق باز هم توسط معلمان خود دانش‌آموزان انجام می‌شود.

در پایه نهم نیز برای دروس ریاضی، علوم و فارسی سؤالات به صورت کشوری طراحی می‌شود و برای دیگر دروس سؤالات به صورت استانی است.

تصحیح برگه‌های امتحانات کشوری و استانی پایه نهم توسط معلمان خود دانش‌آموزان انجام می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر
  • برگه‌های امتحانات کشوری پایه ششم و نهم چگونه تصحیح می شود؟
  • جزئیات تصحیح برگه‌های امتحانات کشوری پایه ششم و نهم
  • یادواره شهدای دانش آموزی شهرستان نیر
  • دعوت سپاه از مردم برای نقش‌آفرینی در کنگره شهدای استان مرکزی
  • عملیات وعده صادق تاثیرات راهبردی در منطقه و جهان داشت
  • ۲۱ اجلاسیه در راستای کنگره‌ملی‌شهدای کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
  • مدرسه‌ای در روستای کَش طالقان با سه دانش آموز
  • گزارشی از دانش آموز اصفهانی به مناسبت گرامیداشت روز معلم + فیلم
  • پلیس آمریکا دانش‌آموز مسلح را در محوطه مدرسه کشت