Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-29@09:40:36 GMT

مرگ تلخ دختر 6 ساله در تصادف وحشتناک سمند

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۶۷۹۵۹

رکنا: فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر گفت:دختر بچه‌ای ۶ ساله در سانحه رانندگی محور ایرانشهر-سرباز به طرز دلخراشی جان باخت.

به گزارش رکنا، سرهنگ محمود سعادتی فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر گفت: یک فقره تصادف Crash فوتی در کیلومتر ۵ محور "ایرانشهر-سرباز" محدوده روستای "شهردراز" به مرکز به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله عوامل انتظامی به همراه عوامل امدادی به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بررسی‌های ماموران پاسگاه انتظامی شهردراز در محل حادثه Incident مشخص شد یک دستگاه سواری سمند نقره‌ای رنگ که از شهرستان سرباز به سمت ایرانشهر در حال تردد بوده با دختر بچه‌ای ۶ ساله به نام "مهسا" برخورد و پس از منحرف شدن از جاده واژگون شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: در این حادثه راننده خودرو سمند و عابر خردسال مجروح و پس از انتقال به بیمارستان خاتم متاسفانه عابر پیاده به علت شدت جراحات وارده فوت کرد.

سرهنگ سعادتی افزود: کارشناس تصادفات پلیس Police راه علت حادثه را بی توجهی به جلو از سوی راننده سمند اعلام کرده است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

آخرین تصاویر از باقری درمنی لحظاتی قبل از اعدام آخرین گفتگو با باقری درمنی دقایقی قبل از اعدام +فیلم سهیل مرا به همخوابی با دوستانش می فرستاد / نوشین قبل از اعدام چه گفت ؟ تجاوز وحشتناک پسر همسایه به دختر7 ساله با لوله آب ! باقری درمنی اعدام شد مستوره عاشق همسرم شده بود برای همین آن کار شیطانی را انجام داد دام الینا مقابل باشگاه های ورزشی برای پسران خوشتیب و پولدار تهرانی+ عکس سلطان قیر چگونه اعدام شد ؟ / سرنوشت 5 همدست حمید رضا باقری درمنی چه شد؟ + تصاویر رفتار بد زن مو طلایی باعث شد سرش از تنش جدا شود+ عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا اقدام عجیب زن جوان در اتوبان پس از درگیری با همسرش! + فیلم قتل وحشتناک توحید 3 ساله و خدیجه 2 ساله توسط نامادری + عکس جزییات پرونده میلیاردر اعدامی از زبان بازپرس پرونده ! داماد عصبانی گوش برادر عروس تهرانی را با دندان کند +عکس پشت پرده کما رفتن نوزاد در بناب؟

منبع: رکنا

کلیدواژه: تصادف Crash حادثه Incident پلیس Police اخبار حوادث فرمانده انتظامی شهرستان دختر سمند سرباز تصادف وحشتناک عکس فیلم زن جوان قتل خانواده در خیابان همسرش خودکشی مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۶۷۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرونشست وحشتناک؛ پراید در زمین فرو رفت

آفتاب‌‌نیوز :

خودرو پراید از روز گذشته در معبر پارک شده بود که به دلیل نشتی لوله آب در زیر زمین و سنگینی خودرو در زمین فرو رفت.

احمد رجبی با اشاره به وقوع فرونشست در محله سلطان‌آباد شهر گلستان اظهار داشت: پدیده فرونشست در یکی از معابر فرعی سلطان‌آباد، به علت نشتی آب منجر به حادثه شد.

وی با بیان اینکه یک دستگاه خودرو پراید در حین فرونشست زمین به دل زمین کشیده شد افزود: خودرو پراید از روز گذشته در معبر پارک شده بود که به دلیل نشتی لوله آب در زیر زمین و سنگینی خودرو در زمین فرو رفت.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری گلستان در پایان خاطرنشان کرد: در این حادثه، خوشبختانه هیچگونه مصدومی وجود نداشت و با کمک عوامل عمرانی و خدمات شهری شهرداری گلستان خودرو پراید از دل زمین بیرون کشیده شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • اظهارات دانشجوی ناهی از منکر از روز حادثه/ برای دفاع از ۳ دختر تذکر لسانی دادم و اوباش با چاقو حمله‌ور شدند
  • عاملان تیراندازی در ایرانشهر زمین گیر شدند
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • جسد جوان ٢٨ ساله پلدختری در دره‌شهر کشف شد
  • تصادف وحشتناک در هند؛ پرت شدن تریلی به سمت دره (فیلم)
  • فرونشست وحشتناک زمین ؛ پراید در زمین فرو رفت
  • بایدن: زمانی به دنبال خودکشی بودم + بشنوید
  • فرونشست وحشتناک؛ پراید در زمین فرو رفت
  • غرق شدن مرد ۵۵ ساله سیمرغی در آب‌بندان لاله‌زار
  • برخورد سمند با کمباین حادثه آفرید