Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

سردار عبدالله ملکی عصر روز شنبه در سی و پنجمین جلسه شورای شهر ساری افزود: تاکنون 37 میلیارد تومان برای پروژه مرکز فرهنگی ملل ساری هزینه شد که پس از گذشت 11سال از آغاز پروژه تنها فاز نخست آن افتتاح شده است.

گفتنی است که از مجموع هزینه های این مرکز فرهنگی بیش از 12 میلیارد تومان بودجه ملی،بیش از 15 میلیارد تومان بودجه استانی و 6 میلیارد و 600 میلیون تومان نیز مشارکتی بود که بخش زیاد آن را شهرداری ساری تامین کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام نیاز اعتبار 40 میلیارد تومانی برای اتمام این پروژه ، افزود: ما از شهرداری ساری انتظار داریم تا برای اتمام این مرکز پای کار بیاید و مسئولیت آن را بر عهده بگیرد .

سردار ملکی گفت: خواست ما از شهرداری و شورای شهر ساری این است که هزینه و ساخت پل شهدای پارک ملل را نیز بر عهده بگیرد و آن را به آثاری ماندگار برای شهرداری تبدیل کند.

سرپرست حفظ نشر و ارزشهای دفاع مقدس مازندران گفت: با توجه به استانی بودن این پروژه و بهره مندی همه مردم استان از آن، استفاده از مشارکت های مردمی یکی از راه حل های ما برای تامین اعتبار است

ملکی با اشاره به اینکه طرح اولیه این مرکز در مساحتی به وسعت 70 هکتار بود، ادامه داد: اما اختلافاتی که بر 10 هکتار از این طرح به دلیل وجود مالک شخصی افتاده است ما به 60 هکتار نیز راضی هستیم و 10 هکتار باقیمانده را از طرح خارج کردیم.

وی همچنین به طرح نیمه کاره پل شهدای غواص در مرکز فرهنگی دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: برای تکمیل و اتمام این پل به 10 میلیارد تومان اعتبار نیاز است و پیشنهاد می شود شهرداری ساری با همکاری دیگر بخشها در احداث این پروژه، پل به نام شهرداری ثبت شود.

سرپرست نشر آثار و ارزش های دفاع مقدس همچینین اعلام کردکه امسال نیز از محل اعتبارات استانی 970 میلیون تومان و از محل بودجه استانی سه میلیارد تومان به این پروژه اختصاص یافت .

ملکی، میزان هزینه کرد در پارک موزه را در سال جاری بیش از بودجه مصوب بیان کرد و خواستار حمایت شهرداری و دستگاه های مرتبط شد.

انتهای پیام/

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: شورای شهر بودجه شهرداری دفاع مقدس ارزش های دفاع مقدس موزه ارزش های دفاع مقدس بودجه دفاع مقدس شورای شهر شهرداری پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۶۷۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود

فرماندار ساری با اشاره به پروژه‌های نیمه‌تمام این شهرستان گفت: پروژه‌هایی مانند نیروگاه زباله‌سوز سال‌هاست که دچار مشکل است و با افتتاح آن معضل زباله شهرستان ساری و حتی استان مازندران حل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، محمدعلی نوبخت_ شامگاه _شنبه هشتم اردیبهشت_ در همایش روز ملی شورا واقع در تالار مرکزی ساری با تاکید بر رساندن جایگاه شهر ساری به رتبه نخست استانی اظهار کرد: تاکنون ۲۷۰ پروژه به ارزش ۷۰۰ میلیارد تومان در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: بهره‌برداری این پروژه‌ها با تلاش اعضای شورای شهر و روستا و دهیاران و شهرداران شهرستان ساری بوده است.

فرماندار ساری گفت: ما می‌توانیم با همت مضاعف مدیران شهری و اعضای شوراهای شهری و روستا و همچنین کمک نماینده دولت با تخصیص اعتبارات ملی اکثر پروژه‌های بر زمین مانده را به بهره‌برداری برسانیم.

نوبخت با اشاره به پروژه‌های نیمه‌تمام این شهرستان عنوان کرد: پروژه‌هایی مانند نیروگاه زباله‌سوز سال‌هاست که دچار مشکل است و با افتتاح آن معضل زباله شهرستان ساری و حتی استان مازندران حل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به جایگاه بالای این شهرستان در بخش‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی از استاندار مازندران خواستاریم تا تلاش کنند که مرکز استان به جایگاه اصلی خودش برسد.

این مسئول یادآور شد: بنا داریم با استفاده از همه ظرفیت‌های شهرستان مانند علما و مدیران شهری و استانی و نخبگان، ساری را به رتبه نخست برسانیم.

کد خبر 748549

دیگر خبرها

  • حضور مردم در امر اقتصاد راهگشا است + فیلم
  • اجرای ۲۰۰۰ پروژه با پیشرفت ۹۰ درصدی در شهرداری قم
  • پروژه تله کابین تاق بستان در وزارت میراث فرهنگی در حال بررسی است
  • مطالبه ۳۵ میلیارد تومانی شهرداری قوچان در پروژه مجتمع فرهنگی هنری
  • کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در سنندج
  • آغاز بلیت‌فروشی «آن‌ها دروغ می‌گویند» از ظهر امروز
  • تابستان ۱۴۰۴ حفاری خط ۲ متروی شیراز به اتمام می‌رسد
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • تلاش برای اتمام خط ۲ مترو شیراز تا ۲ سال آینده / مشکل اصلی، کمبود واگن است
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود