Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالفضل حسن بیگی نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح باجه پست بانک روستای مؤمن آباد از توابع شهرستان دامغان گفت: با توجه به استقبال روستائیان از خدمات‌رسانی باجه های بانکی در راستای توسعه عدالت اجتماعی و فرهنگ بانکداری الکترونیک در مناطق روستائی و محروم، انتظارداریم در تمایم روستاهای کشور این باجه‌ها ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش صدای ایران وی در ادامه گفت: حمایت روستائیان و سپرده گذاری آنان در پست‌بانک می تواند توانایی این بانک را در خدمات رسانی بیشتر به آنان ارتقا دهد.
بیگی پرداخت تسهیلات برای توسعه کشاورزی توسط پست بانک بعنوان بانک عامل صندوق توسعه ملی در استان سمنان را در راستای جلوگیری از ضرر و زیان‌های حاصل از خشکسالی و شرایط آب و هوائی ارزشمند دانست و بر توسعه گلخانه‌ها و پرداخت تسهیلات به روستائیان برای انجام این امر تأکید نمود.
همچنین در این مراسم سیدابوالحسن موسوی مدیر شعب پست بانک استان سمنان به تبیین سیاست های اعطای تسهیلات از محل منابع صندوق توسعه ملی و سایر اقدامات و خدمات این بانک پرداخت.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: بانک پست بانک ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۶۷۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه دوم شبکه بانکی استان قم در پرداخت تسهیلات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان با اشاره به رتبه دوم شبکه بانکی استان قم در پرداخت تسهیلات گفت: از کل تسهیلات ارائه شده ۸.۲ همت قرض الحسنه بوده که به ۱۱۲ هزار نفر پرداخت شده است.

میرخلفی بااشاره به این که در ایام تعطیلات برخی از بانک‌ها ممکن است از پرداخت تسهیلات تکلیفی از جمله ازدواج فرزندآوری و مشاغل خانگی طفره روند تصریح کرد بر اساس دستور استاندار همه بانک‌ها موظفند کار پرداخت تسهیلات تکلیفی را بدون وقفه‌ای انجام دهند.

 وی افزود: در طرح فرزندآوری ۱۳ هزارو۶۹۰ نفر و دراز دواج ۱۱ هزار۹۶ نفر از این تسهیلات بهره‌مند شده‌اند.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان از شهروندان خواست در صورت مانع تراشی بانک‌ها گزارش خود را به این شورا مستقر در بانک ملی سرپرستی در خیابان امام خمینی گزارش دهند.

دیگر خبرها

  • تحقق بیش از ۱۰۰ درصدی برنامه های جذب منابع و پرداخت تسهیلات و کاهش npl تا سطح ۳.۵ درصد
  • رتبه دوم شبکه بانکی استان قم در پرداخت تسهیلات
  • جزییات وام ازدواج ۱۴۰۳؛ پرداخت فقط با یک ضامن!
  • رشد ۱۲۰۰ درصدی پرداخت وام غیرحضوری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان البرز
  • هدف‌گذاری برای تسهیل پرداخت تسهیلات خرد توسط بانک‌ها
  • ۳ همت تسهیلات توسط صندوق های حمایت از بخش کشاورزی پرداخت شد
  • قانون وام ازدواج ، فرزندآوری و مسکن ابلاغ شد
  • شکوفایی اقتصاد روستاهای خدابنده با ایجاد خانه های بوم گردی
  • ابلاغ قانون پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج، فرزندآوری و مسکن در سال ۱۴۰۳
  • ابلاغ قانون پرداخت تسهیلات ازدواج، فرزندآوری و مسکن