Web Analytics Made Easy - Statcounter

ریورپلاته آرژانتین با برتری قاطعانه برابر کاشیما آنتلرز ژاپن به‌عنوان سومی جام باشگاه‌های جهان رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در دیدار رده بندی فصل ۲۰۱۸ جام باشگاه‌های جهان که به میزبانی باشگاه العین برگزار می‌شود، تیم‌های ریورپلاته آرژانتین و کاشیما آنتلرز ژاپن از ساعت ۱۷ امروز در ورزشگاه زاید ابوظبی مقابل هم قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ریورپلاته آرژانتین که بعد از قهرمانی در لیبرتادورس، در نخستین بازی جام باشگاه‌های جهان در مرحله نیمه نهایی، به شکل عجیبی با شکست در ضربات پنالتی مقابل العین امارات نتوانست به فینال برسد، امروز کار چندان سختی نداشت و به مصاف کاشیما آنتلرزی رفت که در دور قبل با نتیجه ۳ بر یک از رئال مادرید شکست خورده بود.

قهرمان لیبرتادورس بازی را هجومی آغاز کرد و بعد از حملات پیاپی، در دقیقه ۲۴ روی ارسال دیگو نیکولاس از روی کرنر سمت راست زمین و ضربه سر زوکولینی به گل رسید و پس از آن بیشتر عقب‌نشینی کرد، اما در سمت مقابل کاشیما آنتلرز نمایشی فراتر از تصور و خوبی برابر ریورپلاته ارائه داد و اگر خوش‌شانس بود، می‌توانست گلزنی کند.

کاشیما آنتلرز که به‌عنوان قهرمان آسیا در این رقابت‌ها حضور داشت، تا اواسط نیمه دوم همچنان برابر ریورپلاته ایستادگی کرد و اجازه نداد حریف آرژانتینی بیش از یک گل بزند ولی پس از آن شرایط مسابقه تغییر کرد و به غیر از دو ضربه شوما دوی که توسط لوکس دفع شد و دیگری که به تیرک افقی دروازه برخورد داشت، خطر چندان جدی روی دروازه قهرمان لیبرتادورس اتفاق نیافتاد.

اما در آن سمت، ریورپلاته با نمایش قاطعانه و حملات منظم توانست در دقیقه ۷۳ با شوت پای چپ گونزالو مارتینز به گل دوم رسیدند و در آستانه برتری قرار گرفتند.

حملات ریورپلاته آرژانتین پس از این گل هم ادامه پیدا کرد و این تیم در دقیقه ۸۹ با ضربه پنالتی رافائل بوره کلمبیایی سومین گل را به ثمر رساند ولی این پایان کار نبود و قهرمان لیبرتادورس در سومین دقیقه وقت‌های اضافه با شوت چیپ تماشایی گونزالو مارتینز چهارمین گل را به ثمر رساند تا قاطعانه این دیدار را تمام کند.

ریورپلاته پس از شکست برابر العین امارات، انتقام باخت در مرحله نیمه نهایی جام باشگاه‌های جهان از یک تیم آسیایی را در بازی رده بندی و با برتری ۴ گله مقابل کاشیما آنتلرز گرفت و در جایگاه سوم این رقابت‌ها ایستاد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جام باشگاه های جهان فوتبال ریورپلاته کاشیما آنتلرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۶۷۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فقط این مربی می‌تواند یونایتد را قهرمان لیگ برتر کند

به گزارش "ورزش سه"، آینده اریک تن‌هاخ در الدترافورد در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. در حال حاضر نام‌های متعددی پیرامون باشگاه مطرح شده است.

زیدان ۵۱ ساله رؤیای مدیران منچستر یونایتد به‌خصوص سر جیم راتکلیف، مالک جدید باشگاه است. با این حال، افرادی مانند گرت ساوتگیت، گراهام پاتر و توماس توخل نیز برای این نقش پیشنهاد شده‌اند.

یورک ۵۲ ساله معتقد است که مرد فرانسوی می‌تواند منچستر یونایتد را به رقابت برای قهرمانی لیگ برتر و جام‌های دیگر برگرداند.
مهاجم سابق یونایتد همچنین مدعی شد که نامزدهای دیگر در پست مربی‌گری شیاطین سرخ ناموفق خواهند بود.

او گفت: «فعلا فکر نمی‌کنم که زیدان به منچستر یونایتد نزدیک باشد، اما او آنها را به جایی که به آن تعلق دارند برمی‌گرداند. با آمدن زیدان به باشگاه این باور به وجود خواهد آمد که یونایتد دوباره می‌تواند قهرمان لیگ برتر شود.

نام‌های زیادی را حول باشگاه شنیده‌ام، اما به‌نظر من مربی‌گری باشگاه بزرگی مانند یونایتد کار بسیار دشواری است و همه نامزدها به‌جز زیدان، در صورت قبول مربی‌گری یونایتد، زنده زنده خورده خواهند شد!»

دیگر خبرها

  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • لیگ ملت‌ها: لیست رقیب سرنوشت‌ساز والیبال ایران
  • فقط این مربی می‌تواند یونایتد را قهرمان لیگ برتر کند
  • جانشین خولیو ولاسکو با باشگاهش تمدید کرد
  • فیلم/ نظر اوسمار درباره جمله نمی‌گذارند ما قهرمان شویم!
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • پرسپولیس به رکورد فصل قبل رسید اما...
  • «جامعه برف» برنده بزرگ جوایز پلاتینو شد/همدردی با سینمای آرژانتین
  • شب داغ فوتبال آرژانتین: کامبک بوکا و حذف ریور
  • جهانبخش با فاینورد قهرمان جام حذفی هلند شد