Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حسن عابدی عصر شنبه در جلسه شورای ورزش همگانی استان قم افزود: یکی از مهمترین آسیب ها در زنان و دختران روستایی، آسیب های ستون فقرات است که در این راستا یک هزار و 100 دختر روستایی در استان قم تا کنون مورد سنجش قرار گرفته اند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بیش از 100 برنامه به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب در 7 محور در استان قم اجرا می شود، خاطرنشان کرد: از جمله این برنامه ها، افتتاح پروژه های عمرانی، المپیاد ورزشی روستایی و میزبانی از تورنمنت بین المللی کاراته بانوان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین از برگزاری پنجمین یادواره شهدای ورزشکار استان قم و تجلیل از 160 قهرمان ملی و بین المللی در این مراسم خبر داد و گفت: مسابقات ورزشی کارکنان دولت در سال جاری با حضور 718 ورزشکار مرد و زن در قم برگزار شد که از قهرمانان رشته های مختلف ورزشی در این المپیاد در دهه فجر تجلیل خواهد شد.
مدیرکل ورزش و جوانان قم با اشاره به مجوز اختصاص یک درصد از اعتبارات دستگاههای اجرایی برای توسعه ورزش همگانی در میان کارکنان دولت، تصریح کرد: سایت اطلاع رسانی هیأت ورزش های همگانی در استان راه اندازی خواهد شد تا برنامه های این هیأت به خوبی برای همه مردم اطلاع رسانی شود.
جلسه شورای ورزش همگانی استان قم با حضور سید محمدرضا هاشمی سرپرست استانداری قم، فرماندار و جمعی از مدیران و کارشناسان دستگاههای اجرایی ذیربط در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد.
8146/ 6133/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان جلیقه زردها مشق شب انقلاب دهه فجر قم مدیرکل ورزش و جوانان ناهنجاری جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان جلیقه زردها مشق شب امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۶۷۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذربایجان‌غربی در شناسایی بازماندگان از تحصیل موفق عمل کرده است

ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی، شناسایی بازماندگان و تارکین تحصیل را امری بسیار مهم و تاثیرگذار در جذب دانست و گفت: آموزش و پرورش استان تاکنون در شناسایی تارکین و بازماندگان از تحصیل موفق عمل کرده است.

علی مطهری در گفت و گو با ایسنا، رمز موفقیت استان در شناسایی تارکین و بازماندگان از تحصیل را ابلاغ مصوبه شورای آموزش و پرورش استان به دستگاههای ذیربط جهت همکاری در این امر مهم دانست و گفت: موضوع بازماندگان و تارکین تحصیل مورد توجه وزارت آموزش و پرورش و استان است و به عنوان یک مشکل اساسی، در دستور کار شورای آموزش و پرورش استان قرار دارد که در این راستا تکالیفی برای دستگاههای اجرایی تعیین شده است. 

وی تاکید کرد: براساس تکالیف معین شده تمامی دستگاههای ذیربط اعم از فرمانداران، دهیاران، بخشداران، ائمه جماعات در امر شناسایی و جذب تارکین و بازماندگان از تحصیل، مکلف به همکاری هستند. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان تاکید کرد: اگر چه موضوع شناسایی، جذب و نگهداشت بازماندگان و تارکین تحصیل ۳ موضوع مهم و قابل تامل در حوزه آموزش و پرورش است اما موضوع نگهداشت جذب شده ها بسیار مهم تر است. 

وی با بیان اینکه به لحاظ اهمیت موضوع، تاکنون اقدامات خوبی در راستای شناسایی، جذب و نگهداشت، تارکین و بازماندگان از تحصیل در استان انجام شده است، افزود: متاسفانه میزان بازماندگان و تارکین از تحصیل قابل تامل است که می طلبد بیش از این به این مسئله توجه شود. 

مطهری تاکید کرد: تلاش می کنیم میزان بازماندگان و تارکین تحصیل در استان را به حداقل و میزان جذب و نگهداشت را به حداکثر برسانیم. 

مدیر کل آموزش و پرورش استان با اشاره به مشکلات حوزه شناسایی تارکین و بازماندگان از تحصیل استان گفت: گاها در بین  آمار اعلامی در تعداد بازماندگان یا تارکین تحصیل شناسایی شده، افرادی هستند که سن آنها خارج از محدوده ضروری تحصیل است یا فرد مذکور مهاجرت کرده و در استان نیست، لذا قابلیت جذبی برای این افراد وجود ندارد. 

وی ادامه داد: مسئولان مرتبط با این مساله در استان همه تلاش خود را برای جذب و نگهداشت بازماندگان و تارکین تحصیل معطوف کرده است. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تبریز میزبان نشست ملی هم اندیشی رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی
  • صدای مرحوم مسعود اسکویی را بشنوید
  • مهم‌ترین ورزشی که می‌تواند شما را جوان نگه دارد (فیلم)
  • کلاس اولی‌ها برای سنجش سلامت ثبت نام کنند/آخرین مهلت آخراردیبهشت
  • خلیلی: طرح گذرگاه‌های ورزش با جدیت در کشور دنبال می‌شود
  • والدین دارای نوآموز بخوانند
  • حضور پیشکسوتان رسانه و ورزش در مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی
  • حضور پیشکسوتان رسانه و ورزش در مراسم تشییع پیکر مهرداد اسکویی
  • اختتامیه مسابقات هفت سنگ بانوان شهرستان بافق
  • آذربایجان‌غربی در شناسایی بازماندگان از تحصیل موفق عمل کرده است